Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
10
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Bilgisayardaki çözemediğim donup kalma sorunu

C Candance Konu Sahibi
3 yıl (3513 mesaj)
6 ay önce Sapphire R9 280x vapor-x ekran kartımın chipseti yandı onda bu sorunlar yoktu sadece son zamanlarda bu chipset sorunu yüzünden oyunlarda pc bi anda gidip ekranda çizgiler çıkıyodu. Bayramda gtx1050ti aldım. Başlarda hiç bir oyunda sıkıntı yokken sadece R6'da böyle donup kalıyodu ve reset atmak zorunda kalıyodum. Oyuna girdikten yaklaşık 5-10DK arası sonra ekran donup kalıyo hiç bir şey yapamıyorum. Sonradan bazı oyunlarda arada alt+tab'a attığım zaman alt+tab'dan dönerken pc direkt kapanmaya başladı bu sorun her zaman yok ama R6'daki her zaman var. R6'da MSI Afterburner ile izledim bazı dikkatimi çeken şeyler ekran kartı kullanımı %100'ü bulamıyodu bir de sürekli voltage limit yazıyo. FIFA 18'de de maçlardayken üstte sürekli voltage limit yazıyo ama bazen o alt'tabdan dönerken oluyo dediğim kapanma oluyo.




A akifbaba58
3 yıl (8 mesaj)
Power ın kac wat reis ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C Candance Konu Sahibi
3 yıl (3513 mesaj)
corsair vs500.r9 280x varken kaldırıyodu gtx 1050ti ondan daha az enerji tüketiyo hayli hayli yetmesi lazım değil mi?




Bu mesajda bahsedilenler: @akifbaba58

A akifbaba58
3 yıl (8 mesaj)
Veri yolu cok enerji cekiyosa ondanda olur reis ama suda bi gercek amd ekran kartlari intelde performans vermez asla



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C Candance Konu Sahibi
3 yıl (3513 mesaj)
ilk dediğinizi nasıl çözebilrim yada sorunun ondan dolayı olduğunu nasıl anlarım bi de son dediğinizi anlamadım ben intel kullanmıyorum ki?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Candance -- 15 Temmuz 2018; 1:53:14 >


Bu mesajda bahsedilenler: @akifbaba58

K kryeck
3 yıl (4408 mesaj)
Sistemde oc var mı? Sıcaklıklar ne durumda?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C Candance Konu Sahibi
3 yıl (3513 mesaj)
İşlemci ve ramlerde oc yok e.kartı fabrikadan oclu. Acaba ondan dolayı mı oluyor böyle? Msi afterburner ile takip ettiğim zaman voltajlimit uyarısı sol üstte çoğu zaman oluyor arada sırada da güçlimit uyarısı çıkıyor.




Bu mesajda bahsedilenler: @kryeck

K kryeck
3 yıl (4408 mesaj)
O zaman güç kaynağında%80 ya da anakartta%20 bir sorun var diyebiliriz. Sistem sen oyuna girdiğinde yüklenmeye başlıyor ve ikisinden biri yetmemeye başlıyor, voltaj uyarısı ve geçmiş patlattığın ekran kartı beni böyle düşündürdü. Son olarak senin anakartta 2 pci-exp yuvası var 1050'nin yuvasını değiştirip öyle dene (işlemciden uzak olanı tercihen) sürücüyü kaldır önce.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C Candance Konu Sahibi
3 yıl (3513 mesaj)
Forumda aynı ekran kartından aynı sorunla karşılaşan birini daha ve internette bi kaç kişi daha gördüm. Bence o ekran kartında kronik bir sorundu. İşlemci internette gezinirken 70-80 derece arasında geziyor. PUBG'de 78 derece sabit oluyor sizce bu değerler normal mi? Bi de ekran kartındaki OC'yi voltajı azaltmak amacıyla geri çekmemiz mümkün mü?




Bu mesajda bahsedilenler: @kryeck

K kryeck
3 yıl (4408 mesaj)
Fabrika çıkışlı oc olan cihazları bios mod yapmadıkça geri çekemezsin ve çekmen de saçma olur adamlar yapmış demekki sorun görmemiş. Karttan(1050) olduğuna emin misin? Ayrıca voltajı azaltmak diye birşey yok. Daha serin çalışsa da (bios mod yaptın diyelim) aynı voltajı çeker. :)
Psu'yu test etmek sök/tak zahmetli olsa da kartı çıkarıp başka sistemde test etmek kolay, bir deneyin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C Candance Konu Sahibi
3 yıl (3513 mesaj)
başka bi sistem olsa kolay ama olmayınca işler değişiyo işte




Bu mesajda bahsedilenler: @kryeck
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.