1. sayfa
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz. Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
quote:Orijinalden alıntı: Mr.Hetfield İnternette aldığım bilette peron yazmıyor. Arkadaştan duyduğuma göre her bölge farklı kattaymış. İlk defa bineceğim Ankara'dan memlekete.
quote:Orijinalden alıntı: Enrique Iglesias07 quote:Orijinalden alıntı: Mr.Hetfield İnternette aldığım bilette peron yazmıyor. Arkadaştan duyduğuma göre her bölge farklı kattaymış. İlk defa bineceğim Ankara'dan memlekete. Ankara da yaşıyorum. bütün otobüsler üst kattan hareket eder. Ve şu sesi sık sık duyarsın ; Hareket saati gelmiş otobüs kaptanlarının dikkatini, lütfen peronları acilen boşaltınız. :)) İyi yolculuklar
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >