|
Yani oyunun ismi Göd of War Laufey olması biraz garip geldi, çok satmaz muhtemel Göd of War serisinin oyunu olduğunu belirtmek için böyle bir şey yaptılar. Ancak Laufey bir tanrı değil bir giant. Dolayısıyla Göd of War evet bir franchise olabilir ancak God of War kullanmaları bence kratos ile de oynayacağımız için olabilir. Tıpkı ilk defa bir god of War oyununda kratos dışında Atreusu oynadığımız Ragnarok da olduğu gibi. Göd of War and Faye minvalde bir oyun olacak bence. Bir de yayınlanan gameplayde yine god of War 2018 deki cenazede kargosun söylediği evini bul, yine faye in demoda söylediği yolculukları başladı, maske mi nasıl olur, başka bir yol bulmalılar gibi diyaloglar mevcut.bir şekilde Faye in ölümü bilerek isteyerek tanrıların ahireti olan Everywhene gitmek için olabilir. Tekrar canlandığında elinden maske parçası olması da bunu doğruluyor olabilir. Bu oyun sayende lore çok daha genişleyecektir. Ben ümitliyim bu oyundan. oyunda yer alan uzaklardaki görselleri yakınlaştırıp yapay zekaya düzelttirenler de var :) Düzeltilen resimlerin Yunan mitolojisine ait olduğunu tespit etmişler ne kadar doğru bilemem tabi ki, mesela Thor’un da öldüğünde tıpkı faye in gibi mavı ışıklar saçılmıştı, Athena un ölümünde de keza yeşil ışıklar oluşmuştu. Ortak noktaları var belli ki. |
|
Yunan tarafı ciddi ciddi geliyor hocam :) Hikaye trailerı gelince daha ne detaylar göreceğiz merakla bekliyoruz... |
|
5 yıl aradan sonra böyle bir oyunun duyurulması, bende de hayal kırıklığı yarattı. Tanrıların Ahireti'nin, böyle bir yan oyuna alet edilmesi ve o ahiretin, sıradan bir oyun alanı gibi, ele ayağa düşmesi kötü oldu. O konu, daha ciddi bir şekilde, bir sonraki Gow serisine bırakılmalıydı. O ahiret, Mısır'da geçen yeni seride, daha soyut bir şekilde işlenebilirdi. Mısır en eski mitoloji olduğu için, oraya "ulaşma" yolu oradan geçerdi. Oyunun bir episode'u ona ayrılırdı. Mesela, Piramitler bölgesindeki büyük bir gizemi çözdüğümüzde, Sfenks bizi o ahirete çok epik bir şekilde ulaştırırdı falan. Oraya ilk kez öyle şahit olurduk. Not: Belki Laufey'de, ahiretin sadece ilk seviyesi işlenmiştir. Yine de direkt o bölgeye gidilmesi iyi olmadı. -------------- Oyunun diğer rahatsız edici kısmı olan, woke konusuna geleyim: < Resime gitmek için tıklayın > Bazı kişiler, bu oyuna woke değil demiş. Fakat oyunda açıkça, "woke" deyince akla gelen şeyler var: --- Gerçek aktrise göre, daha çirkin yapılan bir kadın karakter. (Gow Ragnarok'taki halinden de çirkin.) --- Garip görünümlü, kasten eğreti tasarlanan düşmanlar --- Mor ağırlıklı renk paleti --- LAUFEY yazısının, mor fontla, GoW'dan çok daha büyük yazılması. (Buna, yan oyun olduğu için öyle yazıldı diyenler var. Fakat yapımcının niyetinin farklı olduğuna eminim. Çirkin kadın karakteri, Gow'un önüne geçirme isteği var.) Buna rağmen, eğer oyunun yönetmeni Cory Barlog olsaydı beklentimi koruyacaktım. "Oyunun ilk trailer'ını ilgi çekmek için öyle yaptılar" diyecektim. Fakat Cory, sadece supervisor konumundaymış. Yönetmen Ariel Lawrance diye bir bayanmış. Yani, Ariel'in kadın diye yönetmen yapılmış olma ihtimali var. Senaryo yazarları arasında ise, IGN'den Alanah Pearce varmış. Bu durum, beklentimi azalttı. Bunun üstüne woke hissiyatı eklenince, bu oyunu satın alacağımı sanmıyorum. İleride Plus'a geldiğinde, Plus üyeliğim hala bitmemiş olursa oynarım İşin komik tarafı şu: Ragnarok'taki orijinal Faye karakteri zaten o kadar güzel değildi. Ortalama bir tipi vardı. Aktrisi Daborah Ann Woll desen, o da çok güzel değil. Sanki Faye'nin aktrisi Charlize Theron'du da, "o kadar da güzel olmasın" deyip kısıntıya gidiyorlar Bu gidişle, bir sonraki Gow'daki kadın karakter, benden bile daha fazla erkeğe benzeyecek. (Ghost of Yotei'deki Atsu gibi )Bu arada, bunları, oyunlarda kadın karakter olayını seven biri olarak yazıyorum. Yani derdim, oyunda Kratos'un olmaması değil. |
|
Bu Woke olayı bana çok saçma geliyor. Demek ki God of War'ların önce ki oyunlarında Mor şeyler var Woke mi oluyor.. Karakter olayına da giriş yapılmış. Geçtiği döneme bakacak olursak gayet güzel görünüyor. Stellar Blade gibi bir karakter oraya oturmazdı zaten. Cory Barlog işin içindeyse zaten gözü kapalı güzel olacağını düşünüyorum. Yani baştan sonra diyaloglar, konu içeriği, boss savaşları, skiller, nelerin olup olmayacağı vs onayından geçiyordur.. :) Bu arada Mor sevdası neredeyse tüm oyunlarda varmış. O dönemde neden kimse Woke var oynamayalım bu oyunu demedi hayret. :)) < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
| Herkes bir durumu atlamış o yüzden hatırlatmak da fayda var. Atteus ve Thrud maskenin bir bölümünü almak için Garm’ın olduğu yere gitmişlerdi ve Garm serbest bıraktıktan sonra sinyal kayboldu, peki neden? Çünkü Faye’in elinde maskenin bir parçası vardi ve Faye bir şekilde oradaydı ve Garm’ın serbest kalması gerekiyordu. |
|
Maske muhabbetini ben ragranok oyununda bile sevmemiştim. Odin'in bizi oyalamak için yalandan verdiği görev sanmıştım. Kadının kıyafeti kolay. Farklı silah olacaktır, kıyafetler olacaktır. Fragmandakinden çok farklı olur karakterimiz. Madem "öbür dünya"ya gittik. Biraz daha cehennem vari bir yerler bekliyorum. Eski oyunlardaki gibi, cehennem ilede mücadele edelim. Lavlar olsun, dev bıçaklar vs vs... Arkada inleyen insan sesleri. Işıl ışıl, cıvıl cıvıl bir ortam olmasın. |
| Kratos kaç defa öldü ancak öldükten sonra hiç Tanrıların ahireti olan Everywhene gittiğini görmedik, Gow trilogy remakete bu kapsamda hikaye güncellemesi yapılacaktır bence |
| < Resime gitmek için tıklayın > |
Dante s inferno geldi aklıma |
|
günümüzde "woke" bir slogan gibi bişi oldu, her önüne gelen her şeye "woke" diyor, saçma sapan şeyler "aha bu yüzden woke" gibi sunuluyor. bunda woke'luk bir şey yok, onu bir ayrı tarafa koyuyorum da, beni esas cezbeden "öbür dünya" temasının bu şekilde işlenmesi. nasıl bir tema kurulacak çok merak ediyorum. acaba tanrıların da aslında bir tanrısı olduğu mu ortaya çıkacak, "ölüm tanrısı"nı öldürdüğümüz için böyle bir boyut açıldı felan, umarım bu tip soruları iyi cevaplarlar. World of Warcraft bu açıdan çok sıkıcı bir expansion çıkarmıştı. umarım bu oyunda daha iyi bir final sunarlar. |
| Barlog 2018 den beri bunu düşünüyorum diyor, 2018'i yaparkenden kafasında varmış bu, ama sen bunu düzgünce hikayeye yediremeyeceğini düşünüyorsun hocam. Adam milyon dolar alıyor bu iş için milyon dolar, senin benim 15 dk düşündüğünü adam 10 yıldır düşünüyor, zaten adam yazar kendisi, istese kıvırır kıvırır hikayeyi cebine sokar sokar cıkartır. ÇIKTIKTAN SONRA, bunları konuşmak daha doğru. Ha o kübü bana beğendirmesi cok cok zor ama hepsi bu üstü yine oyun tarzınıza uygun gelir oynarsınız, beğenmezseniz iki küfredersiniz Barlog'a geçersiniz, ben de eski tanrılardan hiçbirini görmezsek küfredicem misal, o küp için küfredicem ama oyunun cıkmasını bekliyorum. Gameplay olarak, müzik olarak görsel olarak, QoL olarak zerree şüphem yok. |
|
Mor renk woke'muş meğer, vay canına harcanıyor bazı insanlar. Bir de eğreti düşman meselesi tabii... Bloodborne da woke gençler, yapacak bir şey yok. Şuraya bak erkekleri ne hale sokmuş From Software, vaktinde fark edememişiz. < Resime gitmek için tıklayın > |
|
< Resime gitmek için tıklayın > SpiGAY-man de eşcinsel görevleri beğeni ile bitirip platin kasan bebeler , god of war a 💩 atıyor Samimiyetsizler sizi |
|
Çünkü hiç Tanrıyken ölmedi Kratos! İlk ölüm: God of War (2005) Kratos, God of War oyununda Pandora'nın Kutusu'na ulaşmaya çalışırken Ares tarafından dev bir sütunla vurularak öldürülür. Ruhu Yeraltı Dünyası'na, yani Hades'e düşer. Bu sırada Kratos teknik olarak bir tanrı değildir İkinci ölüm: God of War II God of War II başında Kratos artık resmen Savaş Tanrısıdır. Ancak Zeus onu kandırır, Kratos gücünü "Blade of Olympus"a aktarınca Tanrı özelliğini kaybeder tekrar insan olur ( yada yarı tanrı) ve Zeus tarafından öldürülür. |
|
Buraya bir açıklama gelmeli hocam. Tanrılık güçleri hala Blade of Olympus'un içindeyse Kratos hala tanrı değil. İçinde nasıl hala Pandora kutusundaki tanrılık gücü olan "Umut" kaldı. Mantıken Nors'taki Kratos'un tanrı olmaması lazım. Blade of Olympus nerede acaba, birden o geldi aklıma :) |
| Güzel güzel forum eski tartışma üslubuna geri dönmeye başlamış. |
Bahsettiğim yıllar önceki direktörler toplantısı aşağıda :)
Videoyu izlemek için tıklayınız
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler: @entwined