Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
3
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Yine cruise gemisi, yine onlarca koronavirüs vakası!

Ş ŞAKACI Konu Sahibi
4 ay (787 mesaj)
Yine cruise gemisi, yine onlarca koronavirüs vakası!https://www.haberturk.com/yine-cruise-gemisi-yine-onlarca-koronavirus-vakasi-2762786
Koronavirüs (Covid-19) salgınında seferlerini durduran lüks tatil gemilerinde, seferlerin tekrar başlamasıyla koronavirüs görüldü. Norveç´te bulunan MS Roald Amundsen ve Tahiti´de bulunan Paul Gauguin gemilerinde koronavirüs tespit edildi.
< Resime gitmek için tıklayın >
MS Roald Amundsen gemisinde koronavirüs olan mürettebat ve yolcuların bulunduğu açıklandı.Yetkililer, bazı koronavirüslü yolcuların gemiden ayrıldığı ve bu yolcularla iletişim kurulmaya çalışıldığını ifade etti.Paul Gauguin gemisinde ise yolcuların odalarında karantinada kalmaları istendi.




C Cem
4 ay (6793 mesaj)
Yahu ben mi anlayamıyorum, kaçırdığım birşey mi var cidden bilemiyorum. Tatil aşkıyla yanıp tutuş, diken üstü bir tatil, tatilde bile acaba hijenikmi, virüs varmı vs.. derken tadını çıkaramadan bi dünya para verip dönüyorsun. Tatil bu mudur. 1 sene çıkma seneye yada durum düzelince 2 katı tatilne git yada 2 katı lüks yaşa seneye acısını çıkar. Hele birde gemi turu. Artık karantinada tatlı tatlı dinlenirler.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C CeyKalDa
4 ay (3927 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Cem

Yahu ben mi anlayamıyorum, kaçırdığım birşey mi var cidden bilemiyorum. Tatil aşkıyla yanıp tutuş, diken üstü bir tatil, tatilde bile acaba hijenikmi, virüs varmı vs.. derken tadını çıkaramadan bi dünya para verip dönüyorsun. Tatil bu mudur. 1 sene çıkma seneye yada durum düzelince 2 katı tatilne git yada 2 katı lüks yaşa seneye acısını çıkar. Hele birde gemi turu. Artık karantinada tatlı tatlı dinlenirler.
erken rezervasyon yaptırmışlardır





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C Cem
4 ay (6793 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: CeyKalDa

erken rezervasyon yaptırmışlardır

Alıntıları Göster
hocam iptali vs. var, gitmek şart mı. Hele ki avrupada tüketici hakları daha iyi mevcut durumdan ötürü çok rahat iptal edilebilir diye düşünüyorum. Ama mesele sadece bu değil, şuan yazlık her yer tıklım tıklım dolu. Sadece cruise lar olsa.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.