Diziyi izleyenler için bir sorum olacak. Spoiler geçeceğim çünkü azıcık içeriğini anlatacağım.
Bir bölüm vardı kaçıncı sezon falan hatırlamıyorum. Bunlar bir kutu alıyorlardı, içinden hediyelik eşyalar ve One Ring çıkıyordu. O bölümü söyleyebilir misiniz? Kaçıncı sezondaydı ve kaçıncı bölümdü unuttum.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Diziyi izleyenler için bir sorum olacak. Spoiler geçeceğim çünkü azıcık içeriğini anlatacağım.
Bir bölüm vardı kaçıncı sezon falan hatırlamıyorum. Bunlar bir kutu alıyorlardı, içinden hediyelik eşyalar ve One Ring çıkıyordu. O bölümü söyleyebilir misiniz? Kaçıncı sezondaydı ve kaçıncı bölümdü unuttum.
Diziyi izleyenler için bir sorum olacak. Spoiler geçeceğim çünkü azıcık içeriğini anlatacağım.
Bir bölüm vardı kaçıncı sezon falan hatırlamıyorum. Bunlar bir kutu alıyorlardı, içinden hediyelik eşyalar ve One Ring çıkıyordu. O bölümü söyleyebilir misiniz? Kaçıncı sezondaydı ve kaçıncı bölümdü unuttum.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.