Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
21
Cevap
1467
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Yok arkadaş ap hero oynayamıyorum.(Rune'siz)

K Kamikaze57 Konu Sahibi
11 yıl (1723 mesaj)
Arkadaşlar neden bir türlü ap heroları doğru düzgün oynayamıyorum.AP rune'si hiç almadım.Hep ad/critic vs. var.

Mesela son 2 gün içerisinde kennen ve karthus'u denedim.

Karthus ile mesela az önce bir maçta ortada karşıma Kennen geldi bir türlü Q skilini adama tutturaramadım sürekli hareket halinde vs... falan.Ama tam tersi olsaydı ben Kennen olsaydım karşıdaki Karthus muhakkak bana çok hasar verebilirdi. Ki zaten Kennen ile oynadığımda dediğim şey başıma geldi.

Sadece bu ikisi değil genel anlamda ap runesi olmayan biri olarak ap hero yapamıyorum.Halbuki ap runesi olmayıp da iyi oynayan çok var.

N'apabilirim acaba ?

Sıkıldım hep ad/tank hero oynamaktan.Şu ana kadar adam gibi bir tek Gragas oynadım ap olarak , onda da en fazla 2-3 maç yapmışımdır free iken.




H Hououin Kyouma!
11 yıl (1648 mesaj)
Zor ölen,sağ tık atan ve kaçmak için w'sini kullanan şampiyonlara çok alışmışsın.Ancak diyorsun tutturamıyorum,o zaman refleks yada düşmanı takibin zayıf demektir.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

K Kamikaze57 Konu Sahibi
11 yıl (1723 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: SG Oyun Yapım Ekibi

Zor ölen,sağ tık atan ve kaçmak için w'sini kullanan şampiyonlara çok alışmışsın.Ancak diyorsun tutturamıyorum,o zaman refleks yada düşmanı takibin zayıf demektir.


tam olarak oynadıklarım öyle sayılmaz genel anlamda attack ağırlıklı oynadım.

Örneğin birkaç tane ;

Xin Zhao
Gangplank
Garen
Master Yi (artık oynamıyorum bunu hiç)


Ana Champ olarak bunları oynadım.Onun dışında para buldukça alıp oynadığım;

Ashe
Tristana
Cho Gath

falan var.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

O Okisht
11 yıl (6754 mesaj)
Tutturmak icin adamin oldugu yere atma kennen zaten cok hareketli bi hero. Minionlar nerden kesecegini tahmin etmeye calis gidecegi yerueri tutturmayi dene


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H Hououin Kyouma!
11 yıl (1648 mesaj)
Okisht'inde dediği gibi adamın üzerine atma skill'i,düşmanı izle nerelere gidiyor,baktın bir yere doğru yürüyor gideceği yerle skill'in hızını hesapla çak bir tane.Takip gerektirir ve refleks.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

X xxxxx15
11 yıl (691 mesaj)
runeyle alakalı oldugunu sanmıorum:)magelere tanky rune kullanıom ben genelde:Dmana fln,ap almayıda dusunmuyorum,rune etkiler ama sandıgın kadar asırı deil,iyi oynuyabildigim mageler morgana,oriana lb,veigar,annie sıkıntıda çekmedim suana kadar


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B Batkay
11 yıl (922 mesaj)
Bu verdiğin örnek oynayamadığını göstermez,çünkü kennen skillshot türü spellerden rahat kaçabilen bir champ,senin damage yemene gelince: yerinde durma,hareketli ol




H healheal
11 yıl (2320 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Kamikaze57


quote:

Orijinalden alıntı: SG Oyun Yapım Ekibi

Zor ölen,sağ tık atan ve kaçmak için w'sini kullanan şampiyonlara çok alışmışsın.Ancak diyorsun tutturamıyorum,o zaman refleks yada düşmanı takibin zayıf demektir.


tam olarak oynadıklarım öyle sayılmaz genel anlamda attack ağırlıklı oynadım.

Örneğin birkaç tane ;

Xin Zhao
Gangplank
Garen
Master Yi (artık oynamıyorum bunu hiç)


Ana Champ olarak bunları oynadım.Onun dışında para buldukça alıp oynadığım;

Ashe
Tristana
Cho Gath

falan var.


yukarda arkadasın dedi gibi sag tıklayıp adam kesen w ile kacan herolar demis ende bunları oynuom demissin gösterdiklerin tariflerle %100 uyumlu :D biraz skil shot calısırsan eminim oynarsın tutki skil shot yapamıyorum dersen annie ryze kassadin san göre bu ap leri oynayabilirsin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E ekimtan
11 yıl (906 mesaj)
Zaten karthusun q skilli çok salakça bi skill onu ben de tutturamıyorum.Ap oynayacaksan lux veya kassadin öneririm.İkisi de cok eglenceli herolar.Lux cok agır hasarlar verebiliyor ve ultisiyle adam öldürmek ayrı bi zevk.Lux de skillshot herodur ama daha kolaydır.İlk skillini tutturdun mu gerisi gelir.Kassadin ise teleportu sayesinde cok eglenceli bi hero.Kombosundan sağ cıkabilen mage sayısı az.(Kasmıssa)Ap olarak bu ikisi gercekten güzel herolar.Anlamadıgım gragasın bombasını tutturup karthusun q'sunu nasıl tutturamıyorsun :D Dediğim gibi bu iki heroyu bi dene istersen.


Bu mesaja 3 cevap geldi.

R RamonJR
11 yıl (874 mesaj)
Karthusda sürekli adama vurmaya çalışma,minion keserken arada bir Q at
Bir diğeride basit bir taktik,adamın kaçış yönüne doğru slow atan skili çek,adam pek bilmiyorsa kaçmaya devam edecektir ve panik halinde sağ sol yapmaz,gerisi de sana kalır


Bu mesaja 1 cevap geldi.

P PhTx3
11 yıl (7547 mesaj)
oynadıkça alışır rahat tutturursun. İlk olarak DPS Caster tarzı, Urgot falan oyna derim. Sonra tam casterlara geçersin daha rahat olur geçmen. -Rune falan biraz doğru olsun da, rahat skill tutturamasan bile bişeyler yaparsın ap carry'e kıyasla.-


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T Thrashbringer
11 yıl (1562 mesaj)
eee sağ tuş heroları oynamak marifet değil işte bi anda öyle kalıverirsin ortada.ayrıca skillshot tutturamamanın runeyle ne alakası var anlayamadım.




H HouseM.D.
11 yıl (1844 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ekimtan

Zaten karthusun q skilli çok salakça bi skill onu ben de tutturamıyorum.Ap oynayacaksan lux veya kassadin öneririm.İkisi de cok eglenceli herolar.Lux cok agır hasarlar verebiliyor ve ultisiyle adam öldürmek ayrı bi zevk.Lux de skillshot herodur ama daha kolaydır.İlk skillini tutturdun mu gerisi gelir.Kassadin ise teleportu sayesinde cok eglenceli bi hero.Kombosundan sağ cıkabilen mage sayısı az.(Kasmıssa)Ap olarak bu ikisi gercekten güzel herolar.Anlamadıgım gragasın bombasını tutturup karthusun q'sunu nasıl tutturamıyorsun :D Dediğim gibi bu iki heroyu bi dene istersen.


gragasın varilinin etki alanını gördünmü birde karthusunkini gördünmü


Bu mesaja 3 cevap geldi.

O Occhio Nero
11 yıl (420 mesaj)
Dediğin gibi tutturamamışssın pratik yap alışırsın.
Hatta ap champlar daha çok hoşuna gidicek early ve mid gamede bütün skilleri tutttur adamın ölüşünü izle
Late gamede büyük ihtimalle mr kasar rakip takım skill comboyla alamasan bile baya hasar verirsin.
Ayrıca illa ki rune alicam diyosan
İlk Quinleri flat ap al




A ahmed1459
11 yıl (221 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: xXxNocturnexXx


quote:

Orijinalden alıntı: ekimtan

Zaten karthusun q skilli çok salakça bi skill onu ben de tutturamıyorum.Ap oynayacaksan lux veya kassadin öneririm.İkisi de cok eglenceli herolar.Lux cok agır hasarlar verebiliyor ve ultisiyle adam öldürmek ayrı bi zevk.Lux de skillshot herodur ama daha kolaydır.İlk skillini tutturdun mu gerisi gelir.Kassadin ise teleportu sayesinde cok eglenceli bi hero.Kombosundan sağ cıkabilen mage sayısı az.(Kasmıssa)Ap olarak bu ikisi gercekten güzel herolar.Anlamadıgım gragasın bombasını tutturup karthusun q'sunu nasıl tutturamıyorsun :D Dediğim gibi bu iki heroyu bi dene istersen.


gragasın varilinin etki alanını gördünmü birde karthusunkini gördünmü

olabilir ama kathusunda tutturulamayacak kadar küçük değil alanı az bişey önüne atsan kaçarken vurur yani



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

S Sipâhi
11 yıl (1402 mesaj)
Senin q yu tutturamamanla ap runesinin ne alakası var onu çözemedim


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K Kamikaze57 Konu Sahibi
11 yıl (1723 mesaj)
herkes aynı soruyu sormuş.Ap runesiyle alakası derken şunu demek istedim ; "genel olarak ap hero oynayamıyorum rune alsam bir katkısı alır mı ?" Ap runesi ile ilgili belirtmek istediğim buydu.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

J Jr.SmiTh
11 yıl (1162 mesaj)
Karşı tarafın canı az olan minion ının oraya at q yu karthusla :D kennen için q tamamen beceri isteyen bir skill skillshot alışman gerek
ayrıca ap runesi çok farkeder özellikle kennen de q +30 ap yle baya bir vuruyor yani adamı oyundan soğutursun :D


Bu mesaja 1 cevap geldi.

* *HardCore*
11 yıl (3898 mesaj)

G Gravidius
11 yıl (2266 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: *HardCore*

AP Rune al.


< Resime gitmek için tıklayın >

şaka bi yana annie ile oynayabilir aslında runesiz





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gravidius -- 1 Eylül 2011; 3:18:52 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.