|
Bende tim komutanı olarak giden yedek subayların kalma şansını merak ediyorum... Bakınca aslında aynı konu. Dilekçe mi veriyoruz, süreç nasıl işliyor? Var mıdır tecrübesi ve bilgisi olan? |
|
İç alım ilanları askeri sistem üzerinden verilyorlar. Kara kuvvetleri bizim dönemden (373) alım yapmıştı. 1 Komando piyade iç alım olmuştu, ama sadece karacılar başvurabiliyordu. İç alımda meslekçi takım komutanı ayrımı olmaz. Ama iç alım çok az olur. Yeni yasanın ayrıntıları belli değil bildiğim kadarıyla. Kaba tabirle tezkere bırakma olayını geri getirecekler. Dış alımdan çok farkı olmayacaktır. Ama yaş sınırı, kpss puanı var mı yok mu gibi konular muallak. |
| 365. Dönem Meslekçi yedek subaydım. Ben dilekçe ile başvurdum, alımlar sadece MSB'nin ilanları ile yapılıyor demişlerdi. Şu an değiştirdilerse bilemem. |
| MSB’nin alım yapılacağına dair ilanında içten alımın kriterleri hakkında bilgi alabilmiş miydiniz peki |
| O ilanlarda duruyordur zaten. 2018 yılının son ilanı 22 kasım olması lazım. Orada yaş, eğitim gibi herkese aynı şartlar yanında askerliğine devam eden yedek subayın sicil notununda istiyorlardı. |
| Hocam çok teşekkür ederim. Sanırım ilan dış kaynaktan alım şeklinde yapılıyor ancak iç kaynaktan başvuracaklar için sicil notu da isteniyor. Son bir sorum olacak, bazı başvuru kılavuzlarında üniversite diploma puanı şartı(2,75) aranıyor, bazılarında ise böyle bi şart göremedim. Sizin bilginiz var mı, genel olarak böyle bi şart aranıyor mu yoksa her başvuruya göre değişen bi Kriter mi? |
| Başvuruya göre değişiyor |
|
Ben hiç 2.75 ortalama isteyen alım görmedim. Kpss falan var ama, belki mühendislik gibi bir alanda istemişlerdir. Kaynak var mı? |
| Deniz Kuvvetleri Komutanlığı’nın son alımındaki kılavuzda yazıyordu, genel ortalaması 2,75’in üzerinde olmayan adayların başvuruları kabul edilmeyecektir şeklinde. Bu alım dış kaynaktan, iç kaynaktan alımda da aynı şart aranıyor mu orası da muamma. Ben de mühendislikten istiyorum hocam. |
|
Link var mı? Ben şuna baktım hiç görmedim : Link |
|
Benim dediğim özellikle Öğretmen ve Mühendis sınıfına yapılan alımla ilgili kılavuzdaymış. Zaten benim öğrenmek istediğim de bu. Mühendis sınıfından muvazzaf subay olmak istiyorum. Ortalamaya mı takılırım yoksa bu alımdan alıma değişir mi bilemedim... https://pertemin.msb.gov.tr/Formlar/ddkmuhog.pdf |
|
Bu o sınıflar için gibi duruyor. Çünkü 55 YDS puanı da istemişler mühendislerden. Örneğin Deniz Piyade sınıfı barfiks çekecek, yüzecek diyordu önceki kılavuzda. Mühendis değilim ama alım duyurusunu görmedim daha önce, personel temin sayfasına düşmedi hiç. Siz nerden buldunuz bu belgeyi? |
| Bi haber sitesi alım duyurusunun haberini yapmıştı ve bu linki bırakmıştı orada rastladım. Ortalamayla ilgili daha önce duyum almıştım ancak ben de ilk bu kılavuzda rastladım. |
| Geç oldu ama, hangi haber sitesiydi bu? |
| Yukarıda linki verilen formun 8. Sayfasında (altta -8- yazan) 2.75 not ortalaması istiyor. Bende gördüm. Form linki msb.gov.tr adresli. Mühendis ve öğretmen sınıfı için istenmiş. |
|
Formu daha önce inceledim, ama benim sorduğum şuydu aslında. Ben bu duyuruyu Pertem üzerinde görmedim. Kