Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
50
Cevap
0
Tıklama
3
Öne Çıkarma
Yine bir skandal kadıköy hakemi

W
W.Pandiani
Konu Sahibi

5 gün (2935 mesaj)
Hakem resmen berabelik için yemin etmiş. Attıkları gol öncesinde 2 kere faul var.VAR'a gidiyorlar hakemi çağırmıyorlar.Skandal.
Soldado onyekurunun boğazına geçirdi net kırmızı kart. Topal linnesi tekmeledi net kırmızı kart.Üstelik sarı kartı varken yaptı bunları.Sonra kadıköyde galibiyet alamıyorsunuz diyorlar.
Senin yenmen için elinden geleni yapıyorlar ama sen bizi yenemiyorsun


Hadi kırmızıları vermedin ama resmi şekilde eyyam yapıldı bugün VAR yalandan incelediler. Fenerliler bile faul var diyor pozisyonda





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi W.Pandiani -- 14 Nisan 2019; 21:13:26 >

Kardeşim bunlara bakmaya gerek yok.
Oynanan oyun belli , bunları mazaret göstererek duygu kasmaya gerek yok.

Yoruma Git
Yorumun Devamı TheMarjinaLs - 5 gün +19

T
TheMarjinaLs
5 gün (7887 mesaj)
Kardeşim bunlara bakmaya gerek yok.
Oynanan oyun belli , bunları mazaret göstererek duygu kasmaya gerek yok.

Onemli olan pozisyona girmek , senin forvetin bugun ne yaptı ? Koca bir hiç





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 5 cevap geldi.

S
sistemli adam
5 gün (4905 mesaj)
Ezdik ama hakemi geçemedik.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Y
ymhaslaman
5 gün (426 mesaj)
Şu pozisyon şöyleydi bu pozisyon böyleydi demeyeceğim. Tek söyleyeceğim maç berabere bitsin diye can atan rezil bir fb vardı sahada. Bu kadar mı korkak olunur.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

W
W.Pandiani
Konu Sahibi

5 gün (2935 mesaj)
Fatih hocam hakemin nasıl bir eyyamcı olduğunu bildiği için belhada gibi bir silahını çıkarmak zorunda kaldı. Bunu yaptıranlara yazıklar olsun.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


W
W.Pandiani
Konu Sahibi

5 gün (2935 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: TheMarjinaLs

Kardeşim bunlara bakmaya gerek yok.
Oynanan oyun belli , bunları mazaret göstererek duygu kasmaya gerek yok.

Onemli olan pozisyona girmek , senin forvetin bugun ne yaptı ? Koca bir hiç
Dostum görmüyor musun hakemi ? Sen burada 3 tane gol at 3 tane rakibe attırır hakem.
Fenerin golünde maçı izleyen herkes faul olduğunu gördü ama VAR'dakiler nedense göremedi. Bu ülkede VAR olması bile skandal. VAR'sız en azında görmedi diyorduk. Böyle rezalet görmedim ben





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


S
SPaCeLoRD
5 gün (6983 mesaj)
Yapsın yapmasın birader. Adamın şikayet ettiği şeyler olmasa fenerin gol de olmayacaktı. Özrleştiri ayağına saçma şeyler yazıp çizmeyin





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @TheMarjinaLs

J
Jack Rabbit Slims
5 gün (17896 mesaj)
Maçı izlemedim dediğiniz pozisyonlarda hakkınız yenmiş anlaşılan ama biriniz de Hasan Ali haksız yere kırmızı yedi demiyor.
Ayağa zaten temas yok; farklı açılardan tekrarlarda görüyoruz ki elle bir temas bile yok.
Ülkemizde taraftar hep kendi aleyhine olan hakem hatalarını konuşuyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jack Rabbit Slims -- 14 Nisan 2019; 21:34:10 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

W
W.Pandiani
Konu Sahibi

5 gün (2935 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Jack Rabbit Slims

Maçı izlemedim dediğiniz pozisyonlarda hakkınız yenmiş anlaşılan ama biriniz de Hasan Ali haksız yere kırmızı yedi demiyor.
Ayağa zaten temas yok; farklı açılardan tekrarlarda görüyoruz ki elle bir temas bile yok.
Ülkemizde taraftar hep kendi aleyhine olan hakem hatalarını konuşuyor.
Nasıl ayağa temas yok ?
Hak'ın sol dizine temas ediyor ve kendi ayağına takılıyor.Diagne nasıl bir profesyonelse temassız kendi ayağına takabiliyor diyorsun yani ? Üstelik Hak eliyle diagneyi çekiyor.Bariz gol şansından kırmızıyı yedikten sonra itiraz bile etmiyor ?
Rakip senin önüne geçmişse istemden de olsa temaslar faul olarak değerlendirilir.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi W.Pandiani -- 14 Nisan 2019; 21:37:55 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A
august landmesser
5 gün (58 mesaj)
kadıköyde kazanmanız için fenerbahçenin kaç kişi oynaması lazım ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

W
W.Pandiani
Konu Sahibi

5 gün (2935 mesaj)
Eyyamcı hakem olmasa kafi
Aç bak spor programlarına fbli yorumculara özellikle.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi W.Pandiani -- 14 Nisan 2019; 21:47:54 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @august landmesser

W
W.Pandiani
Konu Sahibi

5 gün (2935 mesaj)
https://twitter.com/birfutbolhakemi/status/1117495108490944525

Rezalete bakın. Liyunduma ayağını kaldırdığı için geçen hafta kırmızı kart yemişti. Sarı kartlı topal adamı biçti sarı kart bile vermedi.Pozisyon net kırmızı kart üstelik.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


A
august landmesser
5 gün (58 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: W.Pandiani

Eyyamcı hakem olmasa kafi
Aç bak spor programlarına fbli yorumculara özellikle.
benim söylemeye çalıştığım
fenerbahçe 11 kişiyken kötü ve iyi oyayan bi gs yenebilir
10 kişiyken de kötü ve iyi bir gs yenebilir
topal atılsa 9 kişi kalsa da yine kötü ama gs iyi olmadıktan sonra 9 kişiyi yeneceğinin garantisi mi var

gs iyi oynamadı sadece 10 kişi takıma orta yapıp durdu


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
Spider-Man
5 gün (2665 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: W.Pandiani

Nasıl ayağa temas yok ?
Hak'ın sol dizine temas ediyor ve kendi ayağına takılıyor.Diagne nasıl bir profesyonelse temassız kendi ayağına takabiliyor diyorsun yani ? Üstelik Hak eliyle diagneyi çekiyor.Bariz gol şansından kırmızıyı yedikten sonra itiraz bile etmiyor ?
Rakip senin önüne geçmişse istemden de olsa temaslar faul olarak değerlendirilir.

Alıntıları Göster
Son adama kırmızı kartlık hareket yapmadığın sürece kırmızı verilmiyor:
A foul on a running striker committed by the last man of the defence will no longer result in a direct red card and suspension, unless the foul is violent or consists in a hand-ball in the box. As long as the foul is judged to be an honest attempt at taking the ball, the defender will only be shown a yellow card.7 Mar 2016

Al bu da FIFA kural kitabı pdfsinden:
< Resime gitmek için tıklayın >

Kaldı ki pozisyonda çekme de yok.
https://mobile.twitter.com/fenerinmacivar/status/1117478881345273858?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber

Konu sahibinden özür bekliyorum.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Spider-Man -- 14 Nisan 2019; 21:58:4 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

W
W.Pandiani
Konu Sahibi

5 gün (2935 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: august landmesser

benim söylemeye çalıştığım
fenerbahçe 11 kişiyken kötü ve iyi oyayan bi gs yenebilir
10 kişiyken de kötü ve iyi bir gs yenebilir
topal atılsa 9 kişi kalsa da yine kötü ama gs iyi olmadıktan sonra 9 kişiyi yeneceğinin garantisi mi var

gs iyi oynamadı sadece 10 kişi takıma orta yapıp durdu

Alıntıları Göster
Ben iyi oynadığımızı iddia etmedim.Gs deplasmanda ilk yarılar hep böyle ikinci yarılar biraz kıpırdanıyordu zaten. Hakem dürüst olsa kazanmıştık





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

W
W.Pandiani
Konu Sahibi

5 gün (2935 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Spider-Man

Son adama kırmızı kartlık hareket yapmadığın sürece kırmızı verilmiyor:
A foul on a running striker committed by the last man of the defence will no longer result in a direct red card and suspension, unless the foul is violent or consists in a hand-ball in the box. As long as the foul is judged to be an honest attempt at taking the ball, the defender will only be shown a yellow card.7 Mar 2016

Al bu da FIFA kural kitabı pdfsinden:
< Resime gitmek için tıklayın >

Kaldı ki pozisyonda çekme de yok.
https://mobile.twitter.com/fenerinmacivar/status/1117478881345273858?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber

Konu sahibinden özür bekliyorum.

Alıntıları Göster
Bariz gol pozisyonlarında bu sezon hep kırmızı mı diye VAR 'a gidildi. Hakemler kuralları mı bilmiyor diyorsun yani ?
Üstelik VAR'a giden hakemin bir tanesi de ülkenin en iyi hakemi olarak gösterilen Cüneyt Çakır. Bizim maçta gitti kırmızı vermedi oyuncu yetişir dedi sarı verdi.
Kısacası boş beleş kural atmışın. Böyle bir şey olsa tv yorumcuları tefe koyarlar kuralları bilmiyor mu diye





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi W.Pandiani -- 14 Nisan 2019; 22:2:27 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

A
august landmesser
5 gün (58 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: W.Pandiani

Ben iyi oynadığımızı iddia etmedim.Gs deplasmanda ilk yarılar hep böyle ikinci yarılar biraz kıpırdanıyordu zaten. Hakem dürüst olsa kazanmıştık

Alıntıları Göster
hocam penaltınız verilmese, attığnız gol ofsayt diye sayılmasa anlarım da

topal atılsa gsnin kazanacağı kesin mi. bu son dakika golünüzün verilmemesi gibi bişey değil ki

topal atılsa, belki bu sefer de 9 kişiyi yenemedik diye çıldıracaktınız





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi august landmesser -- 14 Nisan 2019; 22:5:28 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
Spider-Man
5 gün (2665 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: W.Pandiani

Bariz gol pozisyonlarında bu sezon hep kırmızı mı diye VAR 'a gidildi. Hakemler kuralları mı bilmiyor diyorsun yani ?
Üstelik VAR'a giden hakemin bir tanesi de ülkenin en iyi hakemi olarak gösterilen Cüneyt Çakır. Bizim maçta gitti kırmızı vermedi oyuncu yetişir dedi sarı verdi.
Kısacası boş beleş kural atmışın. Böyle bir şey olsa tv yorumcuları tefe koyarlar kuralları bilmiyor mu diye

Alıntıları Göster
Aynen kardeşim. FIFA'nın IFAB'ın sitesinden boş beleş kural attım sen de haklısın. Ekran görüntüsü direkt FIFA kural kitabı PDF'sinden alıntı. Allah inse kırmızı yok dese ona bile inanmazsınız siz.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Spider-Man -- 14 Nisan 2019; 22:6:22 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
selodonanımhaber
5 gün (2127 mesaj)

W
W.Pandiani
Konu Sahibi

5 gün (2935 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: august landmesser

hocam penaltınız verilmese, attığnız gol ofsayt diye sayılmasa anlarım da

topal atılsa gsnin kazanacağı kesin mi. bu son dakika golünüzün verilmemesi gibi bişey değil ki

topal atılsa, belki bu sefer de 9 kişiyi yenemedik diye çıldıracaktınız



Alıntıları Göster
Dostum olay sadece topal mı ? Attığınız gol öncesi faul var. Soldoda onyekurunun bozağına kasti dirsek geçirdi.
Daha ne olması gerek maçta ? Gidip hakem mi gol atacaktı eleştirmek için ?





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >