Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar:
1712
Cevap
0
Tıklama
6
Öne Çıkarma
Acer Swift 3 SF315 52G Kullanıcıları Kulübü | MX150, Hafif , 8. Nesil İşlemci

P
Persheid1903
Konu Sahibi

9 ay (2838 mesaj)
Merhaba arkadaşlar, öncelikle söylemem gerekirse üniversite öğrencisiyim. kolayca taşıyabileceğim bir laptop arıyorum. FIFA 19'da oynatırsa mutlu olurum. Ayrıca Unreal Engine ve Unity gibi oyun motorları kullanacağım. uzun zamandır laptop piyasasını takip ediyorum. Epey de hakim oldum fiyatlara. Ama bir türlü istediğim fiyat aralığına gelmedi. O yüzden gelene kadar nöbetteyim. Sizlerden de ricam, kriterlere uyan laptopların linkini buraya paslamanız. Çok fazla konu açılıyor ayrıca. Arayışta olan arkadaşlara da yardımcı oluruz. Laptopu aldıktan sonra da güzelce bir inceleme yapmayı düşünüyorum.

8. Nesil İşlemci
MX150 Ekran Kartı
1.60 - 2 kg arası
8 GB Ram
SSD (sonradan da ekleyebiliriz şart değil)
IPS Ekran
1920x1080 FHD çözünürlük.

Maksimum Bütçe : 4000₺

Güncelleme
Merhaba arkadaşlar, bu laptopu aldık ama konuda uzun uzadıya bir ram slotu tartışması oldu. Acer müşteri hizmetleri de yanlış bilgi verdi bana bir yere kadar. Ardından hatalarını düzelttiler. Bu bilgisayarda 2 tane ram slotu olduğunu teyit ettirdim. Haberiniz olsun. Alanlar gönül rahatlığıyla alabilir. Biz Amazon'dan 3960 tl'ye almıştık fakat şu an 4200e kadar çıkmış. MediaMarkt gittigidiyor üzerinden satışında ürünü 3500 tl'ye kadar indirmişti. Bu fiyat kalitesinde Lenovolar da var fakat maalesef bu kadar ince ve hafif değil ayrıca adaptörleri de çok ağır. hp envyler güzel olmasına rağmen 5200tl bandında geziyor.

https://www.amazon.com.tr/SF314-52G-I5-8250-256SSD-MX150-Ekran/dp/B07KL455S6/ref=redir_mobile_desktop?tag=donanimtr01-21&ie=UTF8&language=tr_TR

Bu arada Amazonda SF314-52G olarak gözüküyor fakat gelen ürün SF315-52G gri renkli.

Buradan benimle alan bir arkadaş daha olduğu için teknik servisle olan konuşmaları yazıyorum arkadaşlar sizin de aklınızda soru işareti kalmasın.

Bilgisayarı teknik servise kendimiz götürsek bile aynı gün içerisinde çıkışı olmuyormuş. Maksimum 20 iş günü dedi.

RAM'i kendimiz internetten alıp montaj istesek olur mu diye sordum. Kendisi böyle bir şeyin mümkün olduğunu söyledi.

Kargo işlemini sorduğumda, ARAS ve MNG kargo hariç diğer firmalarla anlaşmalı olduğunu, gönderim ücretini kendimizin, teknik servisten bize gelişin Acer tarafından karşılandığını söyledi.


Temiz Kurulum;https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/137876007





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Persheid1903 -- 26 Mayıs 2019; 20:43:27 >

Almışken 8gb alın, %50 fazla ram büyük farklılık yaratır.

Tertemiz kurulum için küçük bir rehber yazalım:
Temiz format atın, windows kurulumunda kullanmadığınız her şeyi kapatın. (Sesli kullanım, Cortana, Tablet modu vs.)
Windows açılınca program ekle-kaldırdan candy crush, netflix ıvır zıvır her şeyi kaldırın.
Windows update'leri yapın, bir kaç kere kapatıp açacaktır. Son sürüme gelene kadar tüm güncellemeleri yapın.
Bu haliyle windows servisleri ve zamanlanmış görevleri not edin.
Şu linkten tüm driverları indirin:
Yoruma Git
Yorumun Devamı SchzophreniC - 7 ay +16
Hocam kaç yaşındasınız bilmiyorum ama 12 yaşındaymışsınız gibi davranıyorsunuz.

