Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
6
Cevap
391
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Audigy2 ZS yi son driver (2008) ile kullananlara..
B
18 yıl (1550 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar Audigy2 ZS kullanıyorum ve ilk olarak kendi cd'sindeki driveri kurdum ve herşey normal..

Sonra driveri güncelliyim dedim, temmuz 2008 çıkışlı son driveri kurdum.

Değişenler : Ses tahminimden daha çok güzelleşti (belli bir süre yanlızca kulaklıkla kullanmak zorundaym sonra fc861 e geçicem) ama kulaklık performansı açısından değerlendirdiğimi belirteyim.

Ses iyide konsol yok. Yerine bunu alın idare edin demişler..

< Resime gitmek için tıklayın >

Nerede eski, herbirşeyi ayrı menülerde açılan konsol? Bilenler aydınlatırsa sevinirim.

Teşekkürler.



< Resime gitmek için tıklayın >

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bonuss -- 2 Eylül 2008; 1:32:51 >

B
18 yıl (1550 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

V
18 yıl (2018 mesaj)
Yüzbaşı

B
18 yıl (1550 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Buradaki normal kutu içerisindeki cd mi?



V
18 yıl (2018 mesaj)
Yüzbaşı

Hayır bu sonradan yayınlanan sürücü vista eklentili Dainiel k. sürücüsü Alchemy

müneler ve simge de değişik kutusundaki drivere göre daha iyi ses veriyor

< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.
W
18 yıl (511 mesaj)
Teğmen

quote:

Orjinalden alıntı: victorist

Hayır bu sonradan yayınlanan sürücü vista eklentili Dainiel k. sürücüsü Alchemy

müneler ve simge de değişik kutusundaki drivere göre daha iyi ses veriyor

< Resime gitmek için tıklayın >

linkini verebilirmisin arkadaşım bu menü farklı geldi bana nedense


Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
18 yıl (1841 mesaj)
Yüzbaşı

vista 64 bit yada xp 64bit de sorunsuzca çalışıyor mu acaba ? Dts filan çözmesine gerek yok ses kalitesinde bozukluk veya oyunlardaki eax desteğinde bi kayıp olmasın yeter





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leone_510 -- 3 Eylül 2008; 14:33:57 >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.