|
01 ASUS Rampage II Extreme 02 Biostar TPower X58 03 DFI Lanparty DK X58-T3eH6 04 DFI Lanparty JR X58-T3H6 05 Elitegroup X58B-A 06 eVGA X58 3X SLI 07 Foxconn Flaming Blade GTI 08 Foxconn Renaissance 09 Gigabyte GA-EX58-UD4 10 Gigabyte GA-EX58-UD5 11 Intel DX58SO 12 MSI Eclipse SLI yukarıdaki anakartların hepsi farcry2 de; core i7 920 işlemci ile 41 fps den azıcık fazla veriyorlar . ne 40 ne de 42 fps yi hiçbiri görmüyor . core i7 975 işlemci ile 43 fps den azıcık fazla veriyorlar . ne 42 ne de 44 fps yi hiçbiri görmüyor . incelemek isteyenler için link : X58 Mainboard Roundup http://www.fudzilla.com/content/view/14922/1/ 3DMark, FarCry2 http://www.fudzilla.com/content/view/14922/1/1/14/ ................................................................................................ yeri gelmişken bir inceleme EVGA X58 x3 Classified Motherboard http://www.overclock3d.net/reviews.php?/cpu_mainboard/evga_x58_x3_classified_motherboard/1 |
Dostum linkler açılmıyor sanırım...Tekrar bi bakarsan seviniriz.. Bu arada sıralama en çok fps alandan en az fps alana doğrumu? |
colulk çocuk kaynamiş gene rampage 2 extreme diyen var hiç Evga duymadınız herhalde kardes DFI abit ve evga anakart üretiminde farklı kulvardadır asus gigabyte msi farklı anlyan anladı.. 1) €vga Clasiifield 2) DFI Lanparty T3eH8 Ultra |
| Hocam Evga Tr'de satılmadığı için elenmişti listeden DFI ise eskisi kadar rabette değil sanırım yani Asus rampage II Extreme ve Gigabyte x58 Extreme şu anda iki kart var kendi kulvarında..O yüzden bu ikişi yarışır durumdalar sürekli bence.. |
belki birgün kullanırsın bence x58 extreme al ud5 iyi gider |
| Hocam haklısın sanırım sadece o soğutucusu bile çok etkiliymiş onun için bile tercih edilebilir gibime geliyor..Sıvı soğutma yapmasam bile..O soğutucu anakartın ısınmasında büyük rol oynuyormuşş... |
extreme nin soğutucusuna aldanmayın o köprüleri 40 C yaparken ekran kartınızı 20C ısıtır bunu hiç düşündünüzmü DFI rekabet görmesinden değil piyasada bulunmamasından ve pahalı oluşundandır biraz yabancı forum okuyun kim gigabyte kullanıyor |
|
@Tears of ice linkler sorunsuz ama bazen bende de firefoxla bağlanmaya çalışırken bağlantı kesildi falan diyor . sıralamayı ise site alfabetik olarak yapmış . |
| MSI X58 Eclipse Plus X58 |
Teşekkürler ser_ka_n tekrar deniyorum linkleri.. |
|
Yazılanların hıcbırını okumadım dfi x58 ut kulanıyorum core i7 920 4.2ghz ht on 7/24 stabıl 1.35(dusuk voltajları denemedım zmaanım yok acıkcası.acele stabıl yapıp bıraktım.) 210 baseclıck altına daha hıc ınmedım. 8 sanal core sureklı 3d render modda cpu 54 derece suan.(7 sattır render alıyor) hava sogutma tek 1100 rpm sesız fan ıle.IFX 14 mucızesı. 12gb ram 1680 mhz 7-6-6-18 modunda 1.65volt (12gb sını 400 usd sıfır aldıgım ramlar 2000mhz 1.65 volta 7-8-7-20 calısabılmekte) sıstem 466 watt cekmekte full load 3d render. cınebench 3d render scoru 25500 cıvarı. el yapımı fıre pro v8700 um specvıew perf scoru 3dmax4 70fsb (v8650 55 cıvarı almakta) mouse olarak SpacePilot PRO - 3Dconnexion kulanmaktayım turkıyede ılk sesız sıstemın tamamından memnunum |
herkeze göre kendi karti iyi zaten. dfi alan dfi super. x58 extreme si olan en iyi bu rampage 2 si olan en iyi bu diyor. zaten 2 tane dfi i olan yokmu aman aman. extreme ekran kartını 20 derece ısıtıormuş. vay canına sen dusundun yapan adam dusunemedi bunu ya saol hemen yaziyorum gigabyte ye toplasinlar piyasadan anakartlari nasılda düşünenemişler. ekran kartımda 295 i dagitiyor bir o.c yapiyorum 1 ghz gtx 295 dikiz aynasında gorunmuyor. i7 920 ye eşdeger işlemcide amd de yok. kasamda en iyi kasa klavyemde işikli wow ne superim ya. egom tatmin oldu valla .sizinde oluyor dmi ? edit:imla |
|
valla anakartın bol özellikli olmasına bakıp "daha iyidir" demek yanlış birçok markanın daha fazla özellikli tepe modelleri yerine daha alt modellerin daha stabil ve sorunsuz olarak çalışmakta olduğu test edilip yazılıp duruyor....sadece okumak anlamak için yeterli..... tomshardware'deki bir incelemede gigabyte, msi, dfi ve asus gibi bildik markaların bol cafcaflı, bol süslü ve makyajlı en tepe model x58 anakartları ddr3-2000mhz'le hız aşırtma yapılmış bir bellek ile HD video render yaparken saçmalamış ve mavi ekran yemişlerdi....halbuki aynı markaların daha sade bir alt veya iki alt modelleri aynı bellek ve aynı program ile hatta daha doğrusu herşey aynı ama sadece anakart farklı iken kesinlikle 2000mhz hız aşırtmasında HD video render yaparken sorunsuz ve stabil çalışmışlardı...hatta testi yapan zorladı zorladı ve sonunda bunların mavi ekrana düşeceği yok dedi testi bitirdi benzeri sonuçlar extremeoverclock, overclockerscclup, firingsquad, anandtech gibi meraklıların uğrak yeri olan yabancı sitelerde de var yani sonuç olarak anakart üzerindeki bol cafcaflı özellikler, renkli renkli aksesuarlar tamamen cin fikirli üreticinin pazarlama taktikleri olup tatminsiz tüketicinin cebinden biraz daha fazla parayı üreticinin cebine aktarmanın yollarından biridir...onun ötesinde parayı hak edecek bir özellik sunmadıkları daha gerçekçi ve tarafsız teknik adamlar tarafından tespit edilip durmaktadır.....bunun ile birlikte diğer trajikomik durum ise bu işi gerçekten bilen veya meslek itibarı ile bildiklerini iddia edenlerin bile kimi zaman ürünler arasında fotoğraflarına bakarak seçim yapmalarıdır.... (bir anket sonucudur) sonuçta işin özü süslü püslü para tuzağı tepe modellerin çok daha iyi olduğunu söylemek yanlıştır, özellikle anakart olayında daha alt modeller daha sorunsuz ve stabil çalıştıkları için çok daha iyi ürünlerdir genellemesi yapmak mümkündür...önemli olan bu modelleri bulup ortaya çıkarmaktır.....yoksa en pahallı en süslü en cafcaflı modelleri herkes basit bir güzellik yarışması yapar gibi magazinsel çalışma ile ortaya çıkarabilir |
|
TARTISMASIZ DFI X58 UT EVGA CLASSIFIED COK GUZEL AMA SOGUTUCU TAKIMI IFX 14 KULNAIMINA IZIN VERMIYOR. TERMALRIGT BENI CIDDIYE ALIP URUNLERININ HEPSINDEN UCRETSIZ GONDERDI BENDE DENEDIM. IFX 14 + 1366 TRUBOLT KIT INANILMAZ SONUCLAR VERIYOR. 4.6GHZ HT ON MAX 65 TEK FAN 1100 RPM. (DFI DA YANLIZ DIGER ANAKRTLARDA NEDEN BILMIYORUM 72 74 LEREDE CIKIYOR DIGITAL PWM DEN OLABILR.AYRICA DAHA DUSUK VOLTAJLARLADA STABIL TUTABILIYORUM) ASUS RAMPAGE EXTREME GIGA EXTREME ASUSU P6T (DUZ MODELI) DFI X58 UT T3eH8 (CIFT SOGUTUCULU TERMAL RIGHTIN BIR KIYAGI DAHA) EVGA 3 SLI 758-A1 HEPSINI SUPERTALENT 2000MHZ CL9 (2000MHZ CL7-8-7 YAPABILEN) RAMLA 12GB OLARAK VE 920 I7 B BATCH 4.6GHZ HT ON FULL STABIL 1.425 VOLT ISLEMCIYLE COK ZUZUN ZAMANLAR 3D RENDER ALARAK TUM CORELAR MESGUL SEKILDE DENEDIM..COLUK COCUK TESTLERINDEN ZIYADE HERSEY GERCEK HAYAT TESTERI 3DMAX + VRAY DE ORTAYA CIKIYOR. DFI HEPSINI TOPRAGA GOMER CLASSIFIEDIN BILE CIKAMADIGI RAM OVERLCOCK DEGERLERINE CIKABILIYOR.12GB DE TEK KART. KULLANIM HISSI OLARAK DFI DA SANKI YUM ANAKART ILETISIM YOLLARI KISA GIBI HIISEDIYORSUNUZ CEVAP SURESI ACILIS KAPANISTAKI ARA BEKLEMERDEKI MICRO SANIYELER HEPSINDE BELIRGIN FARK VAR.EVGA 3 SLI SUAN KULANIMDA BIRCOK FARKI HISIEDEBILIYORUM(NOT OCZ VERTEX 60GB SISTEM OYKUNME) BU BEKLEMELERI NORMAL OLSUNDA GENE ANAKART IYI CALISSIN DERSEN 220 BCKL STABIL SUAN EVGA 3 SLI KULANIOYRUM.. 12GB STABIL. BU ARADA SISTEMDE IFX 14 + TRUBOLT KIT 1366 +++2X NOCTUA 1200MM FAN+SILENXTREMEMA 120MM 44DB 1200RPM FAN IFX TE TAKILI CORE I7 920 B BACHT 4.6GHZ HT ON GUNLUK SUPERTALENT CHROME 12GB DDR3 2000MHZ 7-8-7- OC DE SEAGATE 1.5 TB + SEAGATE 1.5 TB + SAMSUG 1 TB + SAMSUG 1 TB + OCZ VERTEX60GB ASUSU ESSENXE STX AUDIOPHILL + SENHEISSER HD650 ATI FIREPRO V8700 1GB (KENDIM MODLADIM + DUNYA REKORU SPECVIEWPERF 10 3DMAX: 71 FPS) ENERMAX 850WATT TUM USBLER DOLU (USB PORT GECIKME DUSURME PROGRAMI (1000MHZ ) AYARLI) LC EKRANLI SOL EL MAUSU http://www.3dconnexion.com/products/spacepilot-pro.html (1000MHZ ) RAZER NAGA 12 TUS (1000MHZ LATENCY AYARLI) WACOM INTOS 3 A4 (1000MHZ ) BIGIBI AGIR VE YUKLU DONANIMLARIN HEPSI AYNI ANDA CALSIIRKEN BIR YANDAN 8GB RAM KULLANAN 3D RENDER ACIK VE ARKA FONDA RENDER ALIRKEN BEN OYUN OYNAYARAK KULANMAKTAYIM. 3D RENDER GENELDE 2 3 GUN SIREKLI DEVAM ETMEKTE. |
Şu büyükçe alıntı yaptığım günlük değerini bir de, şu bizim gibi "..COLUK COCUK TESTLERINDEN" stress test alıp sıcaklıklarıyla koyda gözümüz gönlümüz açılsın arkadaşım! |
![]() ![]() |
| i7 920 4,6 da stabil günlük hava soğutma ile çok zor,mutlaka çakılır gibi geliyor bana. |
| OCCT Programıyla Çakılmaması İmkansız. |
VOLTAJ DEĞERLERİNE VE CPU HIZINA DİKKAT EDİN.. SAYGI VE HÜRMETLERİMLE. BU ARADA BU HIZA SUNBEAM CORE CONTACK FREZER İLE ULAŞTIM. YANİ SU SOĞUTMA VS DEĞİL.
< Resime gitmek için tıklayın >
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle