Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
1
Cevap
179
Tıklama
0
Öne Çıkarma
yeditepe üniversitesinde ybs okumak

R redorln31 Konu Sahibi
6 yıl (147 mesaj)
selam arkadaşlar bu sene ygs-lys'ye gireceğim ve eksiklerim fazla olduğundan hedefimi çok yüksek tutamıyorum kafamda yeditepe ybs var ama internette bununla alakalı yerli yersiz yorumlar okudum kimi okulun konumundan şikayetçi kimi ulaşımdan kimi de eğitimin, sınıfların kötü oluşu, sınıf ayrımcılığının yüksek olması (maddi anlamda) veya burs kesintilerinden bahsetmiş. bir de bunları reddedip üniversitenin okunabilecek en iyi vakıf üniversitesi olduğunu vs. söyleyenler var kafam iyice karıştı. bu bölümü okuyan/okumuş olanlardan ricam üniversite hakkında görüşleriniz nelerdir? eğitim, sınıflar, hocalar nasıl? fiyatlar özyeğin ve dengi üniversitelerde olduğu gibi uçuk mu? (yemekhane vb.) burs olanakları nasıl? bir de avrupa yakasından gitmem gerekecek ulaşım çok sıkıntı olur mu veya beşiktaş tarafından okula servis var mı?




B Bleeeed
6 yıl (696 mesaj)
YBS'de değilim ama okuldaki 3. senem yardımcı olmaya çalışayım.

Bir kere sınıf ayrımı falan hiç denk gelmedim öyle şeylere. Zengini bol olsa da orta halli insanlar da az sayıda değil. Burs kesintisine de rastlamadım pek. Yani hangi durumlarda kesiliyor benim de haberim yok ama herhangi bir aşırılık söz konusu değilse kimse ellemez bursu.

Bu seneye kadar sınıflar da iyiydi ama bu sene öğrenci sayısı artıp derslerin sayısı azaldı, eskiden çoğu dersim ortalama 20 kişiyken şimdi 50 kişilik sınıflara giriyorum. Biraz sıkıntı oluyor.

Hazırlık sistemi de değişmiş. Onu kendin araştırırsan daha iyi olur tabi.

En iyi vakıf üniversitesi falan demek pek doğru olmaz ama en azıdan köklü denebilecek bir okul. Yeni yetme okullardan iyidir muhakkak.

Gelelim yemekhane ve ulaşıma. Yemekhane pahalı ve lezzetsiz yemekler konusunda çok iyi. Her sene yemekler kötüye gidiyor fiyatlar artıyor. Ulaşım ise gerçekten dağ başında bir okul. Kadıköy'den boş yolda otobüsle 40 dk civarında gelebiliyorsun. Kaldı ki hiç bir zaman boş olmuyor. Hele sabahları. Ben Bakırköy'den geliyorum, ilk senemde baya bir zorlanmıştım hatta bırakma noktasına kadar geldim ama insan alışıyor tabi. Anadolu yakasında isen çok sıkıntı olmaz. Yani alışırsın bir şekilde.

Servis sormuşsun ama Beşiktaş'tan gelmek kolaydır. Yani vapura yakısan Kadıköy'den dediğim gibi gelirsin. Servis fiyatları da uçuktu çünkü.(Servis kullanmadım)

Ama ille kullanıcam diyorsan vardır muhakkak servis. Çoğu yere var.

Söyleyebileceklerim bu kadar. Ama düşünüyorsan mutlaka gireceğin ortama hazırlıklı ol. Lise falan özelde okumadıysan ortam seni şaşırtabilir. Bu zaman kadar hep ev-okul mesafen kısa ise yol seni çok yoracaktır ilk başlarda. Bunlar benim başıma gelenler. Tabi 3 sene sonra alışma garantin var



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.