Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
7
Cevap
0
Tıklama
16
Öne Çıkarma
Yks'de bilir kişi geçinen

M Mofrm Konu Sahibi
2 hafta (0 mesaj)
Sözde yks bilir kişilerine bakıyorum youtube'da günlerdir. Yav bir Q tv hariç doğru düzgün net sıralama tahmini yapan yok çıldıracağım. Ulan siz ne dümbeleksiniz. Ulan bir kere de risk alın ya. la net bir şeyler deyin hepsi ağzında laf geveliyor. Yok anket yapmış %90 çıkmışta ne bkumsa. Abi sizlerin elinde o kadar öğrenci var iyi liselerde cart curt. Bunlarla konuş bir net aralığı çıkar ulan yeminle ben okumayı bırakıp yks koçu olasım geliyor. O kadar aptal herif yks uzmanı takılıyor ki çıldırtıyor. Herkes garantici yavşak. Ulan mert olun mert az cesur olun. Doğru düzgün bir analiz çıkartın adam çıkmış diyor ki puan önemli değil sıralama önemli. Allah Allah yav sen ne süper bir hocasın demesen biz de bunu bilmiyorduk. Yeminle sinirim tepeme zıplıyor. Ne şiş yansın ne kebap modu hepsinde. Sizin ben hocalığınıza da uzmanlığınızı da .......



yks koçu starter pack: Kardeşim paragraf çok önemli düzenli problem çöz kitap oku ayt daha önemli hedefin olsun yapamadığın soruların cevabını öğren puan ö...
Yoruma Git
Yorumun Devamı Sysmmhg - 2 hafta +14
Çok doldum arkadaşlar buraya yazayım dedim. Fark etmişsinizdir güya öğrenci dostu hocalar video yapmış ösym'ye sövüyorlar full prim kasıyorlar. Millette şakşakçı...
Yoruma Git
Yorumun Devamı Mofrm - 2 hafta +13

S Sysmmhg
2 hafta (12 mesaj)
yks koçu starter pack: Kardeşim paragraf çok önemli düzenli problem çöz kitap oku ayt daha önemli hedefin olsun yapamadığın soruların cevabını öğren puan önemli değil



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Mofrm Konu Sahibi
2 hafta (0 mesaj)
Çok doldum arkadaşlar buraya yazayım dedim. Fark etmişsinizdir güya öğrenci dostu hocalar video yapmış ösym'ye sövüyorlar full prim kasıyorlar. Millette şakşakçılık yapıyor yorumlarda. Abi tamam da onu biz de yaparız senin daha farklı bir şey demen gerekmez mi? Yani sen farklı, kaliteli bir sıralama yorumu getiremeyeceksen birkaç tecrübenden ön göründen bahsetmeyeceksen, sen ne bkuma hoca oldun uzman oldun demezler mi adama. Bizim ülkede maalesef bir şey prim yapıyor: Malumu ilan etmek. Bunu yapan adamalara bilir kişi gözü ile bakılıyor ya deliriyorum.




M Mofrm Konu Sahibi
2 hafta (0 mesaj)
yemin ederim burada çok daha realist alaylı diyebileceğimiz adam akıllı koç çıkar. Ben düşünüyorum zaten artık. Yks koçu olacam dişi mişi sktr ettim




Bu mesajda bahsedilenler: @Sysmmhg

L LeviEfendi
2 hafta (30 mesaj)
Sınav koçu diye bir kavram sosyal medyayla beraber ortaya çıkmadı mı? Ne bekliyorsun ki?



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


D Daneres
2 hafta (35 mesaj)
İstatistiksel konuşmayan veya geniş kitlelere hitap etmeyen kimse ciddiye alınmamalı bence buradaki bazı insanların altı boş yorumları da dahil buna



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


P patheticmuggle
2 hafta (3 mesaj)
Zaten bu hayatta sosyal medyaya kapak atan herkes köşeyi döndü. Kimse de bunu kaybetmek istemiyor. Tiktoktakiler akım olunca nasıl aynı dansı yapıyorsa bunların çoğu da aynı anda, aynı şeyi çekiyor. Sınav bittiği anda öğrenciye ne elle tutulur bir şey söylüyorlar ne de gerçekleri. O an ortamda ne duyulmak isteniyorsa hemen o kılığa girip yorum yapıyorlar. Gecen sene qtv kötümser tahmin yaptı diye yemediği linç kalmadı. Bu sene de tutturanhoca diye bir kanala aynı şeyi yaptılar. ( Ben de gıcık oldum :d) Simdi Gri Koç'un kendi düşüncesi '19 senesi gibi gelir' olsa çıkıp söyleyemez çünkü onlar da biliyor anında dislike butonunu çürütüp, abonelikten çıkarlar. Tersi bir durumda 18den iyi gelir dese 10 gün sonra sonuçlar açıklandığında öyle gelmezse yine aynı şeyleri yaşarlar. Başarı hikayeleri, toz pembe motivasyon videoları, çok kaliteli olmayan kitapları insanlara allayıp pullayıp satmak için çektikleri videolar... Ağzı laf yapan herkes youtube girip paçayı kurtarsın. Okumaktan daha karlı.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Q QueenofDisaster19
2 hafta (3 mesaj)
Bilirkişi bitişik yazılır



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.