Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
10
Cevap
159
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Bootable DVD oluşturmak İstiyorum...
E
9 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

Elimde windows 8 ISO dosyası var. Ve tek DVD ye sığmıyor.

Bootable DVD oluşturmam lazım... Yanlız 2 DVD olucak. Ve başlangıç DVD si olmak zorunda...
Formatlamak İçin Kullanmak amacıyla...

Bunu nasıl yapabilirim sizce..

Teşekkürler



S
9 yıl
Binbaşı

8gb lık bir usb'in varsa onunla yapabilirsin öyle iki Dvd ile olacağını sanmıyorum ayrıca bir dvd'ye sığması lazım.
Edit:http://www.youtube.com/watch?v=kOkBCMMtXcs iso'dan direk kurulum bu bende işe yaramıştı.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sgt.Gaz -- 23 Ocak 2014; 18:06:22 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
9 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

bende var Iso olarak denedim setup çalıştırmayı ancak hata veriyo...
duzgun çalıstığını bildiğiniz bi link var mı indireyim..


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Sgt.Gaz
S
9 yıl
Binbaşı

Videodaki yöntemi mi denediniz direk setupa mı tıkladınız?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @emrahhlvc
E
9 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

evet. deamon tools a yerleştirdim. içini açtım. setup çalıştırdım. ancak bende hata verdi. kurulum başlamıyo...


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Sgt.Gaz
S
9 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: emrahhlvc

evet. deamon tools a yerleştirdim. içini açtım. setup çalıştırdım. ancak bende hata verdi. kurulum başlamıyo...

Öyle çalışmaması normal. Videodaki yöntemi dene.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

S
9 yıl
Binbaşı

Yöntem de şu sources klasörünün içindeki setupa tıklayacaksın.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
9 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

zaten onu denemiştim... başka bi yolu yokmu bunun...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Sgt.Gaz
O
9 yıl
Yüzbaşı

rmprepusb ile usb den boot edebilirsin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @emrahhlvc
S
9 yıl
Binbaşı

Özelden win 8.1 dvdye sığan linkini atayım istersen?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
9 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

Çok iyi olur ya zahmet olmassa ...




Bu mesajda bahsedilenler: @Sgt.Gaz
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.