Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
12
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
YKS Başvuru Sorunu Yardım

R RF Zarate Konu Sahibi
3 ay (4 mesaj)
Arkadaşlar lise de zorunlu din kültürü ve ahlak bilgisi dersini almama rağmen
Yanlışlıkla almadım seçeneğini yapmışım
bunu msü sorularına bakarken yks başvurum da fark ettim
Bunu düzeltmenin bir yolu yokmu
Dilekçe bimer cimer?
Ya da başvuru güncelleme tarihi ne zaman
LÜTFEN yardımcı olun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S safakcavas
3 ay (5 mesaj)
ais den hala düzenleyebiliyorsun




R RF Zarate Konu Sahibi
3 ay (4 mesaj)
Link atarmısın ösym uygulama da yok düzenleme yeri
Ais e giriyorum başvurularım da falan yok yani bu zorunlu din aldım almadım bölümü değiştirme yeri tam olarak nerde





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RF Zarate -- 5 Nisan 2021; 20:28:8 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


R RF Zarate Konu Sahibi
3 ay (4 mesaj)
Yeni bir güncelleme düzeltme tarihi olur mu bunu düzeltmem gerek :(




Y yasamagayretindeyim
3 ay (126 mesaj)
knk bişey olmaz ki bence en fazla din 5 yerine felsefe 5 ççözerisn nolcak?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

R RF Zarate Konu Sahibi
3 ay (4 mesaj)
zor mu olur ki peki onlar
tyt felsefe çalışmam gerek demi


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @yasamagayretindeyim

J javad marroufi
3 ay (1 mesaj)

R RF Zarate Konu Sahibi
3 ay (4 mesaj)
hocam düzeltilmiyor sizde varsa düzeltme yeri ss atar mısınız sabahtan beri aradım bulamadım.




Bu mesajda bahsedilenler: @javad marroufi

H huseyinadukeeee
3 ay (1304 mesaj)
yav sistem neden bu kadar saçma ki zorunlu din dersi alan adam neden sistemde direkt gözükmüyor


Bu mesaja 1 cevap geldi.

R RF Zarate Konu Sahibi
3 ay (4 mesaj)
Valla kafayı yicem ösym yi arıyorum 4 yıl lise de zorunlu din dersi aldım buna rağmen diyorum çağrı merkezinde ki şahıs pek bilgili birine benzemiyordu robot gibi her şeye hayır diyor.
:(




Bu mesajda bahsedilenler: @huseyinadukeeee

Y yasamagayretindeyim
3 ay (126 mesaj)
acıkcası msü felsefe ve geçen sene tyt felsefe fullemiş biri olarak dinden daha kolay bence ya. türkçe pragraf sorusu gibi düşün. bence sıkıntı etme felsefe yapılır


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @RF Zarate

R RF Zarate Konu Sahibi
3 ay (4 mesaj)
Eyv adamsın sen ya :)
Moralim bi nebze olsa düzeliyor
Özet kitap falan almama gerek var mı ?
çok konu yok zaten incecik kitaplar 40 50 sayfa


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @yasamagayretindeyim

Y yasamagayretindeyim
3 ay (126 mesaj)
bence yok hocam aşırı bilgi gelmiyor felsefede yorumlaman gerekiyor sadece, ki tyt genel denemelerle bunu halledersin.




Bu mesajda bahsedilenler: @RF Zarate
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.