Arama butonu
Yolda yürürken Kavga eden 2 kişi görseniz naparsınız ?
 Sonuçları gör
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
10
Cevap
252
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Yolda yürürken Kavga eden 2 kişi görseniz naparsınız ?
G
geçen yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Ben, Patlamış mısır yiyerek izlerim

Peki ya siz?



O
geçen yıl
Teğmen

gözlük kullanıyorum valla endişem o biri saçma sapanbi hareket yapar gözlük kırılır sonra ben kavga çıkarırım. sadece gözlük de değil ayırmaya çalışırken bi tanesi gelir artislik yapar sonra ben de kavga ederim



M
geçen yıl
Binbaşı

Tezahürat yaparım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: Matador İsmail


V
geçen yıl
Yüzbaşı

4 gece beşiktaş iskelenin orda sabahladim her gün kavga çıktı eğer denemek isterseniz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

G
geçen yıl
Onbaşı

Sikimde olmaz, yoluma bakarım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

G
geçen yıl
Yüzbaşı

Üzerlerine bahis oynatırım





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-127142DBC -- 14 Ağustos 2021; 10:28:38 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

E
geçen yıl
Yarbay

Tamamen adamların tiplerine ve kavga şekline bağlı. Eğer adamlar belalı tiplere benziyorsa biraz uzağa geçip izlerim, silah bıçak falan vardır durduk yere başımıza iş almayalım.

Eğer adamlar biraz daha normal tipler ise bu sefer uzaklaşmam direkt yakından takip ederim mücadeleyi.



M
geçen yıl
Teğmen

Tek tekmeyle ikisini birden yere sererim.



M
geçen yıl
Teğmen

O anki psikolojime göre değişiklik gösterir ya görmemezlikten gelir uzaklaşırım ya da iki tarafı da ayırıp ikisini de rahatlatmaya çalışırım



N
geçen yıl
Yarbay

Kesinlikle karışmam. Zaten mantıklı olan budur. Kahramanlık yapayım derken birinin kör bıçağına saplanmayı hiç istemem.



S
geçen yıl
Binbaşı

Telefonumdan fark var müziğini açar.İkisinin kafasını birbirine sürterim...



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.