Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
164
Cevap
7655
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: Yıldız Teknik Üniversitesi 2014 Girişliler #ANAKONU# [Whatsapp Grubu] (2. sayfa)

D DoktorJames
7 yıl (445 mesaj)
Hpcam makine mühendisliği ekleyin artık





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Euphemia

E Euphemia Konu Sahibi
7 yıl (134 mesaj)
eklendi




D DoktorJames
7 yıl (445 mesaj)
Beyler az kaldık ya bu kadar az olamayız heralde





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G Guest-760687B2-1
7 yıl (1 mesaj)
y.t.ü - fizik




E Euphemia Konu Sahibi
7 yıl (134 mesaj)
eklendi,whatsapp grubuna katılmak isteyenler numarasını pm'den atabilirler.




B BLu3BLooD
7 yıl (124 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: MathsMan

Beyler az kaldık ya bu kadar az olamayız heralde

Aslında fazlaydık.konumuz silindi ilk başta...şimdiyse konumuz devlet üniversitesi bölümünde olduğundan fazla gören olmuyor..Çoğu kişi YGS/LYS bölümünde....


Whatsapp grubumuz 26 kişi ve aktif durumdadır..Katılmak isteyenler bana veya konuyu açan Kerim Kaan arkadaşımıza PM atabilir....





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BLu3BLooD -- 25 Temmuz 2014; 21:15:18 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M metabisülfit
7 yıl (963 mesaj)
Silen YGS/LYS MODuna PM atsak buraya taşısa ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @BLu3BLooD

B BLu3BLooD
7 yıl (124 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: metabisülfit

Silen YGS/LYS MODuna PM atsak buraya taşısa ?

Valla kardeşim ben ulaşmaya çalıştım ama başaramadım..Sen istersen dene


Bu mesaja 2 cevap geldi.

M metabisülfit
7 yıl (963 mesaj)
Bunu ilk mesaja ekleyin isterseniz hocam
< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Euphemia

M metabisülfit
7 yıl (963 mesaj)
Pm attım hocam bakalım ne diyecek yönetici




Bu mesajda bahsedilenler: @BLu3BLooD

M metabisülfit
7 yıl (963 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: BLu3BLooD

quote:

Orijinalden alıntı: metabisülfit

Silen YGS/LYS MODuna PM atsak buraya taşısa ?

Valla kardeşim ben ulaşmaya çalıştım ama başaramadım..Sen istersen dene

Yönetici :
"Konu açık zaten."
Dedi


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Mouse383
7 yıl (22 mesaj)
elektronik ve haberleşme, üstad eklersin





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K Kayser
7 yıl (1279 mesaj)
Benim bumdan haberim yoktu, teşekkürler.

Bu arada beni de endüstriye yazın.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @metabisülfit

B BLu3BLooD
7 yıl (124 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: metabisülfit

quote:

Orijinalden alıntı: BLu3BLooD

quote:

Orijinalden alıntı: metabisülfit

Silen YGS/LYS MODuna PM atsak buraya taşısa ?

Valla kardeşim ben ulaşmaya çalıştım ama başaramadım..Sen istersen dene

Yönetici :
"Konu açık zaten."
Dedi

''Bu konu gösterimden kaldırılmıştır, bu yüzden girişiniz engellendi.Sadece yöneticiler görebilir.Lütfen Giriş yeterli yönetici hesabınız ile buradan giriş yapın ya da anasayfaya geri dönün.'' yazıyo


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M metabisülfit
7 yıl (963 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: BLu3BLooD

quote:

Orijinalden alıntı: metabisülfit

quote:

Orijinalden alıntı: BLu3BLooD

quote:

Orijinalden alıntı: metabisülfit

Silen YGS/LYS MODuna PM atsak buraya taşısa ?

Valla kardeşim ben ulaşmaya çalıştım ama başaramadım..Sen istersen dene

Yönetici :
"Konu açık zaten."
Dedi

''Bu konu gösterimden kaldırılmıştır, bu yüzden girişiniz engellendi.Sadece yöneticiler görebilir.Lütfen Giriş yeterli yönetici hesabınız ile buradan giriş yapın ya da anasayfaya geri dönün.'' yazıyo


hocam link atsana mod a yolliyim bende




M metabisülfit
7 yıl (963 mesaj)
Önemli değil hocam bu arada geiye kalan bilgilerihttp://www.ogi.yildiz.edu.tr/duyurular/2014-%C3%96SYM-Sonucuna-G%C3%B6re-%C3%9Cniversitemiz-Lisans-Programlar%C4%B1n%C4%B1-Kazananlar-hk./43 buradan öğrenebilirsiniz




Bu mesajda bahsedilenler: @agnr

E Euphemia Konu Sahibi
7 yıl (134 mesaj)
Yazanlar eklendi,mini rehberi de araya sıkıştırdım. Bu arada kyk başvuruları başlamış.




K Kayser
7 yıl (1279 mesaj)
Örnek İngilizce sınavına baktım da hazırlığa kalıcam herhalde
kelime bilgim hiç yok




D Dolores O'Riordan
7 yıl (212 mesaj)
Elektrik Müh.




A akcaliberg
7 yıl (335 mesaj)
Bilgisayar Mühendisliği