Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
46
Cevap
0
Tıklama
1
Öne Çıkarma
100mbit fiberde 3mbit. Birtek bendemi sorun ?

Y yurdakull Konu Sahibi
2 yıl (256 mesaj)
Hayırlı akşamlar,
Eve kadar GPON noktadan noktaya fiber cam kablo gelmekte, nokia gpon türk telekomun büyük beyaz modemi var.

100Mbit abonesiyim. Son 1 haftadır perişanım ! ===> https://milleni.speedtestcustom.com/result/cf7a5530-79d4-11ea-990c-174c258518ae

2 mbiti geçemiyorum. Müşteri hizmelteiri ile görüşmem yeni bitti gelin görün sorun yok diyor hattınızda ama durum bu.


Sistemde dns yazılı değil, vpn yok, modeme kablolu bağlıyım.


Edit 1 - 11 Nisan 2020 - 20:22
Sorun çözüldü diyerek mesaj geldi arızakaydımı onarmışlar sözde. Evime kadar cam kablo geliyor. Gel görki değerler bu.
* Müşteri hizmetlerine arızam nasıl giderildi dedim notu okudu sözde ekipler eve gelip modem ayarlarını yapmışlar. Evime gelen ekip yok.

< Resime gitmek için tıklayın >

Edit 2 - 12 Nisan 2020 Saat 19:57
< Resime gitmek için tıklayın >

Edit 2 - 12 Nisan 2020 Saat 22:34
< Resime gitmek için tıklayın >

14.04.2020 23:27
< Resime gitmek için tıklayın >

----
https://milleni.speedtestcustom.com/result/ab8213c0-80eb-11ea-bfe4-155b36ea6627
18.04.2020 Saat : 23:43

----

< Resime gitmek için tıklayın >

00:07 TEK KULLANICIYIM. KABLOLU HİZMET! BİLGİSAYARIMIN AĞ KULLANIMINDAN ANLAŞILACAĞI ÜZERE BAŞKA HİÇ BİR İŞLEM YOKTUR!


----
18.04.2020 22:20 Editliyorum Şikayetim Devam Ediyor!
< Resime gitmek için tıklayın >

Site linkleri :https://milleni.speedtestcustom.com/result/16dc8bb0-81a9-11ea-b98c-d5d67c2c921f

----
24.04.2020 23:50 -https://www.speedtest.net/result/9334435917

100Mbit Fiberin Hali!

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yurdakull -- 25 Nisan 2020; 1:1:36 >


Bu mesajda bahsedilenler: @millenicom

A Acht
2 yıl (4168 mesaj)
eve kadar fiber var ve şu hıza bak gerçekten çok komik.. benim yine vdsl bu ara iyi
https://milleni.speedtestcustom.com/result/bb2a08e0-79e4-11ea-b482-eba89b6bb74d




A apollonm
2 yıl (94 mesaj)

M millenicom
2 yıl (1687 mesaj)
Merhaba, PM üzerinden isim soy isim ve iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz.




E eass
2 yıl (98 mesaj)
ben taaa en başından beri 100mbit abonesiyim ama bana hiç 10mbit üzeri bir hız vermediler..

üye olmadan borozanla bağırıyorlardı verecez verecez diye ,

şimdi benim kavalı uzatıyorum ,üfleyen yok ahahhahaha


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T thepromh
2 yıl (575 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: eass

ben taaa en başından beri 100mbit abonesiyim ama bana hiç 10mbit üzeri bir hız vermediler..

üye olmadan borozanla bağırıyorlardı verecez verecez diye ,

şimdi benim kavalı uzatıyorum ,üfleyen yok ahahhahaha
Güldürdün dayı bakalım ben de başvurdum dün akşam şimdi sözleşme imzalamaya geliyorlar bayağı hızlı gibi ilk izlenim. Bazıları sorunsuz kullanıyor. Tt çok saçma fiyat verdi milleniye başvurdum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

E eass
2 yıl (98 mesaj)
bende gülüyorum yazdıklarıma hahahahahah

adamlarda ama tiniyet yok üzerine alınıp bir kişi bile benden özür dilemedi,dönüp aramadı..


gelirler canım kardeşim gelirler sen yine dikkat et önlemini al evin heryerine hidroklorik asit dök korkuyor bu kımılcanlısı yaratıklar..

keçi boynuzu pekmezi falan bolca yee,ters köşeye yatır onları ahhahaha




Bu mesajda bahsedilenler: @thepromh

C cellojn
2 yıl (142 mesaj)
Siz yine harika durumdasınız. < Resime gitmek için tıklayın > musteri hizmetleri sorun yok diyor.
Btk ya konu ile ilgili şikayetimi bildirdim.

16 mbps paketim.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


C cellojn
2 yıl (142 mesaj)
Millenicom konusuymus kusura bakmayın salça oldum . Ama TTNet te aynı meyvenin laciverti.
Bunu söylemiş oldum en azından.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Z zwanzig
2 yıl (7385 mesaj)
Fiber kullanmanıza rağmen böyle bir sonuç alıyorsanız ben derhal o ISSyi değiştirirdim.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


M mhanci20
2 yıl (9 mesaj)
Başvurmanı tavsiye etmem



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @thepromh

T thepromh
2 yıl (575 mesaj)
Türk Telekomdan memnunum ama fiyatlar saçmalaştı. Taahhüt bitecek birkaç gün kaldı arayan yok. Ben arıyorum her müşteri temsilcisi farklı bişey diyor.

Yeni müşteriye 150 TL diğer issden cayma bedeli. 25 et TL 2 ay fatura indirimi muud, İngilizce öğrenme paketi gibi paralı hizmetlerin ücretsiz verilmesi gibi bir sürü avantajı var. ESKİ müşteri bu avantajlardan yararlanamıyor, üzerine de yeni geleceklerden daha fazla fatura çıkarıyorlar. bakalım milleniyi dün aradım az önce sözleşme imzaladım çok hızlılar ilk izlenim.

Bazıları sorunsuz hizmet alıyormuş o gruptan olursam geri ttye dönmem sanırım. Ama memnun kalmazsam 3 ay sonra yeni müşteri avantajları ile birlikte geri dönerim ttye. Taahhütsüz olması avantaj.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thepromh -- 9 Nisan 2020; 13:43:52 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mhanci20

E ebu abdillah
2 yıl (1449 mesaj)
Sakın bulaşma, zaten 1 ay sürer bağlamaları, o arada zaten milleniden vazgeçersin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @thepromh

T thepromh
2 yıl (575 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ebu abdillah

Sakın bulaşma, zaten 1 ay sürer bağlamaları, o arada zaten milleniden vazgeçersin
Sıfırdan bağlantı değil hocam hazır ttnet var geçiş yapıyorum kurulum ekibine vs. gerek yok sanırım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Y yurdakull Konu Sahibi
2 yıl (256 mesaj)
Bugün 42mbit görüyoruz. 100mbit abonesi olmamızın dışında ve evime kadar modemin * deliğine kadar fiber cam kablo girmesi haricinde başka bir sorun yok.
https://milleni.speedtestcustom.com/result/566fd080-7a8c-11ea-8fd1-3d3c8c036cdf
*@millenicom


3 yıl boyunca türknet kullandım memlekette hiç böyle sorun yaşamadım. Keşke cam kabloda hizmet verebilseler.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yurdakull -- 9 Nisan 2020; 21:7:54 >


Bu mesajda bahsedilenler: @millenicom

E ebu abdillah
2 yıl (1449 mesaj)
bugün kaçıncı gündesin, günleri say bakalım.
10 yıldır sürekli ttnet kullanırken geçtim ben. ttnet kullanırken 20 gün sürdü geçmem, hemde corona kalabalığı yokken(ttnet kullanmaya devam ettiğim için üstelemedim), şimdi (26martta) internetimi kestiler(yanlışlıkla adsl bağlantısı yapmışlar, ndsl(yalın) bağlantısı yapacaklarmıştı güya) 15 gündürde internet yok. aboneliği kapatmak için aboneliğin tamamlanmasını beklemem gerekiyor, diğer taraftan internet olmadığı halde fatura kesiyorlar hala. fatura itirazına olumsuz cevap veriyorlar. 15 gündür müşteri temsilcileriyle görüşmelerime girmiyom bile tam bi fiyasko


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @thepromh

T thepromh
2 yıl (575 mesaj)
Dün akşam başvurdum. Bugün öğlen belge imzalama geldiler. Şu an Türk Telekomdayım. Herhangi bir kurulum vs. olmayacak diyorlar. Belge ulaşınca direkt aktif edeceklermiş. İmza olayını hızlı hallettiler. Bakalım bugün 1. gün.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ebu abdillah

E ebu abdillah
2 yıl (1449 mesaj)
corona kalabalığı yokken 15 ocakta dükkana geldiler imza attım. 24 ocakta açıldı. imzadan önceki 9-10 günde imzaya dahi gelemediler.
ve senin şu şey demene gelecem; benim zaten ttnet var ordan geçirecekler. BEN 15 GÜNDÜR MİLLENİCOMdan YİNE MİLLENİCOMa GEÇEMEDİM



Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @thepromh

T thepromh
2 yıl (575 mesaj)
Gördüğüm kadarıyla bağlantı sonrası bu firmadan memnun olmayan çok fazla yok. Mesele bağlantıyı yavaş yapmaları sanırım. Dediğim gibi 24 saat dahi dolmadan belgeye geldiler. Sonrası ne olur yazarım kısmetse hocam.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ebu abdillah

M millenicom
2 yıl (1687 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ebu abdillah

bugün kaçıncı gündesin, günleri say bakalım.
10 yıldır sürekli ttnet kullanırken geçtim ben. ttnet kullanırken 20 gün sürdü geçmem, hemde corona kalabalığı yokken(ttnet kullanmaya devam ettiğim için üstelemedim), şimdi (26martta) internetimi kestiler(yanlışlıkla adsl bağlantısı yapmışlar, ndsl(yalın) bağlantısı yapacaklarmıştı güya) 15 gündürde internet yok. aboneliği kapatmak için aboneliğin tamamlanmasını beklemem gerekiyor, diğer taraftan internet olmadığı halde fatura kesiyorlar hala. fatura itirazına olumsuz cevap veriyorlar. 15 gündür müşteri temsilcileriyle görüşmelerime girmiyom bile tam bi fiyasko