Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
42
Cevap
2318
Tıklama
0
Öne Çıkarma
DELTA SERVİS
K
10 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Öncelikle böyle konu açtığım için kusura bakmayın. delta servis garantili iphone 5 aldım. bugün şarjdayken usb kablosunun ucu ısındı ve iphone u şarj etmedi. bende servisi aradım
servis iphone kablosunun garantide olmadığını söyledi. parçalar garantide değilse o zaman garantinin ne anlamı var. yazıklar olsun bu servise... verir 40-50 tl alırım bi usb kablosu ama garantili ürünün başına bi iş gelirse demekki tek başınayız..





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kyturan1 -- 19 Mart 2014; 8:43:06 >

S
10 yıl
Yarbay

Garanti dahilindedir bu yasada açıkça belirtiliyor zorlayın yaptırın


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
10 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

apple ı aradım onlarda destek olmuyor yurtdışı cihazı olduğu için yardımcı olamayacaklarını söylediler. en iyisi ben kablo alayım bir yerden bunlarıda tüketici hakem heyetine bildireyim. başka türlü olmayacak.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
10 yıl
Teğmen

en dandik servis delta servis


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
10 yıl
Yarbay

benim kulaklık bozuldu önce apple'i aradım kutuda ne varsa garanti kapsamındadır dedi. sonra genpayı aradım yollayın dedi gönderdim bakalım sonuçlanmasını bekliyorum

saygılar


Bu mesaja 2 cevap geldi.
K
10 yıl
Yarbay

tamamen servisin elinde



K
10 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Şikayetvar sagolsun. Yazdım oraya 3 gun sonra aradılar gonderın değiştirelim diye.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
J
10 yıl
Yüzbaşı

üstüne gitmekle iyi etmişsiniz, kutu içeriğinin tamamı garanti kapsamındadır



D
10 yıl
Yüzbaşı

Herkese Merhabalar,

Burada kusura bakacak tek biz olmalıyız sanırım.Anlattığınız problem ile konunun başlığı arasındaki fark gerçekten büyük.Güvenmeyin arkadaşlar ve yazıklar olsun bu servise diye girizgah ve konu sarf malzemesi olarak kullanılan Apple Iphone 5 şarj kablosu.

Öncelikle konunun sonunda teşekkürler sikayetvar sitesi diye de devam etmişsiniz burasıda yanlış çünkü konu hakkında bilgi vermek gerekirse ;

- Son Tüketici Hakları Kanununda yapılan son değişiklikte özellikle eklenmiştir : "Kutu içerisindeki tüm aksesuarlar 2 Yıl garanti kapsamındadır." maddesi.(Özet hali).Bu maddenin anlamı ve özellikle belirtilme sebebi şudur ki : Ürün aldınız üzerinden 15 gün geçti ve bataryası ve ya şarj cihazı bozuk bunu daha önce cihaza garanti veriyoruz aksesuar değil diyerek kapsam içinde değişimi yapılmıyordu servisler tarafından.Bu değişiklikten sonra arızalı aksesuarlarda "Garanti Kapsamı" dahilinde değişim ve ya onarım yapılmaya başlandı.Bu tip aksesuarları onarımı yerine direk olarak değişimi tercih edilir genelde de.

- Ancak kullanım süresi geçtikçe stanby süresi giderek azalan batarya;
- Sarıp sarmalayarak kullandığımız USB kablo ve Handsfree kulaklıklar ;
- Zamanla aşınan ve ya deforme olan kasalar gibi aksam ve aksesuarlar garanti kapsamı içerisinde yenilenmiyor.Samsung Galaxy S4 bataryaları gibi kronik probleme sahip olan bataryalar ve ya bozulan şarj başlıkları,satış faturası tarihi 1 ay geçmeden bozulan Handsfree kulaklık ve ya USB kablolar ücretsiz olarak değiştiriliyor.

Ürünü alım tarihinizi ben bilmiyorum ancak bu şekilde kablo değişim talebi de şu ana kadar almadık.Servise mail atıyorsunuz ve bunun değişiminin ücretli olduğu bilgisi veriliyor size.Arkasından üzerine sikayetvar'a yazıyorsunuz ve bana danışıyorlar ve "İthalatçı değiştirmez ama ne kadarki kablo biz değiştirelim problem olmaz,konuşun müşterimizle"cevabını alıp sizinle irtibata geçiliyor.Arkasında sıfır bir şarj kablosu size aynı gün kargolanıyor.

Konu bundan ibaret,

Saygılarımızla,
DeltaServis

Not : Üslubunuzu biraz daha dikkat ederek yazsanızda konu aynı anlama gelecektir diye düşünüyorum.Karşınızda bir kurum var sizden ricamız daha dikkatli ve anlayışlı olmanız.


Bu mesaja 3 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @kyturan1
D
10 yıl
Yüzbaşı

Başarılı bir yorum tebrikler...



D
10 yıl
Yüzbaşı

Merhaba,

Ürün geri geldi mi?Konu ile ilgili sonucu ve detayları bizimle paylaşabilir misiniz?

Saygılarımızla,
DeltaServis

Not : Apple'in uluslararası garanti hizmeti müthiş şekilde işliyor.İşin içeriğinde onarım mantığı yok.Cihaz parçalansa dahi cüzi bir miktarda yeni cihaz ile değişimi yaptırabiliyorsunuz.Ürün satarken elde ettikleri kar marjı daha önceki modellerde açıklanmıştı (yaklaşık %40-45 arası).Bu kar oranı günümüz rekabet ortamında ne kadar yüksek olsa da,hizmet kaliteleri takdire şayan.Sanırım Türkiye burada kapsam dışı olarak tutuluyor ama onun içinde bir çalışmaları olduğunu biliyoruö


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @burcink
C
10 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Delta Servis

Herkese Merhabalar,

Burada kusura bakacak tek biz olmalıyız sanırım.Anlattığınız problem ile konunun başlığı arasındaki fark gerçekten büyük.Güvenmeyin arkadaşlar ve yazıklar olsun bu servise diye girizgah ve konu sarf malzemesi olarak kullanılan Apple Iphone 5 şarj kablosu.

Öncelikle konunun sonunda teşekkürler sikayetvar sitesi diye de devam etmişsiniz burasıda yanlış çünkü konu hakkında bilgi vermek gerekirse ;

- Son Tüketici Hakları Kanununda yapılan son değişiklikte özellikle eklenmiştir : "Kutu içerisindeki tüm aksesuarlar 2 Yıl garanti kapsamındadır." maddesi.(Özet hali).Bu maddenin anlamı ve özellikle belirtilme sebebi şudur ki : Ürün aldınız üzerinden 15 gün geçti ve bataryası ve ya şarj cihazı bozuk bunu daha önce cihaza garanti veriyoruz aksesuar değil diyerek kapsam içinde değişimi yapılmıyordu servisler tarafından.Bu değişiklikten sonra arızalı aksesuarlarda "Garanti Kapsamı" dahilinde değişim ve ya onarım yapılmaya başlandı.Bu tip aksesuarları onarımı yerine direk olarak değişimi tercih edilir genelde de.

- Ancak kullanım süresi geçtikçe stanby süresi giderek azalan batarya;
- Sarıp sarmalayarak kullandığımız USB kablo ve Handsfree kulaklıklar ;
- Zamanla aşınan ve ya deforme olan kasalar gibi aksam ve aksesuarlar garanti kapsamı içerisinde yenilenmiyor.Samsung Galaxy S4 bataryaları gibi kronik probleme sahip olan bataryalar ve ya bozulan şarj başlıkları,satış faturası tarihi 1 ay geçmeden bozulan Handsfree kulaklık ve ya USB kablolar ücretsiz olarak değiştiriliyor.

Ürünü alım tarihinizi ben bilmiyorum ancak bu şekilde kablo değişim talebi de şu ana kadar almadık.Servise mail atıyorsunuz ve bunun değişiminin ücretli olduğu bilgisi veriliyor size.Arkasından üzerine sikayetvar'a yazıyorsunuz ve bana danışıyorlar ve "İthalatçı değiştirmez ama ne kadarki kablo biz değiştirelim problem olmaz,konuşun müşterimizle"cevabını alıp sizinle irtibata geçiliyor.Arkasında sıfır bir şarj kablosu size aynı gün kargolanıyor.

Konu bundan ibaret,

Saygılarımızla,
DeltaServis

Not : Üslubunuzu biraz daha dikkat ederek yazsanızda konu aynı anlama gelecektir diye düşünüyorum.Karşınızda bir kurum var sizden ricamız daha dikkatli ve anlayışlı olmanız.

Sizin servis anlayışınız şikayet edersen yaparız yoksa güle güle bütün servisler aynı tabi zamanında kvk yazılım hatalı telefonu düzeltemeyince 3. de su teması var dedi iptal etti garantili diye bişey yok aslında.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
10 yıl
Yüzbaşı

Bu konunun neresinden bu sonucu vardınız?Burada bir onarım söz konusu değil artı olarak şikayetvar ve ya burayı tehdit ortamı kullanma ve sonrasında ürünü yaptırma yerine neden ilettiğim problemin doğru yere ulaşmasına vesile oluyor diye düşünmüyorsunuz?

Saygılarımızla,
DeltaServis

Not : KVK ve diğer firmalar hakkında bir yorum yapamayacağım.Her firmanın satış sonrası mantığında farklılıklar olabiliyor,ortak kuralları zaten biliyorsunuz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @clopin
C
10 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Delta Servis

Bu konunun neresinden bu sonucu vardınız?Burada bir onarım söz konusu değil artı olarak şikayetvar ve ya burayı tehdit ortamı kullanma ve sonrasında ürünü yaptırma yerine neden ilettiğim problemin doğru yere ulaşmasına vesile oluyor diye düşünmüyorsunuz?

Saygılarımızla,
DeltaServis

Not : KVK ve diğer firmalar hakkında bir yorum yapamayacağım.Her firmanın satış sonrası mantığında farklılıklar olabiliyor,ortak kuralları zaten biliyorsunuz.

Sosyal ortamdaki kibar anlayışlı tavrınızı keşke yüz yüze oldugunuz insanlarada uygulasanız başınızdan savmak için elinizden geleni yaparsınız burda kurumsallıkdan bahsedersiniz yemezler burası donanım haber



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
10 yıl
Yüzbaşı

Burada bahsedilen kişi benmiyim ve sizinle olumsuz bir geçmişimiz mi oldu?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @clopin
C
10 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Delta Servis

Burada bahsedilen kişi benmiyim ve sizinle olumsuz bir geçmişimiz mi oldu?

Kişisel konuşmuyorum siz o yada onlar telpa kvk başarı delta farketmiyor genel mantık bu



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
10 yıl
Yüzbaşı

Öncelikle bizimle ilgili olmadığına sevindim.

Şikayetvar'a musait bir zamanınızda göz atmanızı tavsiye ederim,inanıyorum ki önceki mesajdaki düşünceniz "en azından telefon servisleri için" değişecektir.Doğru kullanıldığı zaman iyi bir koz olabiliyor ve sorun çözümünde daha kısa sonuçlar alıyorsunuz.Bir bu kadar da sonuçsuz kalan şikayetler de var.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Delta Servis -- 19 Mart 2014; 2:59:17 >


Bu mesajda bahsedilenler: @clopin
D
10 yıl
Yüzbaşı

Öncelikle verilen bir akıl yok,konunun diğer muhattabı ve sorun daha önceden çözmüş ve kapatmış kişi olarak rica var.Burada özgürce istediğini yazabiliyorsun örnek olarak "alnını karışlamak" gibi,herhangi bir kontrol kısmından geçmiyor.

Ortada oluşan bir maddi kayıp,gönderilen kargo,güven kaybı,hırsızlık vb. durumlar ve en önemlisi oluşan bir mağduriyet yok.Kargolanmış kablo gitmiş.

Sonucu gelince,yerimiz belli.Gelirsiniz alnımızı karışlamaya,çay içer sohbet eder hatta yemek yer gidersiniz.Daha önceki konulara bakarsanız aynı diyaloglar yaşanmıştır.

Saygılarımızla,

DeltaServis





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Delta Servis -- 19 Mart 2014; 0:36:56 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @echelon34
E
10 yıl
Binbaşı

Bu mesajınız bile düşüncelerimde ne kadar haklı olduğumu gösterdi....
Alnını karışlamaktan kastımın bunu bireysel olarak yapmak olduğu anlamını çıkarmanız amatörlüğünüzün göstergesidir. Ben bunu bireysel olarak değil tüketici mahkemeleri aracılığıyla yapacağımı ima etmeye çalışmıştım, oysa siz liseli ergenler gibi üstü kapalı tehdit ediyorsunuz, yazık.....
Genelde servislerde yemek yiyip çay içmeye gitmem ancak eğer yemek yiyip çay içmek gerekiyorsa ben gelmesem de sizi ofisimde ağırlamaktan gurur duyarım.....!!!!!
Ayrıca siz ve sizin gibi mahalle esnaflarından kurtuluşumuzun yakın olduğu kanaatindeyim....
Sizi hiçbir zaman kurumsal başarılı hatırı sayılır bir işletme olamayacak olmanın üzüntüsüyle başbala bırakmaktan rahatsiz olmadığımı bilmenizi ister, karşı karşıya gelmemeyi umut eder iyi geceler dilerim.....



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Delta Servis
M
10 yıl
Yüzbaşı

Yarası olan gocunurmus sözüne tekrar inandım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >