Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
4
Cevap
339
Tıklama
0
Öne Çıkarma
akıl danışma (gönül işi)

M mühendis48 Konu Sahibi
12 yıl (56 mesaj)
slm donanımhaber üyeleri sizlere danışmak istediğim bir konu var.

eskiden beri hoşlandığım biri vardı. sönmüş bitmiş bir duygu sanıyordum.

1-2 hafta önce sözlendi olasn oldu bu konu her açılışta bütün keyfim kacıyor. acaba önceden acılsam bi geleceğim olurmuydu diye düşünüyorum.

ilerdede böyle düşünmek istemiyorum.

bu yüzden onun kendisi hakkında düşünülenleri bilmesi gerektiğini düşünüyorum.

burdan bir sonuç gelmezse ona aynen konuyu söylicem ilerde düşünmektense başta bitirmeyi veya olabilecek başka bi sonuç olmasını tehcih ettim

sevgili dh üyeleri sizce benim yorumum hakınnda ne düşünüyorsunuz.

aynen devammı yoksa böyle arpacık kumrusu gibi düşüneyim mi?

(yemin ederim 1 haftadır deliye döndüm)




A amelemerve
12 yıl (2 mesaj)
sözlendiğine göre mutlu çekil aradan




K Kenshi
12 yıl (3986 mesaj)
Sözlenmiş madem hiç irdeleme... Benim eski sevdigim kızda evlendi oldu bitti





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kenshi -- 20 Nisan 2009; 10:19:31 >


A amelemerve
12 yıl (2 mesaj)
rakı iç




R Ruknu
12 yıl (165 mesaj)
Bitmiş bi ilişkiden daha sonra hayr gelmez. mademki kız sözlenmiş demekki onunla mutlu. sana yakısan onların aralarına girme huzurlarını kacırma,mutluluklarını bölme. sonra ılerde cok tatsız durumlarla karsılasabılırsın.belkide kısa bi zaman sonra evlenebilir. 1 ölüm 2 nıkah yazısı değişmez der atalarımız,
senınde karsına mutlu olacagın sevecegın kızlar cıkacaktır muhakkak. kımse vazgecılmez degıldır !



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.