Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
0
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
A. Dilipak okuyan var mı?

F fhrstw Konu Sahibi
7 ay (1206 mesaj)
Arkadaşlar cidden merak ediyorum bu adamı okuyan var mı? Ama lütfen köşe yazılarını okuyanlar yazsın Twitter’da orada burada köşesinden çekilen üç beş kelimeyi değil.

Zamanında evet utanarak söylüyorum bende akpyi desteklemiştim ancak yinede klasik akp profiline yakın biri olduğum söylenemezdi. Okumaya çalışıyordum yani meraktan dolayı, entelektüel hazdan değil sadece merak. Neyse akpnin nasıl kurulduğunu vs merak ettim ancak muhalif yazarlar okumak ciddi anlamda beni korkutuyordu. Yani ya fikrim değişirse ya düşman olursam gibisinden hani bu düşüncenin sebebini soracak olursanız muhafazakar ve tabi ki varoş bir yerdi yaşadığım. Yani muhalifler pek haz edilen tipler değildi. Neyse bende akpnin nasıl kurulduğunu merak ettim ancak buradakiler bilir muhtemelen böyle şeyleri genelde muhalifler yazar ancak kimse itibar etmez bu böyledir yukarda bahsettiğim korku sosyal dışlanma vb. faktörler. Bunun üzerine Dilipak okumaya böyle başladım; ama ondan öğrendiklerim kafamdaki o pürü pak akp statüsüne demir balyozlarla vuruyordu param parça ediyordu. Tabi direk inkar başladı ama zamanla parçaları birleştirmeye ve diğer muhalif yazarları okumaya başladım. Zaten olay şöyleydi eğer muhalif kalemler bir konuda bir fikir beyan ediyor ve iktidar kanadından yalanlanmıyorsa, konusu hiç açılmıyorsa bu iddiadan ziyade gerçekliktir. Mesela herkes chpnin nasıl kurulduğunu biliyor Atatürk kurdu işte ana iskeletteki isimlerin çoğu asker okuldan falan filan.

Mesela medyadaki de bu mavi vatan doktrinine ne oldu neden doğu akdenizle ilgili tek satır yazı yazamıyorlar? Arkadaşlar doğruları öğrenmek istiyorsanız ne yazıldığından çok ne yazılmadığına bakın iktidara yakın yazarları bahsetiyorum. Mesela şuan neden doğuakdeniz’de gaz aramıyoruz dünyaya kafa tutup navtexler ilan ediyorduk birden bire ne oldu mesela? Ya da suriye ve libya’da ne alemdeyiz. Tek kelime edilmiyor değil mi çünkü bataklığa battık oralarda. Eğer ufacık minicip bir kazanç elde etseydik kiralık kalemler dünyanın süper gücüyüz diye gayri ciddi başlıklar atıp yazmaktan zerre hicap duymazlardı. Doğu Akdeniz’de işler iyi değil Libya ve Suriye’de öyle ekonomi ve hukuku söylemiyorum bile. Yani anlayacağınız arkadaşlar devlet yönetmek kolay değil ve akpnin harcı değil.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.