Gaza sonuna kadar bastıktan sonra daha yüksek basınçla ortaya çıkan 2. kademe gazlamanın ne için konulduğunu merak etmekteydim.Çünkü normal gazlamadan bir fark oluşturmuyordu.Ancak yeni farkettiğim bir özelliği bilmeyenler olabilir diye buradan paylaşmak istiyorum.Örneğin hız limitlemeyi 50 km/s ayarladınız.ve gaza 50km den sonra basmanız birşey değiştirmiyor haliyle.işte bu gazdaki ikinci kademe ile olur ki aniden hızlanmanız icab eder diye konulmuş limitlemeyi devre dışı bırakan bir uygulama.Ben hep çekinirdim bu limitleme işinden bunu öğrendiğim iyi oldu.olurki birini sollanmak istersiniz ama limitlemeyi devrede tuttuğunuzun farkında olmazsınız 2. kademe ile devredışı bırakıp ihtiyac olan gazı verip hızlanıyorsunuz.
Mercedeslerde cruse control 1990 modellere yaklaşınca konuldu. Benim söylediğim gaz pedalına dibine kadar basınca araçta oluşan ivmelenme. Ha birde bildiğim kadarıyla cruse kontrol aracınızı ayarlanan hızın altına düşürmez, ama gaza basınca hızlanmam da demez. Gazdan ayağınızı çekince tekrar ayarlanan hiza sabitlenir. Debriyaj veya fren pedalına basmadığınız sürece de devreden çıkmaz. En Azından benim Honda aracımda bu şekilde çalışıyor. Sürçü lisan ettiysek affola. İyi akşamlar
Benim aracta Cruise kontroldeİki mod var hız sabitleme ve hız limitleme. Senin dediğin gibi işlev gösteren hız sabitleme olan. Diğerinde gaz işe yaramıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @blue_night_19
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler: @atorbaci
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >