Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
16
Cevap
0
Tıklama
3
Öne Çıkarma
Yeni SYMBOL JOY dCi = 190.900₺

P programmer_onur Konu Sahibi
4 ay (18157 mesaj)
2016 yılı sıfır BMW 520i fiyatına bugün baz paket sıfır dizel Symbol alabiliyorsunuz. Kolay gelsin.

< Resime gitmek için tıklayın >


2016 model sıfır 520i ~187.000₺

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 3 Ocak 2021; 21:40:54 >

Bu tabloda en masum olan şey symbol. Daha ne yapsınlar 16-17 bin yuro ya araba yapmışlar.
Yoruma Git
Guest-007649809 - 4 ay +10
Firma + bayi kârı dahil 12 bin Euro bile yapmıyor %50 ÖTV üzerinden.

Yoruma Git
Yorumun Devamı programmer_onur - 4 ay +5
Yazik su arabaya cidden 190 bin lira. 100 bin etmez ne olduk uzuluyor insan.
Yoruma Git
stf11 - 4 ay +4

S stf11
4 ay (670 mesaj)
Yazik su arabaya cidden 190 bin lira. 100 bin etmez ne olduk uzuluyor insan.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G Guest-007649809
4 ay (2331 mesaj)
Bu tabloda en masum olan şey symbol. Daha ne yapsınlar 16-17 bin yuro ya araba yapmışlar.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-007649809 -- 3 Ocak 2021; 21:56:1 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Mendieta58
4 ay (5272 mesaj)
Geçenlerde Rusya'da yaşayan birinin videosuna denk gelmiştim,bu aracın oradaki fiyatı 50 55 bin tl karşılığıydı galiba





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


P programmer_onur Konu Sahibi
4 ay (18157 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Guest-007649809

Bu tabloda en masum olan şey symbol. Daha ne yapsınlar 16-17 bin yuro ya araba yapmışlar.
Firma + bayi kârı dahil 12 bin Euro bile yapmıyor %50 ÖTV üzerinden.

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 3 Ocak 2021; 22:35:7 >


E electrun
4 ay (768 mesaj)
Arkadaslar arabalar pahali degil bizim paramiz ucuz





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


V V2
4 ay (4706 mesaj)
Vay arkadas felaket fakirlesmisiz gercekten





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


F FunnyxD
4 ay (396 mesaj)
Mustehak bizim gibi ülkeye, ucuz bile 500 bin olsun kimse binmesin arabaya falan. Yiyin ekmeğinizi oturun!


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S sssemih24
4 ay (2104 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: FunnyxD

Mustehak bizim gibi ülkeye, ucuz bile 500 bin olsun kimse binmesin arabaya falan. Yiyin ekmeğinizi oturun!
Gidişat onu gösteriyor zaten.
5 sene önce 40 bin liraya alınan sıfır dacia şuan 200 bin lira.
5 sene sonra 500 bin olur kesinlikle.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C Celonfix
4 ay (4207 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: stf11

Yazik su arabaya cidden 190 bin lira. 100 bin etmez ne olduk uzuluyor insan.
Ben de şu araçların imajı hala 2013 seviyelerinde 20bin TL filan





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S suatcagdas
4 ay (2857 mesaj)
15 yaşındaki atmosferik civic'lere 120-130 yazıldığını görünce insan dizel sümbüle çok şaşıramıyor. burda sıfır araç fiyatını eleştiren adam kendi 15 yaşındaki aracın ilan fiyatını 2 günde bir arttırma derdine düşüyor. ikiyüzlü olmayalım lütfen





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B bamorex
4 ay (1008 mesaj)
Ne günlere kaldık yaw ..!

5 sene öncesine kadar bu paralara D sınıfı üst segment otomobil yada Suv alınabilirken şimdi ise en az kalitesi olan yada olmayan otomobil alınabiliyor ...

Gelecekte ki 5 sene sonra ise piyasa böyle giderse en düşük yeni otomobil fiyatı 300.000 kağıt olur ...

Kaç kişi sıfır otomobil alacak durumda olur ki

Tek çözümü Kdv oranını %18 den % 20 ye çıkarıp Ötv denen zıkkımı kaldırmaktır.O zaman piyasalar canlanır her sektörde.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bamorex -- 4 Ocak 2021; 2:55:30 >


N narkotik_1989
4 ay (172 mesaj)
Sıfır araç alma dönemi gayri resmi olarak bitmiştir hala anlamadınız mı





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D deoks
4 ay (3142 mesaj)
Dizel araba işte. Olsun o kadar. Clio gibi 286 bine satmıyorlar en azından.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


T The Division Bell
4 ay (12630 mesaj)
Vay be.. Fiyata bak. Allahin sümbülü yav.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


T TheCaliph_
4 ay (28206 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: suatcagdas

15 yaşındaki atmosferik civic'lere 120-130 yazıldığını görünce insan dizel sümbüle çok şaşıramıyor. burda sıfır araç fiyatını eleştiren adam kendi 15 yaşındaki aracın ilan fiyatını 2 günde bir arttırma derdine düşüyor. ikiyüzlü olmayalım lütfen
Böyle diye diye sümbülü de 200 yaptınız. Kimin ne yazdığının ne önemi var? Kurlar ortada vergiler ortada siz 200 ü kabullendikçe o Civicler 200 olacak bu Semboller 400. Sıfır araç fiyatları arttıkça ikinci el de artacak doğal olarak. Kimse aracını 20-30 a satıp da 200 e sembol almaz.

Ben tepkimi koyuyorum imkanım olduğu halde arabamı değiştirmiyorum. Ne sıfır ne ikinci el bundan sonra.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 4 Ocak 2021; 13:20:15 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S suatcagdas
4 ay (2857 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: TheCaliph_

Böyle diye diye sümbülü de 200 yaptınız. Kimin ne yazdığının ne önemi var? Kurlar ortada vergiler ortada siz 200 ü kabullendikçe o Civicler 200 olacak bu Semboller 400. Sıfır araç fiyatları arttıkça ikinci el de artacak doğal olarak. Kimse aracını 20-30 a satıp da 200 e sembol almaz.

Ben tepkimi koyuyorum imkanım olduğu halde arabamı değiştirmiyorum. Ne sıfır ne ikinci el bundan sonra.

Alıntıları Göster
bu araçların Avrupa fiyatları belli, euro bazında fiyatlar artmıyor. yanlı medyanın söylediğinin aksine zaten kur olarak aslında dolar-euro'da artmıyor onlar sabit kalıyor ancak bizim paramızın değeri hızla düşüyor, tabii kimse TL düştü demiyor dolar-euro arttı diyor :) son 3 yılda net 2 kat değer kaybetti TL. Ben TL üzerinden hesap yapmam, ilgili araç önceden kaç dolar-euro imiş şimdi ne kadar olmuş ona bakarim. TL nin değersiz bir birim olduğunu ilkokul çocuğu bile biliyor artık.

TL nin değer kaybı üstüne birde %80 ötv saçmalığı, %50 ötv'ye giren aracın 130bin gibi komik bir üst limitinin olması, vergilerin ayarsızlığıda tuz-biber oluyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 4 Ocak 2021; 13:55:54 >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.