| Iyide olsa kötüde olsa gelecek hakkinda planlar yapmissin bu guzel birsey. |
Bak dediklerin basta cok guzeldi ama sonradan 150 bin tlnin yarisiyla is kurarim yarisi kalir o olmamis. Allah korusun bir sakatlik cikar bir hastalik cikar hesabini yaptigin para gider. Ama bastaki yazdiklarin cok hoş . |
| Teşekkür ederim güzel mesajınız için. Dükkan işi dediğim gibi kesin değil, onun yerine özel hastanede çalışırım veya bi medikalciye ortak olabilirim. |
| Up |
Ne işte çalışıyorsunuz ? Kaç saat mesai yapıyorsunuz ? |
| Upp |
|
Ya bu ülkede ne kadar tembel,ne kadar korkak insan var ya...Ulan adam şu hedeflere zor iş demiş.Sen bunlara zor diyorsan ohoooooo.Çok klişe olcak ama sonra neden ülke gelişmiyor... Bunlar benim hedefleri duysa o zaman var ya beni tımarhaneye falan tıkmaya çalışırlar...Ben altımda ferrariyle gezeceğim,New york'ta gökdelende oturacağım diyorum. 19 yaşında para kazanma hevesim başladı.19.5 yaşındayken aylık 7500 kazanmaya başladım.Sonra o iş yattı,yeni işe atıldım.Şu an gelirim aylık 1000-3000 arası değişiyor ama aylık 50000+ ya çıkarıcağıma yeminliyim.Aynı zamanda okuyorum. Şimdi korkaklar çıkıp derler polyanacılığı bırak diye falan.Hepsi cebimden aşşa kasımpaşa..Sen de öyle yap. |
| Kucuk buyuk fark etmez gelecek planlaman yapman guzel bir sey normal standart bi sekilde devam edersin hayatina , yoluna cikacak firsatlarla hayatin degisebilir buda seni standart hayattan farkli yasam sunabilir gerci hayatini iyi sekilde yasasan nolur(zengin olsan o da ayni muhabbet) o da bi standart ve monotonluga girecek o yuzden ufak seylerle mutlu olmaya calisin ben maddiyata onem vermem ama maddiyatiniz ortlamananin ustunde olursa hayat daha yasanilabilir hale geliyor.(Maalesef hepimiz paranin kolesiyiz bu sistem icersinde) |
| İnşallah ikimizde hayallerimize kavuşuruz |
|
dükkan kısmı biraz abartı olmuş dükkan açmak o kadar kolay değildir bence. onun dışında gayet güzel kolay gelsin. bir de alım gücündeki düşüşü de hesaba kat bence. |
| ATT olmak için lisede sağlık okumak şart mı? |
| Üniversite de seçebilirsin |
| Hayaline sınır koyma kardeşim ama asla plan yapma planlara göre yaşama çünkü mutsuz olursun benimde çok büyük hayallerim var ama gelecekle ilgili planlarım yok |
| Hocam zaten en altta edit yaptım. Dükkan kesin değil, onun yerine özel hastanede çalışırım |
| Türkiye'de şuan Acil Tıp Teknisyenliği bölümünde sadece 4. sınıflar mevcut. 3. Sınıf'larda ATT bulunmuyor buna ne diyeceksin ? |
| Onlarda sbt oluyor. Aynı iş. Sbt diyince kim anlayacak allah aşkına? Att en azından biraz daha bilindik. Att ile aynı işi yapıyorlar. Sen niye şimdi meslektaşını bozmaya çalışıyorsun ki |
| Kimseyi bozmaya çalışmadım,kırıldıysan özür dilerim. Ben aynı zamanda ATT bölümü mezunuyum. Atama olmadığı için paramedik devam ediyoruz. Hani şuan ATT bile almıyorlarken SBT alacaklarını hic sanmıyorum. Bu bölümde devam etmek istiyorsan YGS çalışıp Paramedik olmaya bak. |
|
Tekstil fabrikasinda mekanik bakimci olarak çalışıyorum hocam. Ayda en az 2 pazar çalışıyorum hafta iclerinde de 35-40 saat arasında mesaiye kaliyorum hocam.İkramiye falanda mevcut. |
O zaman işinizi seviyorsunuz da sanırım. Birde kulağa vasıflı bir iş gibi geldi. Meslelel-k lisesi mi mezunusunuz ? |
Neyse sana bari bir kaç tavsiye veriyim. att maaşı 3000 tl demişsin. aylık 500 lira harcama olabilir ama bence de zor. dışarda gezme karı-kız falan derken daha fazlasını harcarsın. hatta bence harca yoksa 30 yaşına gelmeden para biriktirecem diye saçların beyazlar.
Maraşta ki giderler ne kadar olur bilemem o yüzden genel bir tavsiye vereceğim.
Eline maaşın geçince bir kağıt kalem al. Sana KESİN gelecek parayı yaz. Giderlerini yaz. ve bir para harcama sınırı belirle.
Demişler mesela sen telefon, bilgisayar falan almayacakmısın. 5 senedir aynı telefonu kullanıyorum 700 tl ye aldım discovery. bir sorun çıktığında parça değiştirip duruyorum. yani illaki gidip 2500 tl ye falan telefon almana gerek yok.
Şimdi iş kurma planın hakkında birşeyler diyeceğim.küçük dükkan fikrini unut önce. artık ne yazık ki küçük dükkan diye bir şey kalmadı. Küçük esnaf yavaş yavaş marketlere avmlere karşı yok oluyor. bu yüzden 75 bine kurarım dediğin parayı 150 bin yap araba alma. büyük ve kaliteli bir yer kur (Market, Kaliteli bir kafe ) artık 10 sene sonra en mantıklı girişim ne olursa.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle