Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
38
Cevap
309
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: Az once instagramdan teklif aldim (2. sayfa)
K
6 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Heisenbergün asistanı

Hadi beline kuvvet göreyim seni.

Tesekkurler hocam ama lazim olucagini sanmıyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
6 yıl
Çavuş

fena oltaya geliyon arkadaslarin yiyo seni brovvvv



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
K
6 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: okçu

fena oltaya geliyon arkadaslarin yiyo seni brovvvv

Olum yeni fotograflar falan atti nasil dedi guzel falan yazdim biseyler uzatmadan uykum geldi yorgunum dedim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Q
6 yıl
Teğmen

Insta adresini ver de bakak



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
K
6 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: quppas

Insta adresini ver de bakak

Sonra dh olarak sirayla seni emebilir miyim yazin dimi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

M
6 yıl
Çavuş

K
6 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: MaxeveR

Hocam kızı arayın

Telefonum serviste dedi bi bokluk var bu iste ama hadi bakalim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

O
6 yıl
Çavuş

bi 4G aramasina bakar :D onu da gectim sana az once teklif etmis senin dedigine gore. ve pazartesi bulusalim demissin. tamam demis. yatin pazartesi zaten. bi kiz senle oyle hemen bulusmayi kabul ediyosa normal degil durum. yada sen bizi yiyon kardo :D



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Klokt
K
6 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: okçu

bi 4G aramasina bakar :D onu da gectim sana az once teklif etmis senin dedigine gore. ve pazartesi bulusalim demissin. tamam demis. yatin pazartesi zaten. bi kiz senle oyle hemen bulusmayi kabul ediyosa normal degil durum. yada sen bizi yiyon kardo :D

Hocam troll konu acmam evet yarini kabul etti,tabletten yaziyormus.Pazartesine dedigim gibi olur dedi editlerim sonucu

Edit:yeni foto falan atti arkadasimsa baya ugrasmis bunun icin





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Klokt -- 22 Mayıs 2016; 20:58:01 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

O
6 yıl
Çavuş

mekana geldin mi diye mesaj atarsin geldim derse uzaktan izle :D



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
K
6 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: okçu

mekana geldin mi diye mesaj atarsin geldim derse uzaktan izle :D

Tablette olduundan mesaj atamam bulusmadan 5dk once pusuya yatip bi kenarda oturucam



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
O
6 yıl
Çavuş

quote:

Orijinalden alıntı: Klokt


quote:

Orijinalden alıntı: okçu

mekana geldin mi diye mesaj atarsin geldim derse uzaktan izle :D

Tablette olduundan mesaj atamam bulusmadan 5dk once pusuya yatip bi kenarda oturucam

bro instadan mesaj at sen, soyle tableti yanjnda tasisin tv unitesi gibi shsvsb



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Y
6 yıl
Yüzbaşı

İnsta adresini at birde biz bakalım.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

M
6 yıl
Çavuş

Böyle bir olay aynen benım başıma gelmişti facebookta bir kız arkadaşımın kuzeni eklemıştı

Kız birden konuya girdi ya çok tatlısın felan.Ben tabi bir yandanda korkuyorum ulan bir arkadaşımmı benı keklıyor diye 1 gün sonra baktım kız arıyor beni açtım ve konuştuk dedim o zaman buluşalım

Buluştuktan sonra baktımkı kız kendıne kapak atıcak birini arıyor 1 hafta takıldım sonra ayrıldım


Beyler işte bakın biz bu yuzden kaybediyoruz.Biz bir kıza yazsak direkt kız salakmısın abazamısın felan der siler.Ama biz ne yapıyoruz yınede şans veriyoruz işte :( keşke kızlarda bizim gibi şans tanısa.

Bu arada hocam kıza bir şekilde ulaş ses şart bir şekilde o sana ulaşssın yada sen ona ulaş şimdi tabikide trolleme felansa sen takmıyacaksın ama bu sefer trolleyen kişilerin diline düşüceksin"nasıl oltaya geldin lan bu kadar kötü durumdamısın" felan muhabbetleri dönebilir


Bu mesaja 4 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @okçu , @Klokt
K
6 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: MaxeveR

Böyle bir olay aynen benım başıma gelmişti facebookta bir kız arkadaşımın kuzeni eklemıştı

Kız birden konuya girdi ya çok tatlısın felan.Ben tabi bir yandanda korkuyorum ulan bir arkadaşımmı benı keklıyor diye 1 gün sonra baktım kız arıyor beni açtım ve konuştuk dedim o zaman buluşalım

Buluştuktan sonra baktımkı kız kendıne kapak atıcak birini arıyor 1 hafta takıldım sonra ayrıldım


Beyler işte bakın biz bu yuzden kaybediyoruz.Biz bir kıza yazsak direkt kız salakmısın abazamısın felan der siler.Ama biz ne yapıyoruz yınede şans veriyoruz işte :( keşke kızlarda bizim gibi şans tanısa.

Bu arada hocam kıza bir şekilde ulaş ses şart bir şekilde o sana ulaşssın yada sen ona ulaş şimdi tabikide trolleme felansa sen takmıyacaksın ama bu sefer trolleyen kişilerin diline düşüceksin"nasıl oltaya geldin lan bu kadar kötü durumdamısın" felan muhabbetleri dönebilir

Ne dedikleri umrumda mi hocam



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
6 yıl
Çavuş

quote:

Orijinalden alıntı: MaxeveR

Böyle bir olay aynen benım başıma gelmişti facebookta bir kız arkadaşımın kuzeni eklemıştı

Kız birden konuya girdi ya çok tatlısın felan.Ben tabi bir yandanda korkuyorum ulan bir arkadaşımmı benı keklıyor diye 1 gün sonra baktım kız arıyor beni açtım ve konuştuk dedim o zaman buluşalım

Buluştuktan sonra baktımkı kız kendıne kapak atıcak birini arıyor 1 hafta takıldım sonra ayrıldım


Beyler işte bakın biz bu yuzden kaybediyoruz.Biz bir kıza yazsak direkt kız salakmısın abazamısın felan der siler.Ama biz ne yapıyoruz yınede şans veriyoruz işte :( keşke kızlarda bizim gibi şans tanısa.

Bu arada hocam kıza bir şekilde ulaş ses şart bir şekilde o sana ulaşssın yada sen ona ulaş şimdi tabikide trolleme felansa sen takmıyacaksın ama bu sefer trolleyen kişilerin diline düşüceksin"nasıl oltaya geldin lan bu kadar kötü durumdamısın" felan muhabbetleri dönebilir

hacı bu adam haklı dinle bunu. PARTI KUR IKTIDAR YAPALIM BEE



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Klokt
B
6 yıl
Teğmen

Sonuç?


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Klokt
K
6 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Boğaziçi YBS

Sonuç?

Tamam hocam unutmusum.Arkadasim kandirmak icin yapmis kizin okudugu okulda okuyan arkadaslarim var oyle biri yokmus ordan anladim.Gitmedim bulusmaya düşmedim oltaya



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
6 yıl
Teğmen

Geçmiş olsun




Bu mesajda bahsedilenler: @Klokt
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.