Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
6
Cevap
229
Tıklama
0
Öne Çıkarma
5S Kasa Değiştirdim (Bataryada Sorun)

B BellatRixess Konu Sahibi
5 yıl (733 mesaj)
Selamlar arkadaşlar. 5s gold kullanıyorum. 3 ay önce düşürmüştüm ve kasa değiiştirmeye karar verdim. Kasa geldi montaja başladım ancak bataryayı yerinden çıkarırken biraz hasar verdim sanırım. Bataryanın bir kısmı sanki ezilmiş, çözülmüş gibi. Yani elinizle şekil verilebilecek bir duruma geldi. 2 gündür kullanıyorum telefonu ancak ciddi anlamda performans kaybı var şarj sürelerimde. Şuan %26 ve 3 saat 39 dakika ekran süresi var. 3g hiç açık değildi bu sürede. Wifi ise çok az kullandım.

Ne önerirsiniz ? Yeni batarya alsam faydası olur mu ? Ayrıca ebay aliexpress gibi sitelerde 3200mah kapasite başlıklı bataryalar gerçek kapasiteyi verir mi ? Kullanan eden arkadaşlar yardım ederse sevinirim

@kenbu hocam siz ne dersiniz


< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BellatRixess -- 4 Şubat 2016; 10:29:20 >


Bu mesajda bahsedilenler: @kenbu

K kenbu
5 yıl (2927 mesaj)
5s pileri sökerken çoğu defarmasyona uğrar bu pilde sürenin azalmasına neden olur herşeyi yenilemişsiniz pilden yana şikayetiniz varsa onuda yenileyin sadece şarj soketini kendi cihazınızın soketini kullanın birde pil nerden almalıyım diye düşünüyorsanız pil ulaşabıleceğinzi semtinizden işinize yakın bir sıkıntı çıktığında yardımcı olacak bir firmadan veya arkadaşlarımın önerdiği yerelerden


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B BellatRixess Konu Sahibi
5 yıl (733 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: kenbu

5s pileri sökerken çoğu defarmasyona uğrar bu pilde sürenin azalmasına neden olur herşeyi yenilemişsiniz pilden yana şikayetiniz varsa onuda yenileyin sadece şarj soketini kendi cihazınızın soketini kullanın birde pil nerden almalıyım diye düşünüyorsanız pil ulaşabıleceğinzi semtinizden işinize yakın bir sıkıntı çıktığında yardımcı olacak bir firmadan veya arkadaşlarımın önerdiği yerelerden

Hocam maalesef çıkarırken biraz zarar verdim. Zorladı çünkü. Buarada gelen kasada montajlı olan şarj soketini kullanıyorum. Telefonu paketleyip işlemi tamamladıktan sonra ilk kez şarja taktığımda telefon algılamadı. 2-3 defa çıkardım taktım, aygıt desteklenmiyor orjinal değil vs uyarısı verdi. Şuanda çalışıyor.

İzmirde önerebileceğiniz bir arkadaşınız var mı acaba ?




T taksu
5 yıl (217 mesaj)
Hiç çinle falan uğraşma bence. Ben de iPhone 5s bataryası değiştirdim. Deji batarya var gayet de iyi tavsiye ederim. Müşteri ile ilişkileri de iyi satıcının. hemde 50 tl falan . gayet makul bir fiyat iyi bir batarya için. o çindeki 3200 mah lık lar tamamen uydurma sakın bulaşmayın. youtube da videoları da var zaten . burdan alın kısa sürede elinize gelsin bir muhattabınız olsun hemde. Ben memnunum. Hemde baya memnunum .



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K kenbu
5 yıl (2927 mesaj)
pil konusunda ulaşabıleceğiniz yüz yüze görüşebileceğiniz size yakın biryerden takın derim




B BellatRixess Konu Sahibi
5 yıl (733 mesaj)
Batarya tamamen pert olmuş 3,5 saat ekran süresi verdi. %10'dayken direk kapantı telefon. Bakalım yeni batarya aldım inşallah iyi performans verir.




S ser5151
5 yıl (298 mesaj)
kendinizyapmayın işi bilen yerelere yaptırın en ufak hatanız cihazınız sorn açar



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.