Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
68
Cevap
8544
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Cevap: WD Purple 4TB 3.5'' HDD /// SEAGATE VE TOSHİBA 500GB 2.5 HDD (3. sayfa)
Şehir : #İstanbul
İlan Türü : #Satılık
Kondisyon : #Kullanılmış
Disk Boyutu : #3.5 inç
Arabirim : #SATA

K komando57 Konu Sahibi
8 yıl (972 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Supervisor_

iyi saty?lar abi yine sahadasyn

tşk ederim Yunus kardeşim özlettin kendini




K komando57 Konu Sahibi
8 yıl (972 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: kut

3 tb lık güzel bir diski çok uygun fiyata elden aldım, güvenilir dürüst bir arkadaş. hdd aradığımda il kapısını çalacaklarımdandır.

ARKADAŞIMIZA 2 ADET 3TB HARDDİSK VERİLMİŞTİR ,İYİ GÜNLERDE KULLANIN




M Master KENOBI
8 yıl (1261 mesaj)
WD 3.5" Green veya Blue serisi 2tb hdd ihtiyacım var. Şayet elinizde tercihen sıfır, çok az kullanılmış varsa, pm ile haberinizi bekliyorum.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

E ettu
8 yıl (2806 mesaj)
120GB Ssd diskin var mı? Varsa model ve fiyatı?




K komando57 Konu Sahibi
8 yıl (972 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Master KENOBI

WD 3.5" Green veya Blue serisi 2tb hdd ihtiyacım var. Şayet elinizde tercihen sıfır, çok az kullanılmış varsa, pm ile haberinizi bekliyorum.

şuan için ilanımdaki 1.5 ve 3tb var


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M macchess
8 yıl (40 mesaj)
Merhaba, sadece işletim sistemi kurmak için ssd arıyorum hocam ssd disk ve fiyatlarını gönderibilir misiniz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @komando57

K komando57 Konu Sahibi
8 yıl (972 mesaj)
ssd kalmadı malesef


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @macchess

S s_g_m_s
8 yıl (788 mesaj)
Gayet hızlı bir alış-veriş oldu

3TB WD GREEN alındı.

Herşey için çok teşekkür ederim


Bu mesaja 2 cevap geldi.

K komando57 Konu Sahibi
8 yıl (972 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: s_g_m_s

Gayet hızlı bir alış-veriş oldu

3TB WD GREEN alındı.

Herşey için çok teşekkür ederim

iyi günlerde kullanın


Bu mesaja 2 cevap geldi.

X Xef1ONYX
8 yıl (3484 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: komando57

quote:

Orijinalden alıntı: s_g_m_s

Gayet hızlı bir alış-veriş oldu

3TB WD GREEN alındı.

Herşey için çok teşekkür ederim

iyi günlerde kullanın

Hocam 2tb seagate baracuda icin özel mesaj attım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K komando57 Konu Sahibi
8 yıl (972 mesaj)
cevaplandı


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Xefion

X Xef1ONYX
8 yıl (3484 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: komando57

cevaplandı

Hocam tarafımca alınmıştır para hesaptadır.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

X Xef1ONYX
8 yıl (3484 mesaj)
Hocam eyvallah :D Çok teşekkür ederim 10 numara harddisk sadece 170 küsür saat çalıştırılmış içindeki filmler de cabası :D Güle güle harca


Bu mesaja 2 cevap geldi.

K komando57 Konu Sahibi
8 yıl (972 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Xefion

Hocam eyvallah :D Çok teşekkür ederim 10 numara harddisk sadece 170 küsür saat çalıştırılmış içindeki filmler de cabası :D Güle güle harca

hayırlı olsun iyi günlerde kullanın




Y yimust
7 yıl (3849 mesaj)
İki adet seagate 500gb 3.5" var ilgilenirsen



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @komando57

D darkwood0
7 yıl (640 mesaj)
usb 3.0 kutulu 500gb hdd var bendede. 70tl ye bırakırım


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K komando57 Konu Sahibi
7 yıl (972 mesaj)
arkadaşlar pm ile iletişime geçerseniz daha çabuk dönüş yaparım




K komando57 Konu Sahibi
7 yıl (972 mesaj)
Yeni ürünler eklenmiştir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C coolgeo
7 yıl (100 mesaj)
Harddisk satışlarında; Test raporlarını ilanlarında yayınlayan arkadasları tebrik ediyorum.
Test raporlarını acıklamayanlar (saklayanlar ) da var maalesef.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K komando57 Konu Sahibi
7 yıl (972 mesaj)
teşekkür ediyorum kardeşim, ben isteyen olsun olmasın koyuyorum




Bu mesajda bahsedilenler: @coolgeo