Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
172
Cevap
7409
Tıklama
3
Öne Çıkarma
Cevap: 18 yaşındayım gelecekle alakalı planımı anlatıyorum (8. sayfa)
S
10 yıl (1130 mesaj)
Yüzbaşı

Arkadaşım hayalin bence çok güzel ve basit burdakilere bakma sen. Biri demiş ay ne kadar küçük hayaller biri demiş çok zor gerçek olmaz. Senin de kafan karışmış büyük ihtimalle. Burdakilere bakarsan zaten hayatın boyunca 1300 tl ile yaşarsın ve hiç bir kız sana bakmayacağı için evlenemezsin bile

Neyse sana bari bir kaç tavsiye veriyim. att maaşı 3000 tl demişsin. aylık 500 lira harcama olabilir ama bence de zor. dışarda gezme karı-kız falan derken daha fazlasını harcarsın. hatta bence harca yoksa 30 yaşına gelmeden para biriktirecem diye saçların beyazlar.

Maraşta ki giderler ne kadar olur bilemem o yüzden genel bir tavsiye vereceğim.
Eline maaşın geçince bir kağıt kalem al. Sana KESİN gelecek parayı yaz. Giderlerini yaz. ve bir para harcama sınırı belirle.

Demişler mesela sen telefon, bilgisayar falan almayacakmısın. 5 senedir aynı telefonu kullanıyorum 700 tl ye aldım discovery. bir sorun çıktığında parça değiştirip duruyorum. yani illaki gidip 2500 tl ye falan telefon almana gerek yok.

Şimdi iş kurma planın hakkında birşeyler diyeceğim.küçük dükkan fikrini unut önce. artık ne yazık ki küçük dükkan diye bir şey kalmadı. Küçük esnaf yavaş yavaş marketlere avmlere karşı yok oluyor. bu yüzden 75 bine kurarım dediğin parayı 150 bin yap araba alma. büyük ve kaliteli bir yer kur (Market, Kaliteli bir kafe ) artık 10 sene sonra en mantıklı girişim ne olursa.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
10 yıl (2707 mesaj)
Binbaşı

Iyide olsa kötüde olsa gelecek hakkinda planlar yapmissin bu guzel birsey.



D
10 yıl (1220 mesaj)
Yüzbaşı

Bak dediklerin basta cok guzeldi ama sonradan 150 bin tlnin yarisiyla is kurarim yarisi kalir o olmamis. Allah korusun bir sakatlik cikar bir hastalik cikar hesabini yaptigin para gider. Ama bastaki yazdiklarin cok hoş.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeanWinchester. -- 25 Aralık 2016; 12:19:57 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @MR. Robot
M
10 yıl (1980 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Teşekkür ederim güzel mesajınız için. Dükkan işi dediğim gibi kesin değil, onun yerine özel hastanede çalışırım veya bi medikalciye ortak olabilirim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @SpellCaster
M
10 yıl (1980 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Up



T
10 yıl (1625 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: bnym97

19 yaşımdayım haziranda mezun oldum okul bitmeden önce geleceğe dair çok planım vardı hiç biri tutmadı mezuna kaldım hem iş hem ders çalışmayı birlikte götürmeye çabalıyorum.Aldığım para mesailerimle birlikte normal bir memur ile aşağı yukarı aynı.Askere gidip gelene kadar devam edip tecrube kazansam geldikten sonra devam etsem maaşımda yükselir.

Üniversiteye gidip gitmemek konusunda kararsızım sırf bu yüzden.Bir yanım diyor hayallerini kovalamaya devam et vazgeçme.Bir yanım diyor hayallerin için üniversiteye gitsen üni bitince yine işsiz kalacaksın bu sefer yaş olacka 25-26 bu yaştan sonra kolay kolay kimse yetiştirmek için almaz bir işe.Devam et çalış okuyacaksan açıktan oku.


Para konusunda hayal kurmayacaksın.Ay başında aldığın para 4000 olsun 4000 giderin olur aldığın para 10000 olsun 10000 giderin olur.Bekârken kenara parayı attın attın evlendikten sonra kesinlikle atamazsın.Çoluktu çocuktu üstüne borçlu çıkarsın ay sonunda.



Ne işte çalışıyorsunuz ? Kaç saat mesai yapıyorsunuz ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
10 yıl (1980 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Upp



T
10 yıl (523 mesaj)
Yüzbaşı

Ya bu ülkede ne kadar tembel,ne kadar korkak insan var ya...Ulan adam şu hedeflere zor iş demiş.Sen bunlara zor

diyorsan ohoooooo.Çok klişe olcak ama sonra neden ülke gelişmiyor...

Bunlar benim hedefleri duysa o zaman var ya beni tımarhaneye falan tıkmaya çalışırlar...Ben altımda ferrariyle

gezeceğim,New york'ta gökdelende oturacağım diyorum.

19 yaşında para kazanma hevesim başladı.19.5 yaşındayken aylık 7500 kazanmaya başladım.Sonra o iş yattı,yeni işe

atıldım.Şu an gelirim aylık 1000-3000 arası değişiyor ama aylık 50000+ ya çıkarıcağıma yeminliyim.Aynı zamanda

okuyorum.

Şimdi korkaklar çıkıp derler polyanacılığı bırak diye falan.Hepsi cebimden aşşa kasımpaşa..Sen de öyle yap.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
10 yıl (12575 mesaj)
Yarbay

Kucuk buyuk fark etmez gelecek planlaman yapman guzel bir sey normal standart bi sekilde devam edersin hayatina , yoluna cikacak firsatlarla hayatin degisebilir buda seni standart hayattan farkli yasam sunabilir gerci hayatini iyi sekilde yasasan nolur(zengin olsan o da ayni muhabbet) o da bi standart ve monotonluga girecek o yuzden ufak seylerle mutlu olmaya calisin ben maddiyata onem vermem ama maddiyatiniz ortlamananin ustunde olursa hayat daha yasanilabilir hale geliyor.(Maalesef hepimiz paranin kolesiyiz bu sistem icersinde)



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

M
10 yıl (1980 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

İnşallah ikimizde hayallerimize kavuşuruz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @takamoto
H
10 yıl (3408 mesaj)
Binbaşı

dükkan kısmı biraz abartı olmuş dükkan açmak o kadar kolay değildir bence. onun dışında gayet güzel kolay gelsin.
bir de alım gücündeki düşüşü de hesaba kat bence.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
10 yıl (3449 mesaj)
Yarbay

ATT olmak için lisede sağlık okumak şart mı?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MR. Robot
M
10 yıl (1980 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Üniversite de seçebilirsin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @mic
G
10 yıl (1159 mesaj)
Yüzbaşı

Hayaline sınır koyma kardeşim ama asla plan yapma planlara göre yaşama çünkü mutsuz olursun benimde çok büyük hayallerim var ama gelecekle ilgili planlarım yok



M
10 yıl (1980 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Hocam zaten en altta edit yaptım. Dükkan kesin değil, onun yerine özel hastanede çalışırım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Hesher
_
10 yıl (1521 mesaj)
Yüzbaşı

Türkiye'de şuan Acil Tıp Teknisyenliği bölümünde sadece 4. sınıflar mevcut. 3. Sınıf'larda ATT bulunmuyor buna ne diyeceksin ?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MR. Robot
M
10 yıl (1980 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Onlarda sbt oluyor. Aynı iş. Sbt diyince kim anlayacak allah aşkına? Att en azından biraz daha bilindik. Att ile aynı işi yapıyorlar. Sen niye şimdi meslektaşını bozmaya çalışıyorsun ki



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @_Paramedik
_
10 yıl (1521 mesaj)
Yüzbaşı

Kimseyi bozmaya çalışmadım,kırıldıysan özür dilerim. Ben aynı zamanda ATT bölümü mezunuyum. Atama olmadığı için paramedik devam ediyoruz. Hani şuan ATT bile almıyorlarken SBT alacaklarını hic sanmıyorum. Bu bölümde devam etmek istiyorsan YGS çalışıp Paramedik olmaya bak.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MR. Robot
B
10 yıl (7457 mesaj)
Yarbay

Tekstil fabrikasinda mekanik bakimci olarak çalışıyorum hocam.

Ayda en az 2 pazar çalışıyorum hafta iclerinde de 35-40 saat arasında mesaiye kaliyorum hocam.İkramiye falanda mevcut.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @torquehp
T
10 yıl (1625 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: bnym97

Tekstil fabrikasinda mekanik bakimci olarak çalışıyorum hocam.

Ayda en az 2 pazar çalışıyorum hafta iclerinde de 35-40 saat arasında mesaiye kaliyorum hocam.İkramiye falanda mevcut.

O zaman işinizi seviyorsunuz da sanırım. Birde kulağa vasıflı bir iş gibi geldi. Meslelel-k lisesi mi mezunusunuz ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.