Arkadaşlar Audigy2 ZS kullanıyorum ve ilk olarak kendi cd'sindeki driveri kurdum ve herşey normal..
Sonra driveri güncelliyim dedim, temmuz 2008 çıkışlı son driveri kurdum.
Değişenler : Ses tahminimden daha çok güzelleşti (belli bir süre yanlızca kulaklıkla kullanmak zorundaym sonra fc861 e geçicem) ama kulaklık performansı açısından değerlendirdiğimi belirteyim.
Ses iyide konsol yok. Yerine bunu alın idare edin demişler..
vista 64 bit yada xp 64bit de sorunsuzca çalışıyor mu acaba ? Dts filan çözmesine gerek yok ses kalitesinde bozukluk veya oyunlardaki eax desteğinde bi kayıp olmasın yeter
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leone_510 -- 3 Eylül 2008; 14:33:57 >
Sonra driveri güncelliyim dedim, temmuz 2008 çıkışlı son driveri kurdum.
Değişenler : Ses tahminimden daha çok güzelleşti (belli bir süre yanlızca kulaklıkla kullanmak zorundaym sonra fc861 e geçicem) ama kulaklık performansı açısından değerlendirdiğimi belirteyim.
Ses iyide konsol yok. Yerine bunu alın idare edin demişler..
< Resime gitmek için tıklayın >
Nerede eski, herbirşeyi ayrı menülerde açılan konsol? Bilenler aydınlatırsa sevinirim.
Teşekkürler.
< Resime gitmek için tıklayın >
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bonuss -- 2 Eylül 2008; 1:32:51 >