Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
2
Cevap
127
Tıklama
0
Öne Çıkarma
1000liraya kadar-iyi kamera, fazla büyük olmayan ekran.

M Magister Equitum Konu Sahibi
5 yıl (1191 mesaj)
Merhabalar,
babama telefon bakıyorum dostlar, 1000liraya kadar; ekranı fazla büyük olmayan, kamerası iyi olan, sağlam bi telefon arıyorum.Şu an bi fikrim yok, yardımcı olursanız sevinirim.




T torkema61
5 yıl (5143 mesaj)
hocam bütceyi biraz zorlasan xperia m5 önericem ama baktım şimdi kamerası iyi olup 1000 liradan ucuz olan telefonlara ;

xiaomi mi4
Lenovo Vibe S1
Samsung Galaxy Alpha
HTC One E8
Samsung Galaxy K Zoom


5 inç de çok dersen iyi kamerası olan telefon için çok bişey gelmiyor aklıma




S sevota
5 yıl (136 mesaj)
Lenovo Vibe S1 güzel ama batarya konusu göreceli.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.