1. sayfa
E ne olacaktı ki? |
Radeon Image Sharpening | Image Quality & Performance Comparison | Radeon VII | 19.9.3 Videoyu izlemek için tıklayınız |
Paylaştığın resimi profesyonel fotoğrafçılara göstersen, ikisinin aynı resim olduğunu söyler. Sadece soldaki resimde keskinlik fazla. Kalite farkı yok. Parlaklık aynı, kontrast aynı, ışık aynı. |
|
|
sorun sadece bunun çöp dx12 de olması dx9 desen zaten ryzen sistemler çuvallıyor birçok eski oyunda çok sorunlu bir api dx12 |
dx13 cikacak bizim gpular çöp mü olcak o zaman |
eğer dx13 çıkarmayı planlıyorlarsa önce bozuk dx12 yi adam etsinler her oyunda bu mereti açtığımda bellek sızıntısı sorunu yaşamaktan sıkıldım bazı oyunlar bir gün çalışıyor bir gün çalışmıyor açılsalar bile oyuna girmem resmen 5 dakikayı buluyor görev yöneticisine bakıyorum disk kullanımı yok küçük bir cpu kullanımı var öyle bekliyor dx11'e aldığımda jet hızıyla açılıyor oyunlar yukarıdaki sayıklarımdan hiçbiri olmuyor en az sorun yaşadığım dx12 oyunu shadow of the tomb raider oldu gerçi onda da donmalar yaşamışlığım var |
tomb raiderde de sık sık donmalara serbebiyet verdi metro exodus tam bi kepazelikti. kapıdan dönüyorum donuş. silah sıkıyorum donuş. sanarsın sistem 15 yıl önceden.. |
|
RIS özelliğinin ne olduğunu yeniden açıkladığın için eyv. |
|
Söylediğin doğru ama nedeninden haberin yok. AMD, Microsoft'un standartlarını geliştiriyor. Buna Nvidia'nın verdiği cevap henüz yeterli değil, performanstan kısan çözüm öne sürüyorlar ölçeklenme ufku uzun olacağı için, kervan yolda düzülür varsayımıyla. 3D grafiklerin babası denen Directx tasarlayıcısı Richard Huddy'nin bu konuda ne kadar yönlendirici olduğunu tecrübe ettik. Directx 12 de geldi, bu da aynı nedenle gelecek. Filtreleme aşamasında verimsizlik var. Bu, ilk çıktığı dönemlerde kabul edilebilir birşeydi. Şimdiyse grafik çizimi motorunun aşama safhalarında sorun var. Çizim öğesi çok fazla. Bunu azaltmanın yollarından biri çapraz eksen çizip düz eksen geri birleştirme. Bu olduğu takdirde çizim ile örneklem sayımı denk düşüyor. Aksi takdirde alt çözünürlükte 4xMSAA alınmış gibi keskinlik fazla çıkıyor. Bunu farketmiş olmanız üst çözünürlükle, alt çözünürlüğün farkını ayırdedebilmiş olmanızdan değil, daha yeni alt çözünürlüğün 4xMSAA ile 4xSSAA arasındaki farkını anlamış olmanızdan ileri geliyor. Dediğim gibi hâlâ üst çözünürlükte 0xAA almanın yolu yok. Herşey haşlanmış patates gibi gözüküyor o yüzden. Çapraz eksenel geri birleştirme ile olabiliyor ancak, ne de olsa alçak geçiren filtreye 4xMSAA uygulasan da eşek yine eşek. |
1. sayfa
Soldaki Dx12 sağdaki ise dx11 de çekildi, yani dx11 desteği olmadığını teyit ettim. Sniper ile zoom yapıp aldığım ekran görüntüsüne de yakınlaştırma yaptım, kalite çok bariz.
https://eksiup.com/p/3c213741fjtb
https://i.imgyukle.com/2019/09/30/o7YfVG.png
< Resime gitmek için tıklayın >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Suppordle -- 30 Eylül 2019; 23:43:27 >