Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
1505
Cevap
99910
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: ..:: 89/4 Tertip ::.. Donsuz yatma zamanı Kral Tertip göreve hazır.. =) (10. sayfa)
K
17 yıl (1383 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Aylut

Kibrit arkadaşım o kadar yazdım hala yazıyorum bak şimdi 5-25 arası silüsler belli olacak demiş ya sana o asker. Sen şimdi silüsü eline aldğında anlayacaksın zaten A yada B grubu mu gideceğini tarihi orda yazacak.

A grubu 1-4 aralık gidecek
B grubu 13-15 ocak arası gidecek


Şimdi ben ozaman 5 inden sonra nereye neyci olarak düştüğüm belli olacakmı?

Silüs ne anlamau geliyor.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
A
17 yıl (7 mesaj)
Er

Arkadaşlar A - B Devri Kapandı.
Artık Tek İkamette Alacaklar.Yerlerimizde Kasım 2'den İtißaren Ögrenmeye Gideßilirsiniz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
17 yıl (1782 mesaj)
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: kibrit


quote:

Orijinalden alıntı: Aylut

Kibrit arkadaşım o kadar yazdım hala yazıyorum bak şimdi 5-25 arası silüsler belli olacak demiş ya sana o asker. Sen şimdi silüsü eline aldğında anlayacaksın zaten A yada B grubu mu gideceğini tarihi orda yazacak.

A grubu 1-4 aralık gidecek
B grubu 13-15 ocak arası gidecek


Şimdi ben ozaman 5 inden sonra nereye neyci olarak düştüğüm belli olacakmı?

Silüs ne anlamau geliyor.


Valla ben şubenim aradım 15'den sonra gel öğren dediler bir zarf (silüs)veriyorlar sana açmayacaksın ama tabi ki üstünde nereye gideceğin ne zaman gideceğin hakkında bilgiler yazıyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
17 yıl (1383 mesaj)
Binbaşı

Tamam ozaman bakalım yer belli olsunda 1 ay daha bekleriz artık....

Hangi şubeye bağlısınız siz?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
17 yıl (4880 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: AnqaRaLıı

Arkadaşlar A - B Devri Kapandı.
Artık Tek İkamette Alacaklar.Yerlerimizde Kasım 2'den İtißaren Ögrenmeye Gideßilirsiniz.






< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NisoseR -- 1 Kasım 2009; 14:05:28 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
B
17 yıl (21 mesaj)
Onbaşı

Gaziantep'ten tüm tertiplerime selam olsun


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
17 yıl (5848 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

ASAL' dan Duyuru :

ASKERLİK HİZMETİNİ YAPMAK ÜZERE EĞİTİM BİRLİKLERİNE KATILANLARA VERİLECEK ASKERÎ MALZEMELER

Askerlik hizmetini yapmak üzere eğitim birliklerine katılan bütün yükümlülere, askerlik hizmet süresince gerekli olacak malzemelerin (palaska, bot, iç çamaşırı vb.) tamamı eğitim merkezi tarafından verilmektedir. Bu nedenle, yükümlülerin bu malzemeleri dışarıdan satın almalarına gerek bulunmamaktadır.



T
17 yıl (5848 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: NisoseR

quote:

Orijinalden alıntı: AnqaRaLıı

Arkadaşlar A - B Devri Kapandı.
Artık Tek İkamette Alacaklar.Yerlerimizde Kasım 2'den İtißaren Ögrenmeye Gideßilirsiniz.




ASAL ' ın Bilgilendirme Mesajıdır :

Kasım Celbi;

Birinci grup : 01-04 Aralık
İkinci grup : 13-15 Ocak



A
17 yıl (1782 mesaj)
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: kibrit

Tamam ozaman bakalım yer belli olsunda 1 ay daha bekleriz artık....

Hangi şubeye bağlısınız siz?



İstanbul Küçükçekmece benim şube


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
17 yıl (7935 mesaj)
Yüzbaşı

Az kaldı az 15 ay boyunca bugüne kadar yaşadığımız hayatı geride bırakacağız.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
.
17 yıl (3208 mesaj)
Binbaşı

selam tertiplerim. ben çok heyecanlıyım. neci olacağımı bilmem de şöför olurum büyük ihtimal. E-D ehliyet,SRC ne ararsanız var.

ben bu sene başında askerlik kararı aldırdığımda bana verdikleri kağıtta grup numarası/tertibi olarak 1989/41 yazıyordu.

yani kasım celbinin 1. grubu olarak gidiyorum bi değişiklik olmazsa inşallah.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
17 yıl (1782 mesaj)
Teğmen

Büyük bir ihtimal şöför olursunuz hocam herkesin hakkında hayırlısı inşallah. Bende denizci olmayı isterdim :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.
@
17 yıl (506 mesaj)
Teğmen

Sa tertiplerim :) tertip lafına hala alısmış değilim ama
bende 89-4 tertip olarak gidiyorum
Allah hepimize yardımcı olsun
ben 2 yıllık myo bitirdim askerde bi avantajı olurmu şimdide a.ö.f devam ediyorum 3. sınıf askerde sınavlara girebilirmiim !!!
Kastamonuda ki tertiplerime selamlar !


Bu mesaja 1 cevap geldi.
.
17 yıl (3208 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: @dn@n

Sa tertiplerim :) tertip lafına hala alısmış değilim ama
bende 89-4 tertip olarak gidiyorum
Allah hepimize yardımcı olsun
ben 2 yıllık myo bitirdim askerde bi avantajı olurmu şimdide a.ö.f devam ediyorum 3. sınıf askerde sınavlara girebilirmiim !!!
Kastamonuda ki tertiplerime selamlar !


askerde girebilirsin bildiğim kadarı ile.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
17 yıl (1782 mesaj)
Teğmen

Az kaldı arkadaşlar zaman daralıyor


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
17 yıl (1383 mesaj)
Binbaşı

Şubeyi aradım açmıyorlar,,

herkes şubesını arasın tam tarihi öğrensin beyler.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
A
17 yıl (1782 mesaj)
Teğmen

Aynen arayalım arkadaşlar ben aradım 15'den sonra dediler


Bu mesaja 2 cevap geldi.
K
17 yıl (44 mesaj)
Çavuş

kardeş ben aradım şubemi 15 inden sonra ara soleriz dediler..bence boşuna çabalıyoruz...
bu arada AYLUT sen k.çekmecenin neresinden bende ordanımda o yuzden sordum


ilker karanlık

kütük:ist-g.o.p
ikamet:ist-k.çekmece



K
17 yıl (44 mesaj)
Çavuş

kardeş ben aradım şubemi 15 inden sonra ara soleriz dediler..bence boşuna çabalıyoruz...
bu arada AYLUT sen k.çekmecenin neresinden bende ordanımda o yuzden sordum


ilker karanlık

kütük:ist-g.o.p
ikamet:ist-k.çekmece



.
17 yıl (3208 mesaj)
Binbaşı

tertiplerim. bugün trt de msb duyurusu vardı. kasımın 20 sinde belli olacak diyor. hapı yuttum galiba.


Bu mesaja 2 cevap geldi.