Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
13
Cevap
2340
Tıklama
2
Öne Çıkarma
RADEON IMAGE SHARPENING VEGALARA ÇIKTI! [KALİTE FARKI KARŞILAŞTIRMASI]
S
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Evet Dx9 12 ve Vulkan destekli şu an Dx11 de aktif olmadığını gördüm. Gerçekten fark ediyor mu diyerek BF1 de her ne kadar Dx12 verimsiz çalışsa da bizzat karşılaştırmak istedim. Arkadaşlar detay olarak farkedilir mi diyordum ama daha harita ekranında bile farkı hissettim, yetmedi boş haritada dx11 ve 12 yaptım aradaki fark muazzam!

Soldaki Dx12 sağdaki ise dx11 de çekildi, yani dx11 desteği olmadığını teyit ettim. Sniper ile zoom yapıp aldığım ekran görüntüsüne de yakınlaştırma yaptım, kalite çok bariz.
https://eksiup.com/p/3c213741fjtb


https://i.imgyukle.com/2019/09/30/o7YfVG.png
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Suppordle -- 30 Eylül 2019; 23:43:27 >

E ne olacaktı ki?
Yoruma Git
Suppordle - 5 yıl +8
W
5 yıl
Binbaşı

Radeon Image Sharpening | Image Quality & Performance Comparison | Radeon VII | 19.9.3
Videoyu izlemek için tıklayınız



Ö
5 yıl
Yüzbaşı

Paylaştığın resimi profesyonel fotoğrafçılara göstersen, ikisinin aynı resim olduğunu söyler. Sadece soldaki resimde keskinlik fazla. Kalite farkı yok. Parlaklık aynı, kontrast aynı, ışık aynı.


Bu mesaja 3 cevap geldi.
S
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: ÖzgünK

Paylaştığın resimi profesyonel fotoğrafçılara göstersen, ikisinin aynı resim olduğunu söyler. Sadece soldaki resimde keskinlik fazla. Kalite farkı yok. Parlaklık aynı, kontrast aynı, ışık aynı.
E ne olacaktı ki?



B
5 yıl
Yarbay

aynısı monitörden de yapılabilir ama olsun gene iyi


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: B-2 Spirit

aynısı monitörden de yapılabilir ama olsun gene iyi
Hocam reshade ile bu 3. parti programlarıyla zaten yıllardır yapılıyordu. Tek güzel tarafı tabana yayılması ve zahmetsiz olması ayrıca performans ile ilgili problemleri de yok bence gayet iyi bir seçenek.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
5 yıl
Yarbay

sorun sadece bunun çöp dx12 de olması dx9 desen zaten ryzen sistemler çuvallıyor birçok eski oyunda

çok sorunlu bir api dx12


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Suppordle
D
5 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: B-2 Spirit

sorun sadece bunun çöp dx12 de olması dx9 desen zaten ryzen sistemler çuvallıyor birçok eski oyunda

çok sorunlu bir api dx12
ee ne olaccak peki sorunlu bi api nasıl endüstri standardına dönüşebilir

dx13 cikacak bizim gpular çöp mü olcak o zaman


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
5 yıl
Yarbay

eğer dx13 çıkarmayı planlıyorlarsa önce bozuk dx12 yi adam etsinler her oyunda bu mereti açtığımda bellek sızıntısı sorunu yaşamaktan sıkıldım bazı oyunlar bir gün çalışıyor bir gün çalışmıyor açılsalar bile oyuna girmem resmen 5 dakikayı buluyor görev yöneticisine bakıyorum disk kullanımı yok küçük bir cpu kullanımı var öyle bekliyor

dx11'e aldığımda jet hızıyla açılıyor oyunlar yukarıdaki sayıklarımdan hiçbiri olmuyor

en az sorun yaşadığım dx12 oyunu shadow of the tomb raider oldu gerçi onda da donmalar yaşamışlığım var





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi B-2 Spirit -- 1 Ekim 2019; 21:4:5 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @yamaci1771
D
5 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: B-2 Spirit

eğer dx13 çıkarmayı planlıyorlarsa önce bozuk dx12 yi adam etsinler her oyunda bu mereti açtığımda bellek sızıntısı sorunu yaşamaktan sıkıldım bazı oyunlar bir gün çalışıyor bir gün çalışmıyor açılsalar bile oyuna girmem resmen 5 dakikayı buluyor görev yöneticisine bakıyorum disk kullanımı yok küçük bir cpu kullanımı var öyle bekliyor

dx11'e aldığımda jet hızıyla açılıyor oyunlar yukarıdaki sayıklarımdan hiçbiri olmuyor

en az sorun yaşadığım dx12 oyunu shadow of the tomb raider oldu gerçi onda da donmalar yaşamışlığım var
benim sorun yaşamadıgım dx12 oyunu olmadı valla :D

tomb raiderde de sık sık donmalara serbebiyet verdi

metro exodus tam bi kepazelikti. kapıdan dönüyorum donuş. silah sıkıyorum donuş. sanarsın sistem 15 yıl önceden..



S
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: B-2 Spirit

sorun sadece bunun çöp dx12 de olması dx9 desen zaten ryzen sistemler çuvallıyor birçok eski oyunda

çok sorunlu bir api dx12
Maalesef BF1 in de DX12 si berbat durumda.



W
5 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: ÖzgünK

Paylaştığın resimi profesyonel fotoğrafçılara göstersen, ikisinin aynı resim olduğunu söyler. Sadece soldaki resimde keskinlik fazla. Kalite farkı yok. Parlaklık aynı, kontrast aynı, ışık aynı.


RIS özelliğinin ne olduğunu yeniden açıkladığın için eyv.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Wey-Yu



RIS özelliğinin ne olduğunu yeniden açıkladığın için eyv.

Alıntıları Göster
Post kasmak için sırf konuşmak için konuşmak bu olsa gerek, insanlar garip tabi.



M
5 yıl
Yarbay

Söylediğin doğru ama nedeninden haberin yok.
AMD, Microsoft'un standartlarını geliştiriyor. Buna Nvidia'nın verdiği cevap henüz yeterli değil, performanstan kısan çözüm öne sürüyorlar ölçeklenme ufku uzun olacağı için, kervan yolda düzülür varsayımıyla.
3D grafiklerin babası denen Directx tasarlayıcısı Richard Huddy'nin bu konuda ne kadar yönlendirici olduğunu tecrübe ettik. Directx 12 de geldi, bu da aynı nedenle gelecek. Filtreleme aşamasında verimsizlik var. Bu, ilk çıktığı dönemlerde kabul edilebilir birşeydi. Şimdiyse grafik çizimi motorunun aşama safhalarında sorun var. Çizim öğesi çok fazla. Bunu azaltmanın yollarından biri çapraz eksen çizip düz eksen geri birleştirme. Bu olduğu takdirde çizim ile örneklem sayımı denk düşüyor. Aksi takdirde alt çözünürlükte 4xMSAA alınmış gibi keskinlik fazla çıkıyor. Bunu farketmiş olmanız üst çözünürlükle, alt çözünürlüğün farkını ayırdedebilmiş olmanızdan değil, daha yeni alt çözünürlüğün 4xMSAA ile 4xSSAA arasındaki farkını anlamış olmanızdan ileri geliyor.
Dediğim gibi hâlâ üst çözünürlükte 0xAA almanın yolu yok. Herşey haşlanmış patates gibi gözüküyor o yüzden. Çapraz eksenel geri birleştirme ile olabiliyor ancak, ne de olsa alçak geçiren filtreye 4xMSAA uygulasan da eşek yine eşek.




Bu mesajda bahsedilenler: @ÖzgünK
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.