|
Arkadaşlar A - B Devri Kapandı. Artık Tek İkamette Alacaklar.Yerlerimizde Kasım 2'den İtißaren Ögrenmeye Gideßilirsiniz. |
Valla ben şubenim aradım 15'den sonra gel öğren dediler bir zarf (silüs)veriyorlar sana açmayacaksın ama tabi ki üstünde nereye gideceğin ne zaman gideceğin hakkında bilgiler yazıyor. |
|
Tamam ozaman bakalım yer belli olsunda 1 ay daha bekleriz artık.... Hangi şubeye bağlısınız siz? |
|
|
ASAL' dan Duyuru : ASKERLİK HİZMETİNİ YAPMAK ÜZERE EĞİTİM BİRLİKLERİNE KATILANLARA VERİLECEK ASKERÎ MALZEMELER Askerlik hizmetini yapmak üzere eğitim birliklerine katılan bütün yükümlülere, askerlik hizmet süresince gerekli olacak malzemelerin (palaska, bot, iç çamaşırı vb.) tamamı eğitim merkezi tarafından verilmektedir. Bu nedenle, yükümlülerin bu malzemeleri dışarıdan satın almalarına gerek bulunmamaktadır. |
ASAL ' ın Bilgilendirme Mesajıdır : Kasım Celbi; Birinci grup : 01-04 Aralık İkinci grup : 13-15 Ocak |
İstanbul Küçükçekmece benim şube |
| Az kaldı az 15 ay boyunca bugüne kadar yaşadığımız hayatı geride bırakacağız. |
|
selam tertiplerim. ben çok heyecanlıyım. neci olacağımı bilmem de şöför olurum büyük ihtimal. E-D ehliyet,SRC ne ararsanız var. ben bu sene başında askerlik kararı aldırdığımda bana verdikleri kağıtta grup numarası/tertibi olarak 1989/41 yazıyordu. yani kasım celbinin 1. grubu olarak gidiyorum bi değişiklik olmazsa inşallah. |
| Büyük bir ihtimal şöför olursunuz hocam herkesin hakkında hayırlısı inşallah. Bende denizci olmayı isterdim :) |
|
Sa tertiplerim :) tertip lafına hala alısmış değilim ama bende 89-4 tertip olarak gidiyorum Allah hepimize yardımcı olsun ben 2 yıllık myo bitirdim askerde bi avantajı olurmu şimdide a.ö.f devam ediyorum 3. sınıf askerde sınavlara girebilirmiim !!! Kastamonuda ki tertiplerime selamlar ! |
askerde girebilirsin bildiğim kadarı ile. |
|
Şubeyi aradım açmıyorlar,, herkes şubesını arasın tam tarihi öğrensin beyler. |
|
kardeş ben aradım şubemi 15 inden sonra ara soleriz dediler..bence boşuna çabalıyoruz... bu arada AYLUT sen k.çekmecenin neresinden bende ordanımda o yuzden sordum ilker karanlık kütük:ist-g.o.p ikamet:ist-k.çekmece |
|
kardeş ben aradım şubemi 15 inden sonra ara soleriz dediler..bence boşuna çabalıyoruz... bu arada AYLUT sen k.çekmecenin neresinden bende ordanımda o yuzden sordum ilker karanlık kütük:ist-g.o.p ikamet:ist-k.çekmece |
tertiplerim. bugün trt de msb duyurusu vardı. kasımın 20 sinde belli olacak diyor. hapı yuttum galiba. |
Şimdi ben ozaman 5 inden sonra nereye neyci olarak düştüğüm belli olacakmı?
Silüs ne anlamau geliyor.
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle