Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
24
Cevap
1580
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: BU KADAR GICIK BİR OPERATÖR OLMAZ (2. sayfa)
K
18 yıl (2267 mesaj)
Binbaşı

quote:

BU KADAR GICIK BİR OPERATÖR OLMAZ


olur oda vodefone


Bu mesaja 1 cevap geldi.
Z
18 yıl (3990 mesaj)
Binbaşı

Her güzelin bir kusuru olurmuş buda vodafone'un kusuru olsun


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
18 yıl (17 mesaj)
Er

quote:

Orjinalden alıntı: cenkozi

Her güzelin bir kusuru olurmuş buda vodafone'un kusuru olsun



Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
18 yıl (58 mesaj)
Çavuş

gerçekten çok kötü bir alt yapısı var gıcık olmamak elde değil.türkiye şartlarına ayak uyduramadı.milleti geyik yerine koydu...bu gidişle telsimi arar olduk.değişim oldugundan beri değişen tek bir şey yok kısacası vodafone türkiyede yokk.konu bu kadar açık ve nettir.bunun tek sebebide yabancı ülkelerden getirilen ceo lardır.türkiye şartlarını bilmiyorlar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
18 yıl (365 mesaj)
Yüzbaşı

bazı kampanyaları çoğu kişinin işine yaramayan cinsden bende gıcık oluyorum





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi konyaspor207 -- 29 Mayıs 2008; 22:58:52 >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.