Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
18
Cevap
560
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Black Friday'de BF4'ün 25$ olacağı söyleniyor

_ _yusufaydin_ Konu Sahibi
7 yıl (738 mesaj)
Arkadaşlar Bf4 almak için bu Cumayı takip ediyorum.Okuduğum ve takip ettiğim kadarıyla Amazon ve Gamestop'ta Bf4 25 dolar'dan satılacakmış.Takipte kalalım




P profiteer
7 yıl (8665 mesaj)
amazonda 30$ olacak deniliyor ama başka nerelerde indirime gidecek bilmiyorum.




B Birşeydiyicem
7 yıl (853 mesaj)
Amazonda 30$ olsa 60 tl yapar

Playstore 20 tl indirim kodu ile 70 tl zaten. Albenisi yok...





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

B born2xlr8
7 yıl (50 mesaj)
ben de bf4 premium almak istiyorum. indirim kodunu nerden elde edebiliriz?.




Bu mesajda bahsedilenler: @Birşeydiyicem

_ _yusufaydin_ Konu Sahibi
7 yıl (738 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Birşeydiyicem

Amazonda 30$ olsa 60 tl yapar

Playstore 20 tl indirim kodu ile 70 tl zaten. Albenisi yok...

Hocam bildiğim kadarıyla aktif Playstore kuponu yok.25 dolar'da 50 TL yapıyor(tabi bu haberler doğruysa).Playstore indirimli fiyatı (kupon varsa tabi) 76 TL.Amazon yüzde 33 daha uyguna geliyor.


Bu arada konu hakkında bilgi içeren link.http://phx.corporate-ir.net/phoenix.zhtml?c=176060&p=irol-newsArticle&ID=1878913&highlight=





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _yusufaydin_ -- 27 Kasım 2013; 12:58:47 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B Birşeydiyicem
7 yıl (853 mesaj)
En son 90 di 96 tl yapmislar kusura bakmayiniz dediginiz gibi arada 6 liralik fark olusmus.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @_yusufaydin_

E exchange
7 yıl (907 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Birşeydiyicem

Amazonda 30$ olsa 60 tl yapar

Playstore 20 tl indirim kodu ile 70 tl zaten. Albenisi yok...

İndirim kodu geçiyor mu şu anda ben alamıyorum_??




B b0Ni
7 yıl (26381 mesaj)
gamestop bize kapalı diye biliyorum. amazon tarihlerini toptan yazayım isteyenler için

29 kasım bf4 - $29.99
28iı 29'a bağlayan gece (yarın gece yani) 2:10 - 5:10 arası bf4 - $24.99
28 kasım bf3 pre - $13.99
2 aralıkta bf 3 - $4.79


Bu mesaja 2 cevap geldi.

T Tall Man
7 yıl (2705 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: -b0Ni

gamestop bize kapalı diye biliyorum. amazon tarihlerini toptan yazayım isteyenler için

29 kasım bf4 - $29.99
28iı 29'a bağlayan gece (yarın gece yani) 2:10 - 5:10 arası bf4 - $24.99
28 kasım bf3 pre - $13.99
2 aralıkta bf 3 - $4.79

50 lira.. Para olsa





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


E exchange
7 yıl (907 mesaj)
Amazondan almak istiyorum yarın gece bir sorunla karşılaşırmıyız acaba




- -Rusher-
7 yıl (7619 mesaj)
Pre almak istiyorumda en ucuz nerden alirim kredi kartiyla? Playstoreda indirim kodu olan varsa alabilirim oyunu aldik indirim koduda vermediler:)





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_ _kertmeyenkele_
7 yıl (1114 mesaj)
dostum beni tanırsın bf3 den exterminaturk bf4 şu an için sorunlu bir oyun ne bir update yayınlandı ne bir bilgi verildi bu konuda. kasma ve ses sorunları var. oyundan soğudum 2 haftadır girmiyorum bf4 e


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @_yusufaydin_

_ _yusufaydin_ Konu Sahibi
7 yıl (738 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: _kertmeyenkele_

dostum beni tanırsın bf3 den exterminaturk bf4 şu an için sorunlu bir oyun ne bir update yayınlandı ne bir bilgi verildi bu konuda. kasma ve ses sorunları var. oyundan soğudum 2 haftadır girmiyorum bf4 e

Evet tanıyorum.Dediğiniz doğrui oyunda birçok bug olduğunu duydum.Youtube da buglarla alakalı videolar izledim.Umarım ilerleyen günlerde düzeltirler.




D DrUltiva
7 yıl (565 mesaj)
kapalı derken ? amerikan ip ile alamaz mıyız? bide kutulu göndermiyor sadece kod göndermiyor mu?




Bu mesajda bahsedilenler: @-b0Ni

_ _yusufaydin_ Konu Sahibi
7 yıl (738 mesaj)
Diğer konuda detaylı anlatım var. 19.99 a alınabiliyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

D DrUltiva
7 yıl (565 mesaj)
ödemeyi yapmıyor kaç kere denedim


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @_yusufaydin_

_ _yusufaydin_ Konu Sahibi
7 yıl (738 mesaj)
Hocam sistemde ki aşırı yüklenmeden dolayı origin de ödeme zorluğu yaşadık.Ben alabildim, alamayan arkadaşlar da oldu.




Bu mesajda bahsedilenler: @Perforan

D DrUltiva
7 yıl (565 mesaj)
Gittim amazondan aldım güzelcene hiç uğraşmayın lanet originle





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

_ _yusufaydin_ Konu Sahibi
7 yıl (738 mesaj)
Ben de Amazon'dan alacaktım.Gece kalkamayınca son kez paypal'la deneyeyim dedim ve alımı gerçekleştirebildim.Origin çok büyük sıkıntı verdi.Amazon rahatlığı yok.




Bu mesajda bahsedilenler: @Perforan
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.