gerçekten çok kötü bir alt yapısı var gıcık olmamak elde değil.türkiye şartlarına ayak uyduramadı.milleti geyik yerine koydu...bu gidişle telsimi arar olduk.değişim oldugundan beri değişen tek bir şey yok kısacası vodafone türkiyede yokk.konu bu kadar açık ve nettir.bunun tek sebebide yabancı ülkelerden getirilen ceo lardır.türkiye şartlarını bilmiyorlar.
olur oda vodefone
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle