Merhabalar arkadaşlar. 6 yılın ardından nihayet Türk Telekom fiber döşendi, hızlı ve sorunsuz İnternete kavuştuk derken onulmaz dertlere kucak açmışız. Sorundan bahsetmek ve mümkünse bilgili arkadaşlardan destek almak istiyorum. Turknete de Turk Telekom a da defalarca sorunu bildirdim fakat çözen olmadı. Turk Telekom 2 defa modem değiştirdi yaptıkları sök tak git. Sorun şu. Telefonlarımıza wifi şifremizi giriyoruz ve İnternete bağlanıyoruz fakat telefonumuzdan wifi ı kapatıp açtığımızda aşağıda eklediğim görseldeki işlemi yapmadan cihazlarımız bağlanmıyor. İnternet yok hatası veriyor cihazlarımız. Masaüstü bilgisayarım ise ne yaparsam yapayım bağlanmıyor kablolu ya da kablosuz. Bunu Turknet e de bildirdim çözüm sunmadılar. Turk Telekom görevlilerine de bildirdim netice alamadım. Turk Telekom 3. Modemi taktı fakat aynı sorun devam ediyor. Bu işlerden çok anlayan biri değilim o yüzden buradan yardım talep ediyorum. Hatta sorunu kökten çözerim diyen varsa makul bir ücret ödemeye bile razıyım. TP link ac1200 modem takıldı ilk kurulumda. Sorun var diye yenisini taktılar. Sonra onu da ne yazık ki vestel marka bir modemle değiştirdiler.
Gelelim saçma da olsa şu işe. Modeme evde bulunan tp link access point bağladım. Tp link ten sorunsuz bağlanıyoruz. Telefonum eve geldiğimde hemen bağlanıyor. Derdin ne derseniz tp link hızı yarı yarıya düşürüyor. Direk modemimden 2. Bir cihaza mecbur kalmadan İnternete bağlanmak istiyorum. Çok mu şey istiyorum
Uzunca bir zamandır gördüğünüz problem olduğundan belki işe yarar diye gördüğüm farklılığı dile getirmek istiyorum. Ben de Vestel modem kullanıyorum ve şu ana kadar bir sorun yaşamadım.
Eklediğiniz fotoğrafta "Yönlendirici:192.168.10.1" olarak gözüküyor. Benim kendi modemimde 5G ağda ("FiberHGW_VEB8A2") yönlendirici adresi 192.168.1.1 olarak gözüküyor. Diğer Misafir1 diye başlayan ağlar için yönlendirici adresi 192.168.10.1 olarak gözüküyor. Siz modem kurulum sonrasında lan ip'lerinde bir değişiklik yapıyor musunuz? Modemi fabrika ayarlarına aldıktan sonra hiçbir ayar yapmadığınızda da problem görülüyor mu ya da bu yönlendirici ip adresi hala 192.168.10.1 mi gözüküyor?
Diğer bir düşüncem de iki farklı internet sağlayıcı ve 3 farklı modem markasıyla bu problemi görmüşsünüz. Acaba bağlantı kurduğunuz bilgisayar vb. cihazların birinde kötü amaçlı bir yazılım vs. sıkıntı çıkarıp tüm ağı bozuyor olabilir mi? Bunlardan hiçbirini kullanmayıp tamamen yeni bir telefon/bilgisayar ile mesela deneyebilir misiniz?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aslanmehmet3690 -- 12 Ağustos 2022; 16:33:32 >
6 yılın ardından nihayet Türk Telekom fiber döşendi, hızlı ve sorunsuz İnternete kavuştuk derken onulmaz dertlere kucak açmışız.
Sorundan bahsetmek ve mümkünse bilgili arkadaşlardan destek almak istiyorum. Turknete de Turk Telekom a da defalarca sorunu bildirdim fakat çözen olmadı. Turk Telekom 2 defa modem değiştirdi yaptıkları sök tak git.
Sorun şu. Telefonlarımıza wifi şifremizi giriyoruz ve İnternete bağlanıyoruz fakat telefonumuzdan wifi ı kapatıp açtığımızda aşağıda eklediğim görseldeki işlemi yapmadan cihazlarımız bağlanmıyor. İnternet yok hatası veriyor cihazlarımız. Masaüstü bilgisayarım ise ne yaparsam yapayım bağlanmıyor kablolu ya da kablosuz.
Bunu Turknet e de bildirdim çözüm sunmadılar. Turk Telekom görevlilerine de bildirdim netice alamadım. Turk Telekom 3. Modemi taktı fakat aynı sorun devam ediyor. Bu işlerden çok anlayan biri değilim o yüzden buradan yardım talep ediyorum. Hatta sorunu kökten çözerim diyen varsa makul bir ücret ödemeye bile razıyım.
TP link ac1200 modem takıldı ilk kurulumda. Sorun var diye yenisini taktılar. Sonra onu da ne yazık ki vestel marka bir modemle değiştirdiler.
< Resime gitmek için tıklayın >
İşaretlediğim işlemi yapınca telefonlar bağlanıyor. Fakat masaüstü pc wifiden ya da kablolu olarak bağlayamıyorum.
< Resime gitmek için tıklayın >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >