Bu konudaki kullanıcılar: 4 misafir
417
Cevap
0
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Cevap: Yeni R5 1600 12 NM çıktı (23. sayfa)

S
sadıksaid
geçen ay (6 mesaj)
4.2GHz düzgün bir soğutucu ile





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @zyxel1616

İ
i Am Not Dead
geçen ay (4613 mesaj)
arkadaşlar bi sorum olacak benim işlemcim 2.8 de çalışıyor ryzen 1600 herhangi bi oc falan yapmadım neden böyledir cpuz da öyle görünüyor?
windows kürekli acaba bu yüzden olabilirmi?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi i Am Not Dead -- 20 Ocak 2020; 10:23:18 >


İ
i Am Not Dead
geçen ay (4613 mesaj)
arkadaşlar benim işlemciye bişey oldu 2600 de çalışıyodu windowstan dengeliyi seçtim işlemciye oc yapmadıgım halde 3.6 ve 4.2 arasında çalışıyor niye böyle



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.