Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 3 mobil kullanıcı
7
Cevap
353
Tıklama
0
Öne Çıkarma
bu garibana bira dokuldu bi el atalım laptopuma lutfen

Y yasincalis Konu Sahibi
9 yıl (148 mesaj)
arkadaşlar iyi akşamlar laptpa bira dokuldü ve hemen ters cevirip temizledim fakat pc 10 dk açık kaldı sonra klavyeyi söktüm ve kuruttum fln sonra kolonyayyla içini yıkadım anakarta sıvı geçmemiş yeni klavye 50tl istiyorlaar ünv öğrencisiyim ve param kısıtlı bu laptopa ne yapabilirim ayriyetenn klavyeyi geri nasıl takacam fotolar aşşağıda klavyeyi bilgissayarcı söktü ben takmak istiyorum


http://s1305.hizliresim.com/19/u/nhss2.jpg

http://s1305.hizliresim.com/19/u/nhsy6.jpg

abilerim kardeşlerim yanlış konu vs hatalarım varsa affedin daha yeniyiz




C chantypes30
9 yıl (332 mesaj)
kolanya işi biraz ters aklında olsun sentetik tiner o işler için
onuda orda ki dişi hafifçe kaldır oraya sok sonra kapat


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Y yasincalis Konu Sahibi
9 yıl (148 mesaj)
hocam diş kalkıyor demi bgeriye doğru kaldırcam şimdi eğer çalışmazsa tinerle tuşları fln söküp yıkayacam


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C chantypes30
9 yıl (332 mesaj)
hafif öne doğru yavaşça kenardan it az bişe esner o zaman in kalk olur klavyenin ucundaki yeri oranın içöine düzgünce kat sonra dişeri aynı şekilde geri çek zaten 1 milim bişe oynıcam o oraya sıkışır sonra kapat


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Y yasincalis Konu Sahibi
9 yıl (148 mesaj)
Hocam kırdım biraz girisi ama suan klavyeden yazıyorum 15 tus fln bsmıyor bu tusları nasıl aktif etcem


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C chantypes30
9 yıl (332 mesaj)
takmayı becerdin yani güzel çalışmayan tışlar için ben olsam yarın bi sentetik tiner al klavyeyi onunla bi banyo yaptır sonra bi kurula bi daha dene derim ha baktın gene olmadı artık tuşları söküp tek tek bakabilirsin bu arada inşallah klavyenin data kablosunuda kırmadın biraz kırdım derken


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Y yasincalis Konu Sahibi
9 yıl (148 mesaj)
klavyenin kabloda sknt yk ama grdgi yeri one değil yukarı kaldırdıgım için kırıldı peki ben bu klavyeyi kırmadan geri nasıl çıkaracam yerinden




P pentagram33
9 yıl (157 mesaj)
önce alt kısmı sonra üst kısmı oturt ve alttan vidaları vardır tak olmazsa pc nin önden ve arkadan fotosunu çek tarif edeyim




Bu mesajda bahsedilenler: @passionemir
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.