| Ben de 1 gündür oynuyorum aynı hissiyatı yaşadım, bunun sebebi; Infinity Ward grafik motoruna alışmış olmamız. Treyarch arayüzü çok kötü bir de Treyarch motoruyla Verdansk mı yapılır arkadaş. Zaten şikayetler diz boyu bir de kalk sen bunlara ver! İnanılır gibi değil. Treyarch'ın multiplayer modundan uzaklaşması lazım. Bunlar yalnızca hikayeli oyunlar yapsın. Gerisini infinity ward'a bıraksınlar. Bu Warzone 1-2 aya patlar bana göre. Özellikle Silahlar aşırı sekiyor. Konsola maşallah her zamanki gibi aim assist kıyağı bal dök yala. Hilecileri saymıyorum bile. Şimdiden soğudum. |
| 5 yıl önceki oyunun aynısı koysalar yeter ama yapamadılar. Gerçi o dönemin hissini ne yapsalar yaşatamazlar. Covid patlamış kapanmalar var, evde yapılabilecek en güzel aktivite bu oyunu oynamaktı. |
|
Bence gayet başarılı olmuş Verdansk Grafikler ve oynanış geliştirilmiş, daha oturaklı olmuş. Eski hissi veriyor. Seslere kadar her şey aynı. |
| Wz oynamaya döndüm takımım yok en büyük eksiğim bu oyun harika eski günlerdeki gibi iki sorun var cross Play her oyun sonrası kendi kendine on oluyo kapatınca sadece Ps oyuncuları arasında zor oyun buluyo diğer sorun heartbeart Loadout a eklenmiyo yerden bulmak zorundayız neyse bu bile kâfi dokunmasınlar abi |
| Vpn ile discord açıp ordan warzone türkiye dc sine gir hala aktiftir ordan arkadaş bulabilirsin |
| silahlar aşırı sekiyor lafının en son kullanılacağı oyun cod dur, sizin eklentilerde bir sıkıntı var muhtemelen doğru eklentilerle silah yaparsanız sorun yaşamazsınız. |
| Oyun fena yavaşlamış eskisi gibi bol bol zırh alamıyoruz, para hemen toplanmıyor, seyahat balonları kaldırılmış ama genel kanı beğenildiği yönünde bakalım warzone nun son kurşunu hayata döndürmeye yeticek mi |
| Hocam MW3 te zero recoil silahlarım var, BP50 ve Striker, o silahları Warzone'da ateş ederken resmen recoil show yaşıyorum. Bununla ilgili reddit'te de paylaşımlar gelmeye başladı bile. Yarattığım eklentilerde Fringe alanında sekmezken oyun içinde recoil tavan. Güncellemeler ile bu tür sorunları çözmelerini ümit ediyorum ama boşuna, biliyorum. Herkesin tek derdi "Kilo" olmuş çünkü. Oyunda ayrıca movement sorunu da var. Siz konsolda oynuyorsanız farketmiyor olabilirsiniz. |
|
Season 03 BlackCell Battle Pass | Call of Duty: Warzone & Black Ops 6 https://www.youtube.com/watch?v=eFvjdv1GN_s |
|
Sanırım bunun tek sebebi şirketlerin daha fazla para kazanmak için BO6 silahlarını öne çıkarması. MW3 ilk sezonlardan kalma MCW ile MW3de çok iyi şeyler yaparken Warzone oynarken leş gibi ama yerden sıfır eklenti ile aldığım kilo xm4 efsaneler yaratıyor. Ayrıca PS5 sürümünde ara ara fps düşüşleri ben de yaşıyorum. Eski sürümlerde var mıydı bilmiyorum ama silah ve ekipmanlar yere temas etmiyor havada uçuyor:D |
| Merhaba, ps5 de oynuyorum. Aktif olarak oynayan var mı? varsa birlikte girebiliriz. Teşekkürler. |
| Merhaba ps de oynayan ve geceleri aktif olan varsa özelden psn adınızı yazın eklerim |
|
Uzunca yıllar ps da oynadım artık Pc platformuna geçiş yaptım. Pc de oynayacak varsa ekleşebiliriz. Özellikle Resurgence modu. |
| GOKAYGULER06 ekle üstad genelde 4 kişi giriyoruz akşamları 9 dan sonra, karşılıklı müsait oldukça davet ile gireriz. resurgence island oynuyoruz yaşlar 35-40 arası |
| Arkadaşlar oynayan varsa Xbox üzerinden oynuyorum Ekleyebilirsiniz Wiralian#3670387 |
| COD Mobile Emulator oynayan arkadaşlar Klan tavsiyesi alabilirmiyim |
| arkadaşlar oyunu ne ile oynuyorsunuz klavye mause mu yoksa kontrolcuyle mi oynuyorsunuz |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler: @ScRyedd