Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
2
Cevap
259
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Big Bang Theory hakkında ufak bir soru.
J
13 yıl (36934 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Diziyi izleyenler için bir sorum olacak. Spoiler geçeceğim çünkü azıcık içeriğini anlatacağım.


Bir bölüm vardı kaçıncı sezon falan hatırlamıyorum. Bunlar bir kutu alıyorlardı, içinden hediyelik eşyalar ve One Ring çıkıyordu. O bölümü söyleyebilir misiniz? Kaçıncı sezondaydı ve kaçıncı bölümdü unuttum.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



S
13 yıl (5196 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Drug Free

Diziyi izleyenler için bir sorum olacak. Spoiler geçeceğim çünkü azıcık içeriğini anlatacağım.


Bir bölüm vardı kaçıncı sezon falan hatırlamıyorum. Bunlar bir kutu alıyorlardı, içinden hediyelik eşyalar ve One Ring çıkıyordu. O bölümü söyleyebilir misiniz? Kaçıncı sezondaydı ve kaçıncı bölümdü unuttum.


3.sezon 17.bölüm


Bu mesaja 1 cevap geldi.
J
13 yıl (36934 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Sercann35

quote:

Orijinalden alıntı: Drug Free

Diziyi izleyenler için bir sorum olacak. Spoiler geçeceğim çünkü azıcık içeriğini anlatacağım.


Bir bölüm vardı kaçıncı sezon falan hatırlamıyorum. Bunlar bir kutu alıyorlardı, içinden hediyelik eşyalar ve One Ring çıkıyordu. O bölümü söyleyebilir misiniz? Kaçıncı sezondaydı ve kaçıncı bölümdü unuttum.


3.sezon 17.bölüm

Teşekkür ederim.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.