Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
31
Cevap
10593
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: Cam Filmi Ruhsata Nasıl İşletilir? (Raporum var) (2. sayfa)
B
16 yıl (9244 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: joushkun


quote:

Orijinalden alıntı: Burhan


quote:

Orijinalden alıntı: RqJnr

Arkadaşlar mevzuatta açıkça yazan ilgili madde şudur;

"Araçların camlarında yapıştırma film/folyo tabakası bulunması yasaktır."


Eğer mevzuat tamamen bundan ibaretse, boyarım o camı!


boyamayan?









Davoradan;
''ebabil bir kuştir, boyameyan puşttir''



H
16 yıl (7 mesaj)
Er

Beni bir kere yakalamıştı polis
Abi camlar çerçevesiz kazada dağılmasın falan diye yaptık demiştim (dedikden sonra bana bile saçma geldi ama)
Hatta, arka cama niye yaptırdın o zaman demişti sanırım :)
ağlamaya başlayınca komser tamam ver gitsin dedi başıda kalabalıkdı :)

Ama geçen gün şehir içi çevirmesinde yeni kasa W221 S350'ye
Camlarda film var efendim ceza kesiyorum, ya sökün yada aracı bağlayacağız v.s. gibi bir konuşma geçti aralarında
Vay be dedim... Polisi gidip öpecektim...
Söktümü ceza kesildimi bilmiyorum ama...
o lafları duyunca helal olsun dedim içimden.
ya çaylak yada rütbeli bişeydi herhalde :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
16 yıl (755 mesaj)
Yüzbaşı

Bu bod perde olayını İstanbul'da yapan bir yer var mı?



M
13 yıl (1207 mesaj)
Binbaşı

Benim ön camim siyah hicde birsey olmuyo sonaxda 200-300 liraya oncam filimi cektrecegme 210 tlye siyah cam getrdm megane 3 e renault logolu ce belgeli



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
B
13 yıl (4232 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: guvenxoca

ya arkadaşlar daha öncede bu konuyla ilgili bilgiyi #39http://forum.donanimhaber.com/m_39139481/mpage_1/f_/key_//tm.htm#39139481 paylaşmıştım

malesef cam filmini cilt kanseride olsanız ruhsata işletemiyoruz,bizzat trafikten sorumlu emniyet müdürümüz söyledi...
vatandaşın biri üniversite hastanesinden heyet raporuyla (dikkat heyet raporu)
mahkemeye-emniyete başvurmuş işte emniyet sağlık bakanlığına sormuş mahkeme bilirkişi falan filan sonuçta sağlık bakanlığı güneş koruyucu krem,güneş gözlüğü ve kıyafetle güneşe karşı korunabileceğinden filime geçit vermemiş,yani boşuna ümitlenmeyin,raporunuzu yanınızda taşıyın polise efendice durumu anlatın yardımcı olur inşallah...

Yahu zaten saçma bi şey bu raporum var film cam aracım olsun..
Adam diyecek ulan hiç bi güneşe çıkmıyorsun sen yaya olarak o zaman ne yapacaksın.... ???



A
13 yıl (420 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: MR.Ş@HIS

Benim ön camim siyah hicde birsey olmuyo sonaxda 200-300 liraya oncam filimi cektrecegme 210 tlye siyah cam getrdm megane 3 e renault logolu ce belgeli

hocam nerden getirttin o camı bizede öyle cam lazım



A
13 yıl (5833 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: MR.Ş@HIS

Benim ön camim siyah hicde birsey olmuyo sonaxda 200-300 liraya oncam filimi cektrecegme 210 tlye siyah cam getrdm megane 3 e renault logolu ce belgeli

Olabiliyorsa ben renkli kapı camlarını da getirtebilirim. Resmi olarak getirtebiliyor muyuz?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
13 yıl (1207 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: ARroWCoLT

quote:

Orijinalden alıntı: MR.Ş@HIS

Benim ön camim siyah hicde birsey olmuyo sonaxda 200-300 liraya oncam filimi cektrecegme 210 tlye siyah cam getrdm megane 3 e renault logolu ce belgeli

Olabiliyorsa ben renkli kapı camlarını da getirtebilirim. Resmi olarak getirtebiliyor muyuz?

valla hiç bir sorun cıkmadı smdye kadar ki sahinler 300tlye on aeka yanlarvkelebekler hepsını degısıyor fılm deglse brakıor memur bısey ollmaz bnmkıde ozel baskısı tmamen orjınl ss eklerim
ben aracınz neyse soyleyın fıyat ogreneblırım


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
13 yıl (5833 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: MR.Ş@HIS

quote:

Orijinalden alıntı: ARroWCoLT

quote:

Orijinalden alıntı: MR.Ş@HIS

Benim ön camim siyah hicde birsey olmuyo sonaxda 200-300 liraya oncam filimi cektrecegme 210 tlye siyah cam getrdm megane 3 e renault logolu ce belgeli

Olabiliyorsa ben renkli kapı camlarını da getirtebilirim. Resmi olarak getirtebiliyor muyuz?

valla hiç bir sorun cıkmadı smdye kadar ki sahinler 300tlye on aeka yanlarvkelebekler hepsını degısıyor fılm deglse brakıor memur bısey ollmaz bnmkıde ozel baskısı tmamen orjınl ss eklerim
ben aracınz neyse soyleyın fıyat ogreneblırım

Resim eklerseniz çok güzel olur, aracım Megane 3 Sport Tourer, ön cam hariç yaklaşık fiyat ne kadar tutar?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
13 yıl (202 mesaj)
Teğmen

Heyet raporu alındığı an ruhsata işletilebiliyor diye biliyorum. Bilginize.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
13 yıl (1207 mesaj)
Binbaşı

210 normlde ama max 250 olur resım nasıl eklenıyor



S
13 yıl (1024 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: FreezeTheLife

Arkadaşlar anneme güneş ışınları zarar verdiği için uzman doktordan "ilgili makama; ... teşhisi ile ... adlı kişinin güneş ışınlarından uzak tutulması gerekiyor" tarzında rapor aldık, uzun yolda vs. zarar veriyor kadına. Şimdi cam filmi yaptırdık diyelim, ruhsata işletmek için nereye başvurmam gerekiyor?

Veyahut arabanın içinde raporu bulundurmak yeterlimi? Daha önce tecrübe yaşamış arkadaşlar cevaplarsa sevinirim. Yorum değil, kesin bilgi gerek.

BEnde sormuştum o nu trafiğe ama ruhsatta o nu işleyecek yer yok demişlerdi,sanırım yanınızda bulundurmanız yeterli.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.