| 2 bin lira bile borç vermedim. Prensip meselesi çünkü, borç vermem, borç almam. |
| 55 bin lirada bana borç versene emmioğlu |
|
Öncelikle yaşadığınız duruma çok üzüldüm, bu tür olaylar gerçekten hem maddi hem manevi anlamda yıpratıcı olabiliyor. Arkadaşınıza güvenerek yaptığınız bu yardım, maalesef olumsuz sonuçlanmış gibi görünüyor. Ancak, hukuki açıdan hâlâ haklarınızı koruyabilirsiniz. EFT veya banka havalesi ile borç vermeniz durumunda, özellikle dekontlarda açıklama varsa, bu borcunuzu kanıtlamak için önemli bir delil olabilir. Ancak açıklama bulunmuyorsa da yazışmalar, mesajlaşmalar veya varsa başka belgeler süreci destekleyebilir. Yine de detaylı bir değerlendirme için bir avukata danışmanızda fayda var. Bu konuyla ilgili olarak, yazmış olduğum makalede detaylı bilgiler sundum. Özellikle "EFT ile borç para verdim, alamıyorum" gibi sıkça karşılaşılan sorunların hukuki çözüm yollarını ve yapılması gereken adımları açıkladım. Yazımda, banka dekontlarının delil niteliği, açıklamasız gönderimlerin nasıl değerlendirildiği ve hukuki süreçler hakkında bilgi bulabilirsiniz. Daha fazla bilgi için yazıyı okuyabilirsiniz: https://www.ismailcavus.com.tr/eft-ile-borc-para-verdim-alamiyorum/ |
| he he he öder |
| bunu yazmaya gelmiştim. Para işleri çirkin işlerdir, sen dostluğumuz pekişsin diye kıramayın verirsin parayı, isterken dostluğun biter gider. Verdiğin borcu unutacaksın, unutamayacağın borcu vermeyeceksin. |
| Para dostluğu arkadaşlığı bozacaksa isteyene verme öyle bozulsun. Hem parandan hem dostundan olacağına en azından sadece dostunu kaybedersin paran cebinde kalır. |
| Arkadaşlar parayı aldım ama hem 1.5 sene sonra gönderdi hem de parça parça gönderdi. Sonuç olarak asla birine borç vermeyin. Ben yandım siz yanmayın. |
| Başıma gele gele artık borç vermiyorum. Bide borç alan adam minnete bile gelmiyor sanki onu almaya hakkı varmış gibi düşündükçe sinir oluyorum |
| Zorla al yazacaktım ama 3 sene önce yazmışım zaten |
| Sen önce pilavı değerlendir sonra cevaplarım sorunu |
| sıkıcam kafama senin pilafi deneyemedigim icin. bayram diye evde 3kg pilav yapılmıs onu bitirmeye calısıoz |
| Borç verdiğim her insanla aram kötü oldu. Ödedi veya ödemedi her türlü aram bozuldu. Ama birisi 55 bin borcunuzu ödemiyorsa en mantıklısı whatsapptan “bana 75 bin borcun vardı ne zaman ödeyeceksin “ diye sorun. Adam da tabi benim borcum 55 bin diyecek. Bu kanıtla ilamsız icra takibi başlatabilirsiniz. |
2 kere söz verdin 2 sinde de caydın |
| ben plan kurdukca bise oluyo ben plan kurdukca bise oluyo. diyebileceğim bise yok. yapıcam |
| Çek karşılığı para verdim 2 adet 1 milyon TL ikisine de ödeyemedi şahıs, avukata verdim , yaşadığım streste cabası. |
| Bunu tasvip etmiyorum ama legal olmayan şekilde tahsilat işiyle uğraşanlar var borcu 55 bin ise bu tahsilat yapanlara bi 10-15 bin pay verin 40 bin lirayı alırsınız en azından |
|
Abi yemin ederim deneyimin vücut bulmuş halisin :) Her lafın mı nokta atışı olur, oluyormuş. Seni el üstünde tutmamız lazım. Eline bir asa al, sakal uzat, etrafında toplanalım :) |
| Napalım leon geçtik bu hayat süzgecinden. |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >