Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
7
Cevap
1535
Tıklama
0
Öne Çıkarma
349. DÖNEM KIRKAĞAÇ 6'NCI J.KOMD.EĞT.A.K.LIĞI/MANİSA

F FaTeeH Konu Sahibi
9 yıl (4537 mesaj)
Jandarma olarak gidiyorum arkadaşlar. Nasıldır eğitimleri zorlu deniliyor? Buraya düşen arkadaşlar mesajlaşalım.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FaTeeH -- 11 Aralık 2012; 13:40:13 >


İ ismetserdaruzun
9 yıl (6 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: FaTeeH

Jandarma olarak gidiyorum arkadaşlar. Nasıldır eğitimleri zorlu deniliyor? Buraya düşen arkadaşlar mesajlaşalım.

Selam Kardeşim bende aynı yerdeyim jandarma kısa dönem :) acemi usta aynı yer


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S swimmer_01_
9 yıl (10 mesaj)
tertipler uzun dönem gidenler için zor ve %98 doğuya çıkması beklenen bir acemi birliği gittiğimiz yer ama biz kısa dönem olduğumuz için bizi fazla kasmıcaklarını düşünüyorum tabi eğitimler zormuş inş iyi yerlere gidersek sağ salim bitiririz askerliğimizi benim merak ettiğim aynı yerdemi kalıcaz yoksa manisada karakollara dağıtırlar mı bizi?




D derfate
9 yıl (11 mesaj)
Merhaba özelden mesajlasalım. Ben de sizle aynı yerdeyım malumunuz. Umarım zor olmaz. Benim merak ettiğim jandarma mıyız jandarma komando muyuz? Bır de ınsallah canımızı cıkarmazlar. :/




F FaTeeH Konu Sahibi
9 yıl (4537 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ismetserdaruzun

quote:

Orijinalden alıntı: FaTeeH

Jandarma olarak gidiyorum arkadaşlar. Nasıldır eğitimleri zorlu deniliyor? Buraya düşen arkadaşlar mesajlaşalım.

Selam Kardeşim bende aynı yerdeyim jandarma kısa dönem :) acemi usta aynı yer

Selam tertip sana da özelden mesaj attım. Tertipler anlaşılan kısa dönemlerden fazla giden yok. Umarım denildiği kadar zorlayıcı eğitimleri yoktur. Biz forumdaşlar olarak orada birbirimizle iletişim halinde olalım.
Bu arada biz jandarma komando olarak gitmiyoruz. Sadece jandarma olarak gidiyoruz. Komando olsaydi branşda bu belirtiliyormuş.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


T TnR5858
9 yıl (1 mesaj)
Selam tertiplerim yarın görüşürüz inşallah bende manisa kırkağaç usta birliğide aynı eğitim hakkında benimde bi bilgim yok ama zor olacağı kesinmiş :))



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


İ ismetserdaruzun
9 yıl (6 mesaj)
selam tertipler arkadaşım orda yapmıştı anlattıkları ;

- denizbank atm si varmış ama tüm banka kartları geçiyormuş , ptt şubesi varmış
- hafta 2 veya 3 kez duş imkanı varmış
- hırsızlık oluyormuş botunu çalmışlardı babası burdan bot gönderdi o açıdan dikkat etmemiz gerekiyor
- çok büyük bir alaymış ilk 1 hafta boş boş gezcekmişiz sonra diğer kısa dönemler ve uzun dönemler birliklerine gittikten sonra kalan askerleri görevlere dağıtıyorlarmış
- internet kafesi varmış yaklaşık 30-40 pc li

valla anlattıkları bu kadar ama çok güzel bir askerliğin olacak dedi çok kasmayacaklar rahat rahat yapıp gelirsin dedi. :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.

F FaTeeH Konu Sahibi
9 yıl (4537 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ismetserdaruzun

selam tertipler arkadaşım orda yapmıştı anlattıkları ;

- denizbank atm si varmış ama tüm banka kartları geçiyormuş , ptt şubesi varmış
- hafta 2 veya 3 kez duş imkanı varmış
- hırsızlık oluyormuş botunu çalmışlardı babası burdan bot gönderdi o açıdan dikkat etmemiz gerekiyor
- çok büyük bir alaymış ilk 1 hafta boş boş gezcekmişiz sonra diğer kısa dönemler ve uzun dönemler birliklerine gittikten sonra kalan askerleri görevlere dağıtıyorlarmış
- internet kafesi varmış yaklaşık 30-40 pc li

valla anlattıkları bu kadar ama çok güzel bir askerliğin olacak dedi çok kasmayacaklar rahat rahat yapıp gelirsin dedi. :)

Arkadaşınız kısa dönem mi yaptı? Valla bu söyledikleriniz gider ayak içimi rahatlattı. İnşallah söylediği gibidir.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.