Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
8
Cevap
947
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Türknet Sorunlar
T
2 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Merhaba arkadaşlar yaklaşık 1 aydır Türknet kullanıyorum ve 50 Mbps hız alıyorum. Ancak İndirme ve upload yönünden hiçbir sorun olmamasına rağmen eski sağlayıcıma göre daha yavaş ve birçok sorun yaşıyorum. Ne modem değişti, ne ayarlarda değişti ne de kablolarıma birşey oldu. Sorun kesinlikle Türknet kaynaklı. Ne önerirsiniz ? Millenicom 35 Mbps kullanıyordum. 110 olunca firma değişeyim dedim pişman ettiler beni.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tysagman -- 19 Aralık 2021; 15:0:3 >

T
2 yıl
Yarbay

Merhaba, yaşadığınız sorun ile ilgili online işlem merkezinden destek kaydı oluşturdunuz mu? Kayıdınız varsa numarasını paylaşır mısınız?



A
2 yıl
Yüzbaşı

Kasım ayında internet kesintisi yaşadım, gelen destek ekibi dairemin dışındaki kablonun soketinin yerinden çıktığını, onu geri taktığını söyledi. nedenini sorduğumda başka birisinin internet bağlantısı yapılırken çıkmış olabileceğini söyledi. müşteri hizmetlerinden ulaştığım kişiye "bunun için de ücret yansıtılacak mı bilgim veya müdahalem dışında bir durum olduğunu, dairemdeki bir aksaklık olmadığını" belirttiğimde konuyu bu şekilde ileteceğini söyledi. ama ne yazık ki 108 tl ilave ücret yansıtılmış. bunun telafisi olmayacaksa alternatif sağlayıcılara yöneleceğim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
2 yıl
Yarbay

Merhaba, konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? İlgili ekibimiz ile görüşerek size yardımcı olmak isterim.




Bu mesajda bahsedilenler: @akrok
A
2 yıl
Yüzbaşı

bir hafta önce müşteri numaramı sizle paylaştım. olumlu / olumsuz bir dönüş yapılmadı. faturaya yansıtılan borcun tamamını ödeyip başka bir hizmet sağlayıcıya geçiş işlemlerini bu hafta başlatıyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
2 yıl
Yarbay

Merhaba, ben tekrardan net uzmanımıza ve ilgili ekip yöneticimize bilgi verdim. Gün içinde size dönüş sağlayacaklar.




Bu mesajda bahsedilenler: @akrok
B
2 yıl
Binbaşı

Benim teknik yönden bir sorunum yok şükür ama müşteri ilişkileri ve faturalandırma yönünden asla memnun değilim. Almayacakları tutarı fazlasıyla faturalandırıyorlar, hatta daha faturalandırma yapmadan direk kredi kartından tahsil ediyorlar. Fark edip kayıt açıyorsunuz bir defa daha aynı tutarı tahsil ediyorlar. İade ettik dedikleri tutarı bugün yine faturalandırdılar. Ne yapalım yani biz muhasebeci tutup her gün hesaplarımızı mı kontrol edelim yanlış işlem yapılmasın diye? Vallahi kabak tadı verdiniz artık bıktım ya ikinci aydan. Fiyat uygun olmasa çekilecek amatörlük değil yemin ederim. İlkokul öğretmeni gibi sabır ve şefkatle yanlış düzeltiyoruz ya! Gece gündüz online işlemleri takip ediyoruz yanlış tahsilat olmasın diye!



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

B
2 yıl
Binbaşı

Süreç yönetimleri de berbat. Kaç gün olmuş kayıt açalı hala faturalandırma biriminden dönüş bekliyorlarmış. Heyecanla bekliyoruz! Böyle olmaz arkadaş! Superonline’dan vazgeçip buraya geldim ama inanın şaşkınım. Ben dönüş falan istemiyorum aramayın. Ne bedeli alacaksanız da açıkça söyleyin ödeyip kurtulalım ya hergün işlem takip etmekten. Fazla kalmayacağım gibi görünüyor, alternatif aramaya başladım bile.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
2 yıl
Yarbay

Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. Konu linki ile birlikte kayıt numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?




Bu mesajda bahsedilenler: @befo
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.