Merhaba arkadaşlar ben de p 526 kullanıcısıyım. cihaza yeni yeni alışıyorum ve sormak istediğim bi kaç sorum olacak.
Öncelikle freedom77 nin vermiş olduğu İGO 08 i yükledim karta autoron dan kurdum programı yine freedomun verdiği türkçeleştirme paketini kullanarak türkçeleştirdim. Fakat türkçeleştirme paketinde Turkey.3dl dosyasını hangi klasöre atacağımız bulamadım. Birde bu İGO 08 ile Türkiye haritası içindemi geliyor yani benim ayriyeten harita yüklemem gerekiyormu şehir şehir. Yüklemem gerekiyorsa hangi linkten nasıl yüklemem gerektiğini söylerseniz çok sevinirim.
İgo 08 i ppc den kaldırmak için storage karttaki klasörleri silmek yeterlimi. Çünkü program kaldır bölümüne girdiğimde İGO 08 i listede göremedim ne yazıkki.
Zil sesi olarak mp3 kullanmayı tercih ediyorum. fakat çıkan ses beni pek memnun etmiyor dandik nokialarda bile daha çok çıkıyor ses. Zİl seslerini güçlendirmek için bir program mevcutmu?
p526 için rom yükseltmesi yapmak gerekirmi ses ile ilgili problemlerimi çözmek için. Gerekli ise nasıl yapılır
Çok soru sordum biliyorum ama daha iyi kullanabilmek için ppc yi bunları sormam gerekti. Özellikle cps konusunda aydınlatırsanız çok sevinirim. Herkese teşekkürler
Öncelikle freedom77 nin vermiş olduğu İGO 08 i yükledim karta autoron dan kurdum programı yine freedomun verdiği türkçeleştirme paketini kullanarak türkçeleştirdim. Fakat türkçeleştirme paketinde Turkey.3dl dosyasını hangi klasöre atacağımız bulamadım. Birde bu İGO 08 ile Türkiye haritası içindemi geliyor yani benim ayriyeten harita yüklemem gerekiyormu şehir şehir. Yüklemem gerekiyorsa hangi linkten nasıl yüklemem gerektiğini söylerseniz çok sevinirim.
İgo 08 i ppc den kaldırmak için storage karttaki klasörleri silmek yeterlimi. Çünkü program kaldır bölümüne girdiğimde İGO 08 i listede göremedim ne yazıkki.
Zil sesi olarak mp3 kullanmayı tercih ediyorum. fakat çıkan ses beni pek memnun etmiyor dandik nokialarda bile daha çok çıkıyor ses. Zİl seslerini güçlendirmek için bir program mevcutmu?
p526 için rom yükseltmesi yapmak gerekirmi ses ile ilgili problemlerimi çözmek için. Gerekli ise nasıl yapılır
Çok soru sordum biliyorum ama daha iyi kullanabilmek için ppc yi bunları sormam gerekti. Özellikle cps konusunda aydınlatırsanız çok sevinirim. Herkese teşekkürler