Öncelikle, sizin aldığınız bilgisayar ile bizim aldığımız bilgisayar aynı değilmiş zaten. Ben sizi bu bilg...
Yoruma Git
Yorumun Devamı Persheid1903 - 8 ay +16
RAM'i taktım arkadaşlar:

Yoruma Git
Yorumun Devamı Leto Atreides II - 8 ay +12
Sevgili forumdaşım;
karşınızdaki insanı adam yerine koyup düzgün yazınızdan ötürü;
anlaşılmayı bekleyecek kadar naif olmanızdan;
ve de özellikle sabrınızdan öt&#...
Yoruma Git
Yorumun Devamı yaskoo_87 - 8 ay +8

K
kartal0001903
9 ay (411 mesaj)
ips ekranlı Full HD ben de bulamadım bu fiyata diğer kriterler bi şekilde bulunuyor





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartal0001903 -- 11 Şubat 2019; 18:26:41 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K
kivancbey
9 ay (10 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: kartal0001903

ips ekranlı Full HD ben de bulamadım bu fiyata diğer kriterler bi şekilde bulunuyor
bu fiyata full hd olmayan hangi laptobu onerirsiniz





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K
kartal0001903
9 ay (411 mesaj)
Bu fiyata genelde bu ürünü öneriyorlar.hepsiburada da 3600 tl idi bitmiş .
https://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_lenovo-ideapad-330-ıntel®-core™-i5-8250u-8gb-ddr4-1tb-gfx-mx150-2gb-ddr5-15-6hd-win10-gri-81de0054tx-1181812.html?rbtc=%7C%7C%7C%7Cp%7C%7C&gclid=EAIaIQobChMI0sjd85i04AIVlMmyCh3XSALPEAQYAiABEgJyS_D_BwE&gclsrc=aw.ds

Link düzgün olmadı sanırım
İdeapad 330 mx150 li model





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartal0001903 -- 11 Şubat 2019; 20:28:44 >


Bu mesajda bahsedilenler: @kivancbey

K
kartal0001903
9 ay (411 mesaj)
Hafta sonu gitti gidiyor da 3650 civarına düşmüştü .tek dezavantajı ram de diğer özellikleri kağıt üzerinde çok iyi
Rami 4 yetersiz ama ilave edilir ne kadar maliyeti olur bilemiyorum
Yakınınızda media markt varsa inceleyin bi. Kasa kalitesi vs nasıl diye





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartal0001903 -- 11 Şubat 2019; 21:29:29 >


Bu mesajda bahsedilenler: @kivancbey

P
Persheid1903
Konu Sahibi

9 ay (2838 mesaj)
Merhaba arkadaşlar. Bugün okulda hem Lenovo hem de Acer Swift'e sahip arkadaşlarımdan bilgi aldım. Hatta bilgisayarları da yanındaydı. Lenovo kağıt üstünde gerçekten iyi duruyor fakat Lenovo'nun şarj adaptörünün 750gram kadar olduğu öğrendim. 2.20 kg da kendi ağırlığı var. Toplamda 3 kiloyu buluyor neredeyse. Acer Swift ise 1.60kg. Benim de ilk önceliğim Acer Swift. Forumda bir arkadaş paylaşmıştı linkini. Gittigidiyorda 3600'e düşmüştü. tekrardan 4bin ₺ bandına çekmişler. Şimdilik Acer Swift 3 için nöbetteyim. 1 ay öncesine kadar HP'nin çok güzel bir bilgisayarı vardı 8gb ram ve mx150'li. 3800 civarındaydı o da. Acer Swift 4gb gözükse de 200tl masraf ile RAM arttırımı kolayca yapılabilir. Bekliyoruz bakalım.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K
kartal0001903
9 ay (411 mesaj)
Bende takipteyim .
ASUS S510UN-BQ121 i7-8550U 8GB 256GB SSD 2GB VGA MX150 15.6 FreeDOShttps://www.amazon.com.tr/dp/B07F34R9HK/ref=cm_sw_r_wa_apa_7JByCbQ93NBZJ
Eğer fiyatı biraz daha düşerse bu cihaz da iyi görünüyor





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Persheid1903

K
kartal0001903
9 ay (411 mesaj)
Acere swift 3 için ram durumunu sordum gelen cevap:

Degerli Müsterimiz,

Acer Iletisim Merkezine göndermis oldugunuz elektronik posta mesaji için tesekkür ederiz.

Bu ürüne ilave olarak ram takilmasi mümkündür.
Biz Acer olarak bu tip islemlerin serviste yapilmasi taraftariyiz.Takilacak olan parçanin orjinal Acer yedek parçasi, Acer garantisinde olmasi ve Acer servis yönetmeligine göre uzman teknisyenler tarafindan ürüne müdahale edilmesini tavsiye ediyoruz.Istemeden de olsa yapilacak yanlis bir islem ürünün garanti disi kalmasina neden olunabilinir.
Fiyat konusu alacaginiz ramin kapasitesine göre degismektedir.Garantili ürünlerde sadece ram takilmasi için isçilik ücreti talep edilmez sadece ramin ücreti alinir.
Acer ürünleri ile ilgili bilgi almak ya da ögrenmek istediginiz diger konular için Acer Türkiye internet sitesininwww.acer.com.tr adresini ziyaret edebilir,http://www.acer.com.tr/ac/tr/TR/content/ask-acer adresinde yer alan Çevrimiçi Ürün Destegi Araçlarini kullanabilir veya musteri.hizmetleri@acer.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


T
Trust.Me
9 ay (72 mesaj)

C
caliskanahmet38
9 ay (5 mesaj)
https://www.amazon.com.tr/gp/product/B07KL455S6/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00__o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Ben de aynı özelliklere sahip pc arıyordum. Az önce bu bilgisayarı sipariş verdim. Mediamarkta 3999 fiyatı var 14 Şubat'a kadar. Gittim yerinde inceledim bugün. Tasarım ve şıklığı çok hoşuma gitti. Amazonda daha indirimliydi. Gitti gidiyorun indirimini kaçırmıştım bunu kaçırmak istemedim. Perşembe elimde olacak ilk yorumlarımı alır almaz aktarırım.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

K
kivancbey
9 ay (10 mesaj)
ben de bugun mediamarktta ürünü inceledim,benim de cok hosuma gitti ben de alıcam buyuk ihtimalle





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B
boras06
9 ay (2135 mesaj)
Acer Swift 3 hakkında
Cihazı kendime almadım arkadaşıma aldım.Bir kaç gün kurcaladım.Tasarım çok şık ince sağlam yapılı bir cihaz.Ekranı klavyesi metal kasa olmasından dolayı baya diri duruyor güven hissi veriyor plastık kasalı notebooklar gibi çatırdı bastırınca kıvrılma vs olmuyor.Ekran ıps izleme açısı baya iyi.3 4 kişi farklı açıdan çok rahat film dizi izler.Bulutlanma ölü piksel sıfır.ekran kart orta seviye bi kart gameplay videolarını youtubeda bakabilirsiniz.Assasins Creed Originsi medium ayarlarda 30 fps te açtı.Esasen oyun bilgisayarı değil anlaşılan.Yani arada bir low medium ayarlarda oyun oynanır ama daha ötesini beklemeyin.Bir tek ram konusunda emin olamadım.cpuz 4 slot gösteriyor acer ın sitesi 2 slot diyor maks kaç gb destekler bilemiyorum.Ssd performansını ölçmedim ama açılış hızı ssd farkını hissettiriyor.Eğer ram desteği varsa lenovonun asusun plastik kasalı standart modellerine kıyasla bu notebook çok daha güzel. mediamarkt mağazalarında teşhirde inceleyebilirsiniz.Ben cihazı gg dan 3520 TL ye aldım.Fiyatı takip edin düşüyor.Gittigidiyor kazananlar klubu hesabı bulursanız ekstra indirim oluyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boras06 -- 12 Şubat 2019; 9:34:9 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

P
Persheid1903
Konu Sahibi

9 ay (2838 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: caliskanahmet38

https://www.amazon.com.tr/gp/product/B07KL455S6/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00__o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Ben de aynı özelliklere sahip pc arıyordum. Az önce bu bilgisayarı sipariş verdim. Mediamarkta 3999 fiyatı var 14 Şubat'a kadar. Gittim yerinde inceledim bugün. Tasarım ve şıklığı çok hoşuma gitti. Amazonda daha indirimliydi. Gitti gidiyorun indirimini kaçırmıştım bunu kaçırmak istemedim. Perşembe elimde olacak ilk yorumlarımı alır almaz aktarırım.
Ben de aldım hocam. Hayırlı olsun hepimize.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


P
Persheid1903
Konu Sahibi

9 ay (2838 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: boras06

Acer Swift 3 hakkında
Cihazı kendime almadım arkadaşıma aldım.Bir kaç gün kurcaladım.Tasarım çok şık ince sağlam yapılı bir cihaz.Ekranı klavyesi metal kasa olmasından dolayı baya diri duruyor güven hissi veriyor plastık kasalı notebooklar gibi çatırdı bastırınca kıvrılma vs olmuyor.Ekran ıps izleme açısı baya iyi.3 4 kişi farklı açıdan çok rahat film dizi izler.Bulutlanma ölü piksel sıfır.ekran kart orta seviye bi kart gameplay videolarını youtubeda bakabilirsiniz.Assasins Creed Originsi medium ayarlarda 30 fps te açtı.Esasen oyun bilgisayarı değil anlaşılan.Yani arada bir low medium ayarlarda oyun oynanır ama daha ötesini beklemeyin.Bir tek ram konusunda emin olamadım.cpuz 4 slot gösteriyor acer ın sitesi 2 slot diyor maks kaç gb destekler bilemiyorum.Ssd performansını ölçmedim ama açılış hızı ssd farkını hissettiriyor.Eğer ram desteği varsa lenovonun asusun plastik kasalı standart modellerine kıyasla bu notebook çok daha güzel. mediamarkt mağazalarında teşhirde inceleyebilirsiniz.Ben cihazı gg dan 3520 TL ye aldım.Fiyatı takip edin düşüyor.Gittigidiyor kazananlar klubu hesabı bulursanız ekstra indirim oluyor.
Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler hocam. İlk olarak sizin attığınız linkte gördüm bu bilgisayarı ve gerçekten bayıldım. Ben taksitle alacağım için fiyatı 4bin liraya geliyordu gittigidiyor'da benim için. Amazon ile 3920 liraya hallettik. Ben de Mediamarkt'ın sitesinde yazılan yorumu gördükten sonra bir tedirgin oldum ama bugün arkadaşlardan birisi Acer'e mail atmış. Ram takviyesi yapıldığı söylenmiş. Ürünün amazon yorumlarını okudum 1000$ altına alınabilecek en güzel bilgisayar olduğundan bahsedilmiş.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


P
Persheid1903
Konu Sahibi

9 ay (2838 mesaj)
şimdi bir de bilgisayar için RAM ve Çanta bulalım arkadaşlar. Bulan varsa link atabilir.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K
kartal0001903
9 ay (411 mesaj)
Öncelikle alan arkadaşlara hayırlı olsun. ürünleri eline ulaşınca konuya yazarsa bu fiyat bandında ürün alanlara yardımcı olur.
vatandan asus vivobook alacaktım dün akşam 5000 tl ye düşmüştü.word kart taksit yapmadı ürünün fiyatı da 6000 tl ye çıktı . ben de bu ürüne yöneldim hafta sonu alacağım inşallah başka ürün bulamazsam ve fiyatı 4000 i geçmezse .

amazonda renk seçimi yapabiliyormuyuz. ekranın çevresi siyah olan model var resimlerde o daha güzel göründü gözüme bilgisi olan var mı

ram konusunda da
https://www.nanokatalog.com/urun/crucial-4gb-ddr4-2400-mhz-ct4g4sfs824a-ram?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber
https://www.nanokatalog.com/urun/kingston-4gb-ddr4-2400mhz-cl17-sr-1rx16-laptop-ram?gclid=Cj0KCQiA-onjBRDSARIsAEZXcKbFUKgK8RwcZqUayPRRodb_kKYj__IOjOHj0u8EfdMfZOexAT8x2JYaAtRPEALw_wcB

bu iki ürün gözüme çarptı uyumlu mudur kalitesi nasıldır bilmiyorum





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartal0001903 -- 12 Şubat 2019; 14:6:32 >


W
w_wallace
9 ay (1692 mesaj)
bende almayı düşünüyorum lakin ram konusu sıkıntı gibi,kesin bir bilgi gerekli.

Şurada ram eklenemilceği söyleniyor.https://community.acer.com/en/discussion/532578/swift-3-ram-upgrade

4gb yetersiz bir ram,şuanki laptopum 8gb ram'i var ve bu yazıyı yazarken kullanım %51'de.

Diğer bir sorumda windows 10 ile alakalı.Hali hazırda adıma kayıtlı bir tane win10'um var. Bu yeni geleni ayırma,başkasına verme şansımız var mı?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi w_wallace -- 12 Şubat 2019; 20:45:47 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

P
Persheid1903
Konu Sahibi

9 ay (2838 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: w_wallace

bende almayı düşünüyorum lakin ram konusu sıkıntı gibi,kesin bir bilgi gerekli.

Şurada ram eklenemilceği söyleniyor.https://community.acer.com/en/discussion/532578/swift-3-ram-upgrade

4gb yetersiz bir ram,şuanki laptopum 8gb ram'i var ve bu yazıyı yazarken kullanım %51'de.

Diğer bir sorumda windows 10 ile alakalı.Hali hazırda adıma kayıtlı bir tane win10'um var. Bu yeni geleni ayırma,başkasına verme şansımız var mı?
Amazon'un sitesindeki yorumlar bölümünde Yasin adlı yorum yapan kullanıcı 2. ram slotu olduğunu söylemiş. Gelsin bir bakalım.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

W
w_wallace
9 ay (1692 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Persheid1903

Amazon'un sitesindeki yorumlar bölümünde Yasin adlı yorum yapan kullanıcı 2. ram slotu olduğunu söylemiş. Gelsin bir bakalım.

Alıntıları Göster
takan birinden duymadan inanmam :) ne zaman geliyor sizinki?

olmaması tam rezalet olur, hani çöp olmuş laptop demek istemiyorum.

Dvd-rom yok anlaşılan (ihtiyacım da yok), peki sata soketi boşluğu var mı acaba? normalde olması lazım, hdd takalım.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi w_wallace -- 12 Şubat 2019; 20:45:3 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.