Bu konudaki kullanıcılar: 5 misafir, 4 mobil kullanıcı
4852
Cevap
323902
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: +Yeni LAGUNA III Ana Konu+ 0 Bir Laguna Aldım (Resim Ekledim+Modifiye Edildi) (11. sayfa)

A Alfisti159
12 yıl (251 mesaj)
En kısa zamanda çekip , ekleyeceğim.
quote:

Orjinalden alıntı: serdar1646

alfisti159 arkadaşım yeni aracının resimlerini çekip eklersen menmun olurum




A Alfisti159
12 yıl (251 mesaj)
daha önceden çektiğim bazı resimleri şimdi ekleyeyim , zaman bulupta çekemedim.



< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alfisti159 -- 24 Kasım 2008; 20:43:24 >


S serdar1646
12 yıl (1510 mesaj)
alfisti kardeşim teşekkürler herhalde özel garajın var:)




B bufujamal
12 yıl (288 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

http://patrz.pl/filmy/kierowco-nie-badz-bezmyslny kemer takmayı kendine yediremeyen bilinçli halkım. şu videoyu sonuna kadar izleyin


arkadaşım sonuna kadar haklısın keşke sadece kendilerine zarar verseler suçu günahı olmayan zavallılara zarar veriyorlar kendilerine bir şey olmuyor
emniyet kemeri kullanmayan adama acıyorum
kısacası bu




B bufujamal
12 yıl (288 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: yusufcetin

Çift ekzoz çıkışı'da bitmiş oldu. Resimleri cep telefonu ile çektim bek kaliteli değil. Birazdan arabayı yıkatıp detaylı çekeceğim.


< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >

arkadaşım bu egzozlar sadece görüntümü yok sa işlevsel mi?
tamponu ve arka tekerın donmesını nasıl halletmeyı dusunuyorsun?




A Alfredo
12 yıl (4307 mesaj)
Tercih meseli. İçi güzelmiş ben yaklaşık 6 aydır 2008 model Clio III biniyorum. Bana yolu çok hissettiriyor. yani eski bir arabaya biniyormuş izlenimi veriyor ve her tarafından ses getiriyor. servise kaç sefer gittim yapamadılar. sıfır bir arabaya biniyorum sanki bisiklete biniyorum. satıp bi daha asla reno almayı düşünmüyorum.

Hayırlı olsun sizede. Selamlar,




Y yusufcetin
12 yıl (1105 mesaj)
Arkadaşlar Selam,

Bildiğiniz gibi 3 hafta önce Laguna III almıştım fakat kriz nedeniyle işten çıkartıldım. Bu yüzden aracımı satmak zorundayım. İlana aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

http://www.sahibinden.com/renault_laguna_dynamique_1_5_dci_110bg_premium_paket_acilirWQQaXQQ11543797WQQpXQQdisplayitem

Teşekkürler.




Y yusufcetin
12 yıl (1105 mesaj)
Gayet işlevsel. Zaten ekzoz çıkışının yeri hazır bu araçlarda pek bir şey yapmana gerek yok.

Ayrıca tekerleğin dönmesi ve tamponda ne gibi sıkıntı olduğunu düşünüyorsun.


quote:

Orjinalden alıntı: bufujamal
arkadaşım bu egzozlar sadece görüntümü yok sa işlevsel mi?
tamponu ve arka tekerın donmesını nasıl halletmeyı dusunuyorsun?




S sscasta
12 yıl (2111 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: yusufcetin

Arkadaşlar Selam,

Bildiğiniz gibi 3 hafta önce Laguna III almıştım fakat kriz nedeniyle işten çıkartıldım. Bu yüzden aracımı satmak zorundayım. İlana aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

http://www.sahibinden.com/renault_laguna_dynamique_1_5_dci_110bg_premium_paket_acilirWQQaXQQ11543797WQQpXQQdisplayitem

Teşekkürler.

Çok geçmiş olsun, sizin için çok zor olacak, ne yapalım elden bişey gelmez. Allah bir kapıyı kapar diğerini açar. Önce sağlık diyelim, hayırlısı buymuş diyelim




B bufujamal
12 yıl (288 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: yusufcetin

Gayet işlevsel. Zaten ekzoz çıkışının yeri hazır bu araçlarda pek bir şey yapmana gerek yok.

Ayrıca tekerleğin dönmesi ve tamponda ne gibi sıkıntı olduğunu düşünüyorsun.


quote:

Orjinalden alıntı: bufujamal
arkadaşım bu egzozlar sadece görüntümü yok sa işlevsel mi?
tamponu ve arka tekerın donmesını nasıl halletmeyı dusunuyorsun?


sıkıntı degıl gt ye benzetmeye calısıyorsun onun ıcın sormustum




R Robinson_Crusoe Konu Sahibi
12 yıl (6925 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: yusufcetin

Arkadaşlar Selam,

Bildiğiniz gibi 3 hafta önce Laguna III almıştım fakat kriz nedeniyle işten çıkartıldım. Bu yüzden aracımı satmak zorundayım. İlana aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

http://www.sahibinden.com/renault_laguna_dynamique_1_5_dci_110bg_premium_paket_acilirWQQaXQQ11543797WQQpXQQdisplayitem

Teşekkürler.


Kötü mal kara gün içindir, ama umarım satmadan bir çıkar yolunu bulursun daha arabaya aklı başında binemedin üstadım,




Y yusufcetin
12 yıl (1105 mesaj)
# bufujamal

Doğru söylüyorsun gt'de arka tekerlerde sağa sola dönüyor.

Bu arada arabanın detaylı resimlerini ilana ekledim. Bu arada iyi dilekleriniz için teşekkürler. Şimdiye kadar satış kararı alıp'da üzüldüğüm yegane arabadır. Elimdende çok araba geçmiştir hani.


< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >




T tahsilat makbuzu
12 yıl (541 mesaj)
of bee

Allah umarım daha iyisini nasip eder..

tamam kriz geliyo kabul ama bazı büyük firmalar bu fırsattan istifade edip o kadar kişinin işine göz kırpmadan son veriyor

bence bu yanlış bir durum




R Robinson_Crusoe Konu Sahibi
12 yıl (6925 mesaj)
Olacak şey değil musait zamanda resminide çekip ekleyeceğim torpido gözünün iç kısmı soyulmuş arkadaşlar megane 2 de kapı kolları soyuldu bunda da torpido gözünün için pazartesi servisteyim olacak şey değil 2aylık arabanın başına gelene bakın




S SerdaR^73
12 yıl (3176 mesaj)
arkadaşlar aracın yüksek hızda(100 üzeri) ses izolasyonu nasıl?rüzgar,yol ve motor sesini ne kadar içeriye veriyor???ve yine aracın viraj performansı nasıl,sert kullanımda tepkisi nasıl? laguna 2 sert kullanımda arka tarafını biraz sallıyordu bu durum laguna 3 de düzeltilmişmi? birde herhangi bir sorunla karşılaşan arkadaşım varmıdır?

Şimdiden verilecek cevaplar için teşekkür ederim.Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin tekrar..




R Robinson_Crusoe Konu Sahibi
12 yıl (6925 mesaj)
@ SerdaR^73

Araç' ın içeri ses geçirmesi neredeyse yok, ayrıca araç' ın yol tutuşu çok güzel ama canımı sıkan umarım megane 2 de karşılaşılan sorunları bunda yaşamam belirli zaman sonra araç' ın kendini bırakması daha alalı 2 ay olmadı yukarıdaki mesajımda da belirttiğim gibi torpido' nun içi kavladı olacak şeymi bu...




B Bay KospiR
12 yıl (2238 mesaj)
Robinson_Crusoe gerçekten çok sinir bozucu bi durum, o kadar para veriyosun, böyle şeyler insanı sinir ediyo, umarım böyle şeyler olmazda, mutlu mutlu kullanırsın aracını




S SerdaR^73
12 yıl (3176 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: Robinson_Crusoe

@ SerdaR^73

Araç' ın içeri ses geçirmesi neredeyse yok, ayrıca araç' ın yol tutuşu çok güzel ama canımı sıkan umarım megane 2 de karşılaşılan sorunları bunda yaşamam belirli zaman sonra araç' ın kendini bırakması daha alalı 2 ay olmadı yukarıdaki mesajımda da belirttiğim gibi torpido' nun içi kavladı olacak şeymi bu...



cevabın için teşekkür ederim..yaşadığın sorun gerçekten hoi değil,tonla para verdiğin bir aracın henüz 2.ayında bu tarz durum bence dikkat edilmesi gereken bir durum,fakat ben bu durumun bütün araçlarda olmayacağıcı düşünüyorum hali hazırda laguna2 kullanan biri olarak..sizin sorununuzunda garantiden halletmeleri gerektiğini düşünüyorum..




R Robinson_Crusoe Konu Sahibi
12 yıl (6925 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: SerdaR^73


quote:

Orjinalden alıntı: Robinson_Crusoe

@ SerdaR^73

Araç' ın içeri ses geçirmesi neredeyse yok, ayrıca araç' ın yol tutuşu çok güzel ama canımı sıkan umarım megane 2 de karşılaşılan sorunları bunda yaşamam belirli zaman sonra araç' ın kendini bırakması daha alalı 2 ay olmadı yukarıdaki mesajımda da belirttiğim gibi torpido' nun içi kavladı olacak şeymi bu...



cevabın için teşekkür ederim..yaşadığın sorun gerçekten hoi değil,tonla para verdiğin bir aracın henüz 2.ayında bu tarz durum bence dikkat edilmesi gereken bir durum,fakat ben bu durumun bütün araçlarda olmayacağıcı düşünüyorum hali hazırda laguna2 kullanan biri olarak..sizin sorununuzunda garantiden halletmeleri gerektiğini düşünüyorum..


Bugün öğleden sonra servise göndereceğim arabayı resimde ekleyeceğim büyük ihtimal servis çözer.




R Robinson_Crusoe Konu Sahibi
12 yıl (6925 mesaj)
İşte arkadaşlar kavlayan torpido gözü

< Resime gitmek için tıklayın >