Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
15
Cevap
281
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Amatör kulüpte lisans çıkartmak

H Hamleli Stoper Konu Sahibi
4 yıl (1294 mesaj)
İstanbulda okuyorum 19 yaşındayım okurken bi yandan futbol oynayabilirim diye düşünüyorum. Süper amatör lig kulüplerinden birinden lisans çıkartmak istiyorum da ne isterler bana lisans çıkartmak için? Lisansım yok filiz lisans çıkacak bi ücreti yok diye biliyorum. Veya tanıdığı kulüp olan var mı istanbul içinde?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


F Fakdet1
4 yıl (266 mesaj)
hiç oynamadın ama süper amatörde oynarım mı diyosun hocam?


Bu mesaja 2 cevap geldi.

H Hamleli Stoper Konu Sahibi
4 yıl (1294 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Fakdet1

hiç oynamadın ama süper amatörde oynarım mı diyosun hocam?

Hiç oynamadım değil okulun fakülte takımında oynadım. Yani süper amatörde falan göbekli adamlar oynuyor zaten. Kaldı ki ilk etapta direk takımın içinde olmayı beklemiyorum lisansım çıksa yeterli 70-80 kişiye lisans çıkartıyorlar zaten amatör takımlar





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


H Hamleli Stoper Konu Sahibi
4 yıl (1294 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Fakdet1

hiç oynamadın ama süper amatörde oynarım mı diyosun hocam?

Lisansımın olmaması futbol oynamadığım anlamına gelmiyor sanırım hocam:)





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


F Fakdet1
4 yıl (266 mesaj)
hocam süper amatörde ilk oynadığımda 17 yaşında falandım, inan göbekli tipler falan pek yok ve amatör seviyede de olsa çok ciddi kondisyon gereken bir lig.




O onuncu_köy
4 yıl (179 mesaj)
1997 ve daha küçük doğumluların lisans işlemleri ücretsizdir, hiçbir ücret ödemen gerekmez. İstanbul'da nerede ikamet ediyorsun, ya da hangi bölgelerde takım arıyorsun bilgi verebilirsen, yönlendirmede bulunmaya çalışırım.




M Mishakal
4 yıl (4944 mesaj)
İnan bana Süper Amatör liginde göbekli adamlar yok.

Yine tek tük vardır ama o kadar çok yok.




C canerverit
3 yıl (1 mesaj)
süper amatörde oynamak kolay değil haberin olsun




V vaypcnet
3 yıl (497 mesaj)
Amatör görmemiş süper amatörü soruyor.Hele bi 2. amatörde kadroya gir sonra ilerlersin tabi yapabilirsen.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H Hamleli Stoper Konu Sahibi
3 yıl (1294 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: vaypcnet

Amatör görmemiş süper amatörü soruyor.Hele bi 2. amatörde kadroya gir sonra ilerlersin tabi yapabilirsen.

Merak etme dostum süper amatör gördüm bu başlıktan sonra. Sen neresindesin bu işin bilmiyorum ama ben biliyorum bu işlerin öyle kolay olmadığını futbolun uzaktan göründüğü kadar. Ama böyle konuşursan cevabını alırsın. 2. Amatörde göbekli elemanların oynadığını bilmesek yedirecek bize





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Y Younes Belhanda
3 yıl (911 mesaj)
Oyle gidip kafana gore çıkaramazsın ha :D anlastigin kulup ASKFye bilgi verecek, sana da bi belge verecekler, sen de elinde saglik raporu ve istedikleri sayıda fotografla askf binasina gidip (amator spor kulupler federasyonu falandi sanirim) bilmemne kulubu icin lisans çıkaracaktım de danisman falan varsa. Zaten bi dayi oturturlar oraya cay sigara eksik olmaz, ver yeğenim sunlari 3 gun sonra gel lisansini al der hangi il ilcedeysen askf olur oralarda, ilcede yoksa merkezde olur buyuksehir degilse



Kendine dikkat et top oynarken, kafa topuna dizle cikip sirtina darbeyi yiyince hakem devam ettirir sen nefessiz kalirsin falan aman. Ben yasadim bunlari gladyatorluk daha iyi yeminle :D





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

H Hamleli Stoper Konu Sahibi
3 yıl (1294 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Ken Adams

Oyle gidip kafana gore çıkaramazsın ha :D anlastigin kulup ASKFye bilgi verecek, sana da bi belge verecekler, sen de elinde saglik raporu ve istedikleri sayıda fotografla askf binasina gidip (amator spor kulupler federasyonu falandi sanirim) bilmemne kulubu icin lisans çıkaracaktım de danisman falan varsa. Zaten bi dayi oturturlar oraya cay sigara eksik olmaz, ver yeğenim sunlari 3 gun sonra gel lisansini al der hangi il ilcedeysen askf olur oralarda, ilcede yoksa merkezde olur buyuksehir degilse



Kendine dikkat et top oynarken, kafa topuna dizle cikip sirtina darbeyi yiyince hakem devam ettirir sen nefessiz kalirsin falan aman. Ben yasadim bunlari gladyatorluk daha iyi yeminle :D

Hocam kulüp yaptı o işleri ben sadece belgelerimi kulübe verdim. Lisansım da kulüpte şu anda hatta. Ben hiç almadım bile.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Y Younes Belhanda
3 yıl (911 mesaj)
Ha iyi iste. Ben kendim yaparim demistim kulup uzakta kaliyodu bana. Neyse hayirli olsun





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @mnk9624

V vaypcnet
3 yıl (497 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mnk9624


quote:

Orijinalden alıntı: vaypcnet

Amatör görmemiş süper amatörü soruyor.Hele bi 2. amatörde kadroya gir sonra ilerlersin tabi yapabilirsen.

Merak etme dostum süper amatör gördüm bu başlıktan sonra. Sen neresindesin bu işin bilmiyorum ama ben biliyorum bu işlerin öyle kolay olmadığını futbolun uzaktan göründüğü kadar. Ama böyle konuşursan cevabını alırsın. 2. Amatörde göbekli elemanların oynadığını bilmesek yedirecek bize

Aradaki zamanda göbekli elemanların süper amatörde değil 2. amatörde oynadığını öğrenmen iyi olmuş.Ayrıca göbekli dediğin bazı arkadaşlar top diye oynuyorlar milletle ona göre önlem almakta fayda var.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Y Younes Belhanda
3 yıl (911 mesaj)
aynen öyle dostum. bizim bi ortasaha vardı baya 90 10 kg falan ama acayip teknik sol ayagı vardı benle çok iyi anlaşırdı, top sıkışınca hemen ona atardım amatörün iniestası gibiydi adam. öyle hantal falan göründüklerine bakma eğer maç tecrüben yoksa öğlenin 1inde falan denk gelirsin suni çimli stada 20 metre koşamazsın :D





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @vaypcnet

D Denizx1905
8 ay (0 mesaj)
2013te bir kulüpte filiz lisans çıkardılar bana bugüne kadar hiçbir kulüpte oynamadım lisansım iptal olur mu





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.