| Olacak olan oydu zaten kılıçdaroğlu sattı ülkeyi... |
| Bu tayfa değil anayasa, market alışveriş listesi bile hazırlayamaz. Resme bak 😂😂 kötü bir komedi filmi gibi |
| Olacak olan oydu zaten kılıçdaroğlu sattı ülkeyi... |
|
Bu foto resmen CHP'nin eseri :) CHP gene hiç şaşırtmadı ve Meclisi protesto ediyoruz ayağına oraya gelmeyerek çok ama çok saçma bir iş yaptı. Kendisini kurucu parti olarak gören Meclisi kuran parti olan CHP resmen liseli ergenler gibi ben meclisi protesto ediyorum açılışa gelmiyorum üstüne akşam olacak resepsiyona katılmıyorum dedi. Erdoğan eski Kurt tabi ne yaptı hemen CHP'nin olmadığı mecliste gitti DEM ile tokalaştı yetmedi İYİ parti ve diğer ufak parti liderleri ile meclis konuşması öncesi tokalaştı selamlaştı. ( Bu hamle sonrası davete mecbur gelecekti o isimler. Cumhurbaşkanı sana 1 adım atmış sen geri mi duracan. ) Bunun üstüne bir hamle daha yapıp akşam resepsiyonu sonrası gelin yan odada liderler görüşelim dedi ve Mecliste partisi bulunan 10 lideri aynı masa etrafında topladı. Ve üstteki fotoyu verdiler. ( Ve normalde Erdoğan'ın yanında meclis başkanı ve Cumhurbaşaknı yardımcısı oturur. O yeride Özellikle sanki hiç daha önce selam bile vermedikleri bayramlarını bile kutlamadıkları isimlere vermişler taktik çok büyük. ) Bu fotoya girmeyen 2 parti kaldı geri. ( CHP ve TİP ) CHP resmen kendini marjinalleştirdi bu hamle ile. Tam İBB dostası ve Beşiktaş davası iddianamesi öncesi çok yanlış bir hamle yaptı bence. BURDAN KOLAY KOLAY DÖNEMİYECEKTİRDE... CHP azcık siyaset bilse o meclise gider haa ne yapar protesto amaçlı Erdoğan gelince ayağa kalkar veya kalkmaz kendi bilir ama kesinlikle ALKIŞLAMAZDI. Aynı İYİ partinin yaptığı gibi. 100 yıllık CHP tarihinde bir ilki gerçekleştirip küstüm ben oynamıyom der gibi MECLİSE GELMEDİLER :) REsmen şaka gibi bir muhalefet. Sordularmıda biz Erdoğan'ı ve AKP'yi tanımıyoruz meşruiyeti yok bizim gözümüzde ondan katılmadık diyorlar !!! Eee daha seçime 3 yıl var yarın öbürgün bir şey oldumu AKP ile görüşecen Erdoğan ile görüşecen o zaman ne olmuş olacak CHP GENE SÖZÜNDEN DÖNMÜŞ denilecek. Aynı geçtiğimiz aylarda terör bitsin diye komisyon kurulacak katılacakmısınız denirken 1 hafta önce biz AKP ile menemen bile yapmayız deyip Silivriden talımat gelince apartopar Çözüm süreci masasına oturması ve o kurula vekil vermesi gibi olacaktır işler... |
| Bu tayfa değil anayasa, market alışveriş listesi bile hazırlayamaz. Resme bak 😂😂 kötü bir komedi filmi gibi |
| Ülkenin tabutuna son civiyi cakacak ekip hep birlikte poz vermis. |
|
Dh deki akil adamlar topluluğuna göre: genel seçimlerde erdoğan karşısında banyo terliği olsa yine kazanırdı zafer partisi büyük çıkış yaparak meclise mv sokacaktı Kılıçdaroğlu gidince Chp ortalığın tozunu attıracaktı İmamoğluna kimse dokunamazdı anayasanın ilk 4 maddesini değiştirmeye kimsenin gücü yetmezdi siz burada birbirinizin boş yorumlarını beğenirken akp bir taraftan filistin politikasıyla halkta değerini yükseltirken diğer tarafta en büyük rakibi Chp'nin içinden geçip onu zayıflatıyor bütün bunları yaparken dini değerlere de önem verip halkın gözünde yerini koruyor bu destekle kısa sürede anayasa da değişir ve Cumhuriyetin önündeki son duvarda yıkılmış olur çünkü değişmez ilk 3 madde senin dilini, bayrağını hatta başkentini koruyan yasalardır bunların kilitli kapıları açılırsa geçmiş olsun şu an siz ne kadar boş yapsanız da o kapıları açacak anahtarlar yapılıyor çok sürmez o kapılar tek tek açılır. |
| Ne oldu şimdi şeriat mı ilan edilecek? |
| hazırlama gibi bir eylem olmayacak. direkt onaylayacaklar. |
| Ülkeyi kimin yönettiğini Amerika ziyaretinde hep beraber gördük.Bu saatten sonra ülkede refah aramak zor.Gecmis olsun yaşı genç arkadaşlara başarılar. |
| zafere oy verenlerin oyları akpye gitti ama suçlu yine Kılıçdaroğlu aynen bu kafada devam edin ve her seçim akpnin balkon konuşmasını bol bol dinleyin. |
|
Muharrem İnce bunu 100 defa anlattı, gençlik anlamadı! Bu adamlar yarın öbür gün AKP'ye geçer ve anayasayı değiştirir, yanlış yapıyorsunuz evlatlarım, lütfen bunu anlayın dediğinde, CEHAPE AYPON gençliği biz 22 yıldır sizin gibilerden bıktık! Kemal Dedemiz'e güveniyoruz, size güvenmiyoruz demişlerdi. Şimdi Ayponunuz bol olsun ne diyelim :D Ülkeyi yakan tek kişi Kılıçdaroğlu değil! Şekerli ayıcıklar da yaktı ülkeyi! < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > CEHAPE AYPON GENCLIGI TESKILATI'na helali hoş olsun mahvettiler geleceğimizi! < Resime gitmek için tıklayın > Kaynak: https://www.youtube.com/watch?v=UYuWUEvtMO8 |
| Bu tablo CHP'nin oylarını arttırır. Çünkü DEM parti, Deva Partisi, Gelecek Partisine oy veren insanlar oy verdikleri partinin Tayyipin bünyesine katıldığına görünce oy verecek başka seçenek kalmıyor. |
| Ya hocam hala analiz yapamiyorsunuz. Adamların hiçbir oyu falan yok, 0,1% anca. Hala kabullenemiyorsunuz Kemal'in gazıyla bu adamlara 40 vekil verdiğinizi! |
|
ahah gardaş belli. sen de "pirom seçimde %60 ile ilk turdan" yazanlardandın değil mi? eski hesap adın neydi? bu tablo sizin eseriniz. hesaplarını sildiren V2, Qantas buralarda mı? çakma cumhuriyetçiler. hepsi hesaplarını sildirdi kaçıp gittiler. millete cahil vs yazıyorlardı aklı sıra. |
| Daha önce %1 oy almış olabilir fakat oy potansiyali yüksek. Neden çünkü bu iki isim Tayyip ile aynı siyasi görüşte. Şuan Tayyipe oy verenlerin %60'ı %70 Tayyip kötü ama başka oy verecek adam yok mecbur veriyoruz kafasında. Tayyip'ten memnun olmayan AKP'li seçmenin oyunu kapmak için, yani pastadan pay almak için kuruldular. Bu küçümsediğin için iki yarın Tayyip'in yerine geçerse ne yapacaksın. |
|
Acaba neden AKP şuan kötü ama başka oy verecek parti bulamıyoruz diyorlar bir düşün bakalım. Çünkü Özlem, Nevşin, Fatih Portakal, Dersimli Kemal, Fatih Altaylı, Candaş Yandaş bilmemne hep beraber Muharrem İnce gibi AKP den oy çalabilecek yerli ve milli muhalif marka değeri olan bir adamı linç ettiler! Ki Muharrem İnce 100 defa demişti Bu Davutoğlu ve Babacan yarın öbür gün AKP'ye katılır bak, 40 vekil veriyorsunuz 0,1% oyu olmayan adamlara demişti. Sözde muhalefet İnce'yi yok edeceğine eğer destek olsaydı, AKP'den en az 5% oy çalacaktı. Ama nerde bunu analiz edecek HALK! Halk hala 3 aday seçime girerse oy bölünür sanıyor, bu cahillikle bu kadar dostum, zorlamıyorum ben de artık. Zevkle izliyorum batışı... |
| Benim söylediğime cevap veremiyorsun konuyu başka yönlere çekiyorsun. Kemal aday olduğunda forumda adaylığına en sert çıkan karşı çıkan bendim. Gelmiş bana maval anlatıyorsun. Kemal'in adaylığına forumda kimler destekledi öğrenmek istiyorsan ben sana eski konulardan nicklerini bulurum. Burada konu Kemal'in adaylığı değil. Burada konu senin küçümsediğin isimler AKP'yen oy alabilir mi alamaz mı. |
https://www.diken.com.tr/erdogan-davutoglu-ve-babacan-yillar-sonra-yan-yana