Bende şimdi güncelledim de kafama bir şey takıldı.
1.si Z10 10.0.10.85 150mb güncelleme çıktı diyordu. Fakat telefona gelen bildirim 98mb ve 10.0.10.82. Bu Türkiye versiyonu diye mi böyle? Bir bilgisi olan var mı acaba? 2.si de PC den güncelledim cihaz tek başına mobil ağ ile gerçekleştiremiyor. Fakat şöyle bir sorun var hala yazılım güncellemelerinde bildirim var cihazı güncelleyin diye. Yeniden başlattım gitmedi. Yazılım 10.0.10.82 görünüyor ama güncelleme ibaresi gitmedi. Sizde de aynı sıkıntı var mı?
Bende şimdi güncelledim de kafama bir şey takıldı.
1.si Z10 10.0.10.85 150mb güncelleme çıktı diyordu. Fakat telefona gelen bildirim 98mb ve 10.0.10.82. Bu Türkiye versiyonu diye mi böyle? Bir bilgisi olan var mı acaba? 2.si de PC den güncelledim cihaz tek başına mobil ağ ile gerçekleştiremiyor. Fakat şöyle bir sorun var hala yazılım güncellemelerinde bildirim var cihazı güncelleyin diye. Yeniden başlattım gitmedi. Yazılım 10.0.10.82 görünüyor ama güncelleme ibaresi gitmedi. Sizde de aynı sıkıntı var mı?
dostum ben wifiden direk olarak indirdim ve kurdum şuan gayet stabil çalışıyor
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
1.si Z10 10.0.10.85 150mb güncelleme çıktı diyordu. Fakat telefona gelen bildirim 98mb ve 10.0.10.82. Bu Türkiye versiyonu diye mi böyle? Bir bilgisi olan var mı acaba?
2.si de PC den güncelledim cihaz tek başına mobil ağ ile gerçekleştiremiyor. Fakat şöyle bir sorun var hala yazılım güncellemelerinde bildirim var cihazı güncelleyin diye. Yeniden başlattım gitmedi. Yazılım 10.0.10.82 görünüyor ama güncelleme ibaresi gitmedi. Sizde de aynı sıkıntı var mı?
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
dostum ben wifiden direk olarak indirdim ve kurdum şuan gayet stabil çalışıyor
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle