Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
7
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
2.TOSUNCUK PATLADI IDDIASI SAS HOLDING

N Nevzat.Yildiz Konu Sahibi
10 ay (264 mesaj)
Arkadaşlar haberlerde gördüm paylaşayım dedim bu firma ile çalışan varmı aramızda

http://https://www.hurriyet.com.tr/gundem/son-dakika-sas-holding-binasina-akin-ettiler-yoneticiler-ortada-yok-saadet-zinciri-vurgunu-41854691



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


E ercanwins
10 ay (895 mesaj)
Dolandıran dolandırana nasıl Bi ülke olduk arkadas



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


W WILDBOYS
10 ay (1961 mesaj)
Şaka gibi,millette ne para var riske atacak.
Direk ben dolandırıcıyım diyor,kendini uyanıık sananlar yeme atlıyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


P PAUL WALKER
10 ay (1419 mesaj)
İyi oluyor aptallara. Sonra çıkıp ağlamasınlar. Ülke baştan aşağı sahtekar dolu.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


N Nevzat.Yildiz Konu Sahibi
10 ay (264 mesaj)
Malesef ülkenin durumunun kotu olması ve vatandaşımızın alim gücünün düşük olması ve kolay yoldan para kazanma hırsı buna sebep oluyor malesef bundan uckagitcilar,dolandırıcılar ve uyanıklar fayda sağlıyor kendilerine.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G gtx295
10 ay (5103 mesaj)
Sas holding neymis? Valla yeni duydum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Nevzat.Yildiz

N Nevzat.Yildiz Konu Sahibi
10 ay (264 mesaj)
Hocam googleye yazarsan bu konu ile ilgili çok bilgi var link atıyorum ama forum göstermiyor nedense



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


A alkgs
10 ay (917 mesaj)
Bu millette ne para var arkadaş. bayilerde araba yok, istanbul'un dışında sayılacak semtlerde milyon liraya evler kapışılıyor, cafelerin önünde kuyruk var ama bakıyorsun bu kadar harcamanın yanında bir de kamyonla para batırıyorlar sürekli, bana mısın demiyor.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.