Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
39
Cevap
11064
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Cevap: Arkadaşıma borç verdim geri alamıyorum. (55 bin TL) (2. sayfa)
S
3 yıl (4874 mesaj)
Binbaşı

Kimseye borç vermem en yakınım dahi olsa.Ne zaman verdiysem geçmişte hep sıkıntı yaşamışımdır.55 bin tl çok ciddi bir rakam aslında.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

L
3 yıl (66 mesaj)
Onbaşı

2 bin lira bile borç vermedim. Prensip meselesi çünkü, borç vermem, borç almam.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

S
3 yıl (1990 mesaj)
Çavuş

55 bin lirada bana borç versene emmioğlu



İ
geçen yıl (5 mesaj)
Er

Öncelikle yaşadığınız duruma çok üzüldüm, bu tür olaylar gerçekten hem maddi hem manevi anlamda yıpratıcı olabiliyor. Arkadaşınıza güvenerek yaptığınız bu yardım, maalesef olumsuz sonuçlanmış gibi görünüyor. Ancak, hukuki açıdan hâlâ haklarınızı koruyabilirsiniz.



EFT veya banka havalesi ile borç vermeniz durumunda, özellikle dekontlarda açıklama varsa, bu borcunuzu kanıtlamak için önemli bir delil olabilir. Ancak açıklama bulunmuyorsa da yazışmalar, mesajlaşmalar veya varsa başka belgeler süreci destekleyebilir. Yine de detaylı bir değerlendirme için bir avukata danışmanızda fayda var.



Bu konuyla ilgili olarak, yazmış olduğum makalede detaylı bilgiler sundum. Özellikle "EFT ile borç para verdim, alamıyorum" gibi sıkça karşılaşılan sorunların hukuki çözüm yollarını ve yapılması gereken adımları açıkladım. Yazımda, banka dekontlarının delil niteliği, açıklamasız gönderimlerin nasıl değerlendirildiği ve hukuki süreçler hakkında bilgi bulabilirsiniz.



Daha fazla bilgi için yazıyı okuyabilirsiniz: https://www.ismailcavus.com.tr/eft-ile-borc-para-verdim-alamiyorum/ 



S
geçen yıl (112 mesaj)
Onbaşı

he he he öder



A
geçen yıl (5861 mesaj)
Binbaşı

bunu yazmaya gelmiştim. Para işleri çirkin işlerdir, sen dostluğumuz pekişsin diye kıramayın verirsin parayı, isterken dostluğun biter gider. Verdiğin borcu unutacaksın, unutamayacağın borcu vermeyeceksin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @OptikForm
P
geçen yıl (3060 mesaj)
Binbaşı

Para dostluğu arkadaşlığı bozacaksa isteyene verme öyle bozulsun. Hem parandan hem dostundan olacağına en azından sadece dostunu kaybedersin paran cebinde kalır.




Bu mesajda bahsedilenler: @Authorized
4
geçen yıl (5161 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar parayı aldım ama hem 1.5 sene sonra gönderdi hem de parça parça gönderdi. Sonuç olarak asla birine borç vermeyin. Ben yandım siz yanmayın.



A
2 hafta (1170 mesaj)
Teğmen

Başıma gele gele artık borç vermiyorum. Bide borç alan adam minnete bile gelmiyor sanki onu almaya hakkı varmış gibi düşündükçe sinir oluyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

U
2 hafta (10511 mesaj)
Yüzbaşı

Zorla al yazacaktım ama 3 sene önce yazmışım zaten



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
2 hafta (4665 mesaj)
Yüzbaşı

zorla nasıl alıncak abi?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Ulpro
U
2 hafta (10511 mesaj)
Yüzbaşı

Sen önce pilavı değerlendir sonra cevaplarım sorunu



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @tonbalıklı
T
2 hafta (4665 mesaj)
Yüzbaşı

sıkıcam kafama senin pilafi deneyemedigim icin. bayram diye evde 3kg pilav yapılmıs onu bitirmeye calısıoz


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Ulpro
K
2 hafta (17092 mesaj)
Yarbay

Borç verdiğim her insanla aram kötü oldu. Ödedi veya ödemedi her türlü aram bozuldu. Ama birisi 55 bin borcunuzu ödemiyorsa en mantıklısı whatsapptan “bana 75 bin borcun vardı ne zaman ödeyeceksin “ diye sorun. Adam da tabi benim borcum 55 bin diyecek. Bu kanıtla ilamsız icra takibi başlatabilirsiniz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
U
2 hafta (10511 mesaj)
Yüzbaşı

2 kere söz verdin 2 sinde de caydın



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @tonbalıklı
T
2 hafta (4665 mesaj)
Yüzbaşı

ben plan kurdukca bise oluyo ben plan kurdukca bise oluyo. diyebileceğim bise yok. yapıcam




Bu mesajda bahsedilenler: @Ulpro
D
2 hafta (5473 mesaj)
Yarbay

Çek karşılığı para verdim 2 adet 1 milyon TL ikisine de ödeyemedi şahıs, avukata verdim , yaşadığım streste cabası.



K
2 hafta (693 mesaj)
Yüzbaşı

Bunu tasvip etmiyorum ama legal olmayan şekilde tahsilat işiyle uğraşanlar var borcu 55 bin ise bu tahsilat yapanlara bi 10-15 bin pay verin 40 bin lirayı alırsınız en azından





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karayel90 -- 3 Haziran 2026; 15:3:12 >

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

L
2 hafta (5160 mesaj)
Yarbay

Abi yemin ederim deneyimin vücut bulmuş halisin :) Her lafın mı nokta atışı olur, oluyormuş.

Seni el üstünde tutmamız lazım. Eline bir asa al, sakal uzat, etrafında toplanalım :)



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Kaygerya
K
2 hafta (17092 mesaj)
Yarbay

Napalım leon geçtik bu hayat süzgecinden.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Leon FR
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.