Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
28
Cevap
595
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Çok Kötüyüm Ne Yapacağımı bilmiyorum :(

6 6464756hythht Konu Sahibi
11 yıl (741 mesaj)
bundan 1 sene önce facebook'da tanıştığım ve aşık olduğum bi kız vardı.1 senedir konuşuyoruz ve 2 aydır çıkıyoruz kızla.kız ankarada oturuyodu bnde adanada.snavlara girdi ve istanbula gitti bu süreç içerisinde buluştuk 1-2 kez karşılıklı gezdik eğlendik vs.. yaklaşık 2 hafta önce istanbula gitti ve aramızda hiç bi sorun yokken 2 gün önce msj attım cevap vermedi aradım ulaşılamıyordu telefonuna.şimdi ben ne yapacağımı bilemiyorum çok seviyorum nasl dayanıcam :( bi akıl git istanbula karşısına çık diyo.ama bi yandanda allah korusun başına bi iş mi geldi vs.diyip duruyorum.biliyorum aptallık bende sadece onun numarası var ne ablasının nede annesinin numarasını almadım.kız da beni çok seviyordu ama ben konuşurken derdim senden ayrılırsam yaşayamam ölürüm felan. son 2 haftadrır olurda bir gün ayrılırsak kendine bişi yapma nolursun sana benim yüzümnden bişi olursa ben hergün ölürüm yapma bunu bize aşkım vs.diyodu..şuan telefonunu aradığımda hat kullanılmamaktadır diyor ben nasl ulaşıcam yaşım 17.bu arada son senem snavlara giricem ama böyle nasl dayanabilirm ağlamaktan başka bişi yapamıyorum




P PsychoticInfIuence
11 yıl (52 mesaj)
Kardeşim yaşın daha ufak , üzme kendini bir kız için ne kızlar gelip geçicek . Açık konuşmak gerekirse kız başkasını bulmuş ve seni şutlamış.
Kalan sağlar senindir , parçala onları


Bu mesaja 4 cevap geldi.

: :ArHaus:
11 yıl (721 mesaj)
Facebook'ta tanıştığınız kıza aşık olacak kadar mı çaresiz siniz abi nedir anlamıyorum cidden?
Bence bırak bunların peşini daha "gerçek" ilişkilere yönel.

Böyle devam edersen yakında sağ eline gelinlik giydirmek zorunda kalırsın.


Bu mesaja 3 cevap geldi.

A Arcatera
11 yıl (2526 mesaj)
Facebookdan aşk mı olur ? Hemde Ayrı şehirlerde.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

6 6464756hythht Konu Sahibi
11 yıl (741 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: PsychoticInfIuence

Kardeşim yaşın daha ufak , üzme kendini bir kız için ne kızlar gelip geçicek . Açık konuşmak gerekirse kız başkasını bulmuş ve seni şutlamış.
Kalan sağlar senindir , parçala onları


teşekkür ederim kardeşim doğru söylüyosun ama işte unutamıyorum 2 gündür ders yapmıyorum aklımda sadece o var :'( en azından bi haberini alsam neden böyle oldu ya offf offf bu bilinmezlik beni öldürüyo hergün;-(




6 6464756hythht Konu Sahibi
11 yıl (741 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: :ArHaus:

Facebook'ta tanıştığınız kıza aşık olacak kadar mı çaresiz siniz abi nedir anlamıyorum cidden?
Bence bırak bunların peşini daha "gerçek" ilişkilere yönel.

Böyle devam edersen yakında sağ eline gelinlik giydirmek zorunda kalırsın.

dostum gerçek hayatta biraz utangaç sessiz biriyim bu yüzden pek kız arkım felan yok.sanal ortamda tanıştım aşık oldum ilk aşkımdı o benim;-( hiç görmesem neyse diycem birlikte 2 gün geçirdik ve ben onu çok özlüyorum :'( hayatnda başka birisi olsa bile söylese keşke bu bilinmezlik en kötüsü :'(




6 6464756hythht Konu Sahibi
11 yıl (741 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Arcatera

Facebookdan aşk mı olur ? Hemde Ayrı şehirlerde.

oluyor işte dostum oldum bi kere kurtuluşum yok :'( ayrı şehirlerdeyiz ama bu sene o gitti istanbula seneyede ben gelicektim yanına hep birlikte hareket ediyorduk;-(


Bu mesaja 2 cevap geldi.

L loko
11 yıl (2416 mesaj)
Birde şöyle düşünün:Evdekiler Arkadaşınızın Telefondaki Mesajlarını gördüyse bu yüzden hattı kapatmış olabilirler.Hemen panik yapmayın.Birkaç günü sabırla bekleyin ve sonuç çıkmazsa Arkadaşınızın yanına gidip yüzleşin.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

A Arcatera
11 yıl (2526 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: anLhnTa


quote:

Orijinalden alıntı: Arcatera

Facebookdan aşk mı olur ? Hemde Ayrı şehirlerde.

oluyor işte dostum oldum bi kere kurtuluşum yok :'( ayrı şehirlerdeyiz ama bu sene o gitti istanbula seneyede ben gelicektim yanına hep birlikte hareket ediyorduk;-(

Muhtemelen asosyalsin ve konuştuğun tek kız internettekiler


Bu mesaja 2 cevap geldi.

6 6464756hythht Konu Sahibi
11 yıl (741 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Arcatera

quote:

Orijinalden alıntı: anLhnTa


quote:

Orijinalden alıntı: Arcatera

Facebookdan aşk mı olur ? Hemde Ayrı şehirlerde.

oluyor işte dostum oldum bi kere kurtuluşum yok :'( ayrı şehirlerdeyiz ama bu sene o gitti istanbula seneyede ben gelicektim yanına hep birlikte hareket ediyorduk;-(

Muhtemelen asosyalsin ve konuştuğun tek kız internettekiler

evet asosyalim ama internette konuştuğum tek kız oydu.bunda gülüncek ne var anlamıyorum biz derdimizi anlatıyoruz sen gülüyosun ne diyim ki daha..


Bu mesaja 1 cevap geldi.

6 6464756hythht Konu Sahibi
11 yıl (741 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: loko

Birde şöyle düşünün:Evdekiler Arkadaşınızın Telefondaki Mesajlarını gördüyse bu yüzden hattı kapatmış olabilirler.Hemen panik yapmayın.Birkaç günü sabırla bekleyin ve sonuç çıkmazsa Arkadaşınızın yanına gidip yüzleşin.

teşekkür ederim dostum.en son çare öyle olucak galiba;-( off içim yanıyor bi boşluk var ve o boşluğu kimse dolduramıyor 2 gündür ağlıyorum neden bi anda herşey böyle oldu neden :'(




A Arcatera
11 yıl (2526 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: anLhnTa


quote:

Orijinalden alıntı: Arcatera

quote:

Orijinalden alıntı: anLhnTa


quote:

Orijinalden alıntı: Arcatera

Facebookdan aşk mı olur ? Hemde Ayrı şehirlerde.

oluyor işte dostum oldum bi kere kurtuluşum yok :'( ayrı şehirlerdeyiz ama bu sene o gitti istanbula seneyede ben gelicektim yanına hep birlikte hareket ediyorduk;-(

Muhtemelen asosyalsin ve konuştuğun tek kız internettekiler

evet asosyalim ama internette konuştuğum tek kız oydu.bunda gülüncek ne var anlamıyorum biz derdimizi anlatıyoruz sen gülüyosun ne diyim ki daha..

Evet o zaman deli gibi aşık olman normal . Tek konuştuğun kız o belki ilerde daha güzelleriyle daha iyileriyle tanışacaksın o zaman aynı şekilde aşık olabilirmisin. İyiki aşık olmuyorum yoksa benimde durumum seninki gibi olurdu.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S Slim Charles
11 yıl (8347 mesaj)
internetten tanıştığın birine nası aşık oldun


Bu mesaja 2 cevap geldi.

6 6464756hythht Konu Sahibi
11 yıl (741 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: lam3rr

internetten tanıştığın birine nası aşık oldun

Resimlerine,skype görüşmelernde ve karşılıklı el ele tutuşup gezdiğimiz güzel bi ankara gününde yemin ederim çok seviyorum kardeşim ben onsuz yapamam ki 2 gündür ağlıyorum içim yanıyor ne olduda bana ulaşmıyor kafayı yicem evde offfff


Bu mesaja 2 cevap geldi.

V Vladimir Lem
11 yıl (41 mesaj)
Seviyorsan git konuş bence.




S Slim Charles
11 yıl (8347 mesaj)
2 gün olmuş daha bi sakin ol.bi hafta bekle haber gelmezse o zaman ağla


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B batis
11 yıl (557 mesaj)
senin yaşlarındayken ben de aynısını yaşamıştım. bir şey değil büyüyünce geçiyor sıkma canını.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

_ __JokeR__
11 yıl (711 mesaj)
Aşk değil seninki ,sadece bir hoşlantı. Hoşlanıyorsun ondan... ve aşkla hoşlanma arasındaki farkı ayırt edememenin sebebi de belki ilk defa bir kıza böylesine ilgi duyman olabilir . Gerçekten ortada bir ilgi bir sevgi olmasa bu kadar üzüntü olmaz biliyorum anlıyorum seni. Ama yanıldığın noktaya tekrara değiniyorum asla aşık olamazsın ona.Facebooktan tanıdığın ,gördüğün , 1-2 kere görüştüğün kıza karşı hissedebileceğin şey için aşk tabiri biraz fazla kaçıyor çünkü doğruya doğru..


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C Corpolar
11 yıl (23 mesaj)
isim soyisim üniversite ver ben haber alırım sana genç kalkıpta taa oralardan gelme buraya


Bu mesaja 1 cevap geldi.

F Fraulein
11 yıl (1655 mesaj)
iyi Erken yaşta kızlara güvenmemen gerektiğini anlamışsındır. Ben de 15 yaşımda öğrendiğim için, şimdi hiçbiri umurumda değil