Bu konudaki kullanıcılar: 4 misafir, 3 mobil kullanıcı
1349
Cevap
0
Tıklama
8
Öne Çıkarma
Cevap: 1000 Lira Pandemi Ön Başvurusu Başladı (73. sayfa)

A Amroth.
geçen hafta (1620 mesaj)
5 mayısta komple verilecekler belirlendi galiba, bu tarihten sonra çıkan olmamış.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


P Portraitclub
geçen hafta (3018 mesaj)
Babam 2. Fazı almıştı, ama bu 3. Faz için başvuru yapamıyor. 2020 de yapmış olduğu başvuru ekrana çıkıyor ve yeni başvuru yapamazsınız yazıyor. Başvuru yapabileceği gün bu yazı ekrana çıktı ama başvurunun yapılamadığı gün yazı ekrana çıkmıyor, TC şöyle harfle bitenler bu günleri başvuru yapabilir yazıyor. O gün başvuru yapmak istediğinde devam eden başvurunuz bulunuyor yazısı çıkıyor. Anlamış değilim





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A Amroth.
geçen hafta (1620 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Portraitclub

Babam 2. Fazı almıştı, ama bu 3. Faz için başvuru yapamıyor. 2020 de yapmış olduğu başvuru ekrana çıkıyor ve yeni başvuru yapamazsınız yazıyor. Başvuru yapabileceği gün bu yazı ekrana çıktı ama başvurunun yapılamadığı gün yazı ekrana çıkmıyor, TC şöyle harfle bitenler bu günleri başvuru yapabilir yazıyor. O gün başvuru yapmak istediğinde devam eden başvurunuz bulunuyor yazısı çıkıyor. Anlamış değilim
O 1000₺ olan yardım, zaten sayfada da yazıyor başvuru yapılmasına gerek yoktur diye, 1100₺ olan yardımı sistem rasgele seçmiş tombala gibi.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

P Portraitclub
geçen hafta (3018 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Amroth.

O 1000₺ olan yardım, zaten sayfada da yazıyor başvuru yapılmasına gerek yoktur diye, 1100₺ olan yardımı sistem rasgele seçmiş tombala gibi.

Alıntıları Göster
Yani alamayacak mı?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A Amroth.
geçen hafta (1620 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Portraitclub

Yani alamayacak mı?

Alıntıları Göster
Şuan ptt kurum ödemelerinde ve sosyal yardım bilgisinde çıkmıyorsa malesef alamayabilir, ayın 10'unda tekrar bi parti verilecek falan diyorlar ama kesinlik yok sanırım.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

P Portraitclub
geçen hafta (3018 mesaj)
Hocam, ptt kartı yok daha önce SMS gelmişti adınıza yatmıştır diye gidip kimlikle PTT çekmişti. ama o SMS henüz gelmedi.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Amroth.

R radko
geçen hafta (7684 mesaj)
🤦‍🤦





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi radko -- 10 Mayıs 2021; 12:43:10 >


G GodPan
7 gün (3103 mesaj)
o değil bizim burada ptt kapalı tam kapanmadan beri :D




K Kovalenko
7 gün (455 mesaj)
1 yıldır süreç devam ediyor yazıyor;))





< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


G GodPan
6 gün (3103 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >

1100 lirayı alınca listeden kalkmış.acaba bu 1000 tl için ptt gitsem alabilirmiyim ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A Amroth.
6 gün (1620 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: GodPan

< Resime gitmek için tıklayın >

1100 lirayı alınca listeden kalkmış.acaba bu 1000 tl için ptt gitsem alabilirmiyim ?
Alırsın tabiki





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G GodPan
6 gün (3103 mesaj)
teşekkürler.




Bu mesajda bahsedilenler: @Amroth.

E Eisenmate
5 gün (339 mesaj)
Aynı adresten hali hazırda başvurunuz var diyor. Geçen yıl 1000 lira almıştık onu mu gösteriyor acaba?


Bu mesaja 2 cevap geldi.

G GodPan
5 gün (3103 mesaj)
tarihleri yazıyordur




Bu mesajda bahsedilenler: @Eisenmate

P Portraitclub
5 gün (3018 mesaj)
hocam biz umudu kestik hiçbir şey yok. İşin kötü tarafı kendim de başvuru yapamıyorum babamla aynı evde olduğumuz için, zaten bişey verecek olsalar ayırt etmeden toplumun her kesimine verirlerdi. Bayramdan sonra açıklama yaparlar şu kadar verdik diye. Dünyada 195 tane ülke var. Türkiye ayarında olan ülkelerin hiçbirinde bizim ödediğimiz kadar vergi yoktur ama 1000 TL verecekler o bile sorun oluyor. Sırbistan bile aşı olanlara 25 Euro vereceğini açıkladı.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Eisenmate

C Cumhuriyet Kuvvetleri
4 gün (25 mesaj)
Düzeltme : 6 MAYISDA YATMIŞ PARA BANKA HESABIMA GİRMEDİĞİM İÇİN HABERİM OLMADI.

Selam dostlar.
3.Faz ödemesi 10 Mayıs itibari ile hesabıma yatırılmış. Tutar 1.100 TL. Daha önce 2 faz ödemesinden 1.000TL yatırılmıştı. Bununla beraber 3.100TL almış oluyorum.

Maalesef bu dönemde okul için bilgisayarı değiştirmem gerekti aldığım tüm faz ödemeleri 6 ay-1 yıllık fiyat zamlanmasını bile zar zor karşılıyor. Pandemi başına göre 2 bin tl zam farkı ödedim bir bilgisayar için halen taksitlerini yatırıyorum :(

Detayları vereyim ;

Üniversite öğrencisiyim(Ankara).
Ankarada yaşıyorum.
Kyk Bursu alıyorum.
Babam yok(vefat), annemle yaşıyorum.
Annem Sgk Emeklisi.
Ev, araba, arsa vb. mal varlığı Yok.
Evimiz İpotekli (Kredi ödüyoruz.) Başvuru yaptığım sırada kiracıydık ama bir şey değişmedi halen kiracı sayılırız.
Parti üyeliğim yok. Annem 10 yıl önce Akp üyesi yapılmış 10 yılda tek bir kere bile parti etkinliklerine gitmedi zaten 10 yılda bizim iktidara bakış açımız da çok değişti şimdi bize oy ver evinizin ipoteğini kaldıralım deseler sokakta yaşamayı tercih ederim.

Başvuru yaparken tek bir yalan bilgi bile vermedim hatta çalışıp biriktirdiğim DOLAR VE ALTIN vardı, başvuru sayfasında birikimleriniz kısmına dolar ve altın biriktirdiğimi de belirttim. Dolarlar fiziki, altınlarım kyk hesabımın bağlı olduğu bankada sistemde gözüküyordu. Çok bir şey değildi ama detaylı olarak başvuru ekranına girdim, girmesem sadece bankadaki miktarı görebilirlerdi içim rahat etmedi zaten bu kısmı görünce kesin alamam diyerek umudu kesmiştim.


Durum böyle arkadaşlar, şahsen sosyal yardım almayı hakettiğimi düşünüyorum sahip olduğum şartlarda, verilen para çok sınırlı bir para aile için sağolsun annem benden parayı istemediği için kişisel ihtiyaçlarımda rahatlama sağladı bir süre için ama bir aile için çok komik rakamlar bunlar hadi 1 aylık gıda ihtiyacını karşıladı sonra? üzülüyorum.

Durumu benden daha kötü alan arkadaşlarıma da çıkmadığını gördüm anlam veremedim, muhtemelen yardımı almanız için benim gibi köyde bir ahırınız bile olmaması gerekiyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cumhuriyet Kuvvetleri -- 11 Mayıs 2021; 3:59:23 >


K karasac
3 gün (52 mesaj)
Geçen sene iban vermiştim ptt karta yatırmışlardı bu sene ibana atmışlar ödemeyi.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.