Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
2
Cevap
97
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cok Cd li bişey yüklerken sorun yaşıyorum

K keshberfo Konu Sahibi
14 yıl (1955 mesaj)
Toplam 4 cd den olusan bi program yüklemeye çalışıyorum, her CD yi tek tek denedim hepsi sağlam ve tek tek deneyince çalışıyolar. Ancak yükleme işlemi başladıktan sonra 2. cd yi istiyo ve 2. cd yi taktığımda Yanıt alınamıyor hatası veriyo... CD surucumu yeni aldım ve fazla kullanmadım, sorun sürücümden mi kaynaklanıyor yoksa başka bir şeydn mi kaynaklanıyor bir türlü anlayamadım...

Not: elimdeki CD orjinal...
Cd sürücüm : Asus quieTrack (dvd-cd combo)




F forumcu22
14 yıl (600 mesaj)
bilgisayarında bir dosya oluştur atıyorum setup sonra bunun içine 4 dosya oluştur isimleri Disk1 Disk2 ...Disk4 cdleri tek tek bilgisayara kopyala disk 1-2-3-4 dosyalarına
setup ı çalışıtr:)




K keshberfo Konu Sahibi
14 yıl (1955 mesaj)
çok saol hemen deniyorum...

çok çok saol dediğin şekilde yaptım ve sorunsuz bir yükleme işlemi gerçekleşti. Bazen basit çözümler insanın aklına gelmiyo işte....





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keshberfo -- 13 Nisan 2007; 10:40:13 >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.