|
Beni bir kere yakalamıştı polis Abi camlar çerçevesiz kazada dağılmasın falan diye yaptık demiştim (dedikden sonra bana bile saçma geldi ama) Hatta, arka cama niye yaptırdın o zaman demişti sanırım :) ağlamaya başlayınca komser tamam ver gitsin dedi başıda kalabalıkdı :) Ama geçen gün şehir içi çevirmesinde yeni kasa W221 S350'ye Camlarda film var efendim ceza kesiyorum, ya sökün yada aracı bağlayacağız v.s. gibi bir konuşma geçti aralarında Vay be dedim... Polisi gidip öpecektim... Söktümü ceza kesildimi bilmiyorum ama... o lafları duyunca helal olsun dedim içimden. ya çaylak yada rütbeli bişeydi herhalde :) |
| Bu bod perde olayını İstanbul'da yapan bir yer var mı? |
| Benim ön camim siyah hicde birsey olmuyo sonaxda 200-300 liraya oncam filimi cektrecegme 210 tlye siyah cam getrdm megane 3 e renault logolu ce belgeli |
Yahu zaten saçma bi şey bu raporum var film cam aracım olsun.. Adam diyecek ulan hiç bi güneşe çıkmıyorsun sen yaya olarak o zaman ne yapacaksın.... ??? |
hocam nerden getirttin o camı bizede öyle cam lazım |
Olabiliyorsa ben renkli kapı camlarını da getirtebilirim. Resmi olarak getirtebiliyor muyuz? |
valla hiç bir sorun cıkmadı smdye kadar ki sahinler 300tlye on aeka yanlarvkelebekler hepsını degısıyor fılm deglse brakıor memur bısey ollmaz bnmkıde ozel baskısı tmamen orjınl ss eklerim ben aracınz neyse soyleyın fıyat ogreneblırım |
Resim eklerseniz çok güzel olur, aracım Megane 3 Sport Tourer, ön cam hariç yaklaşık fiyat ne kadar tutar? |
| Heyet raporu alındığı an ruhsata işletilebiliyor diye biliyorum. Bilginize. |
| 210 normlde ama max 250 olur resım nasıl eklenıyor |
BEnde sormuştum o nu trafiğe ama ruhsatta o nu işleyecek yer yok demişlerdi,sanırım yanınızda bulundurmanız yeterli. |
Davoradan;
''ebabil bir kuştir, boyameyan puşttir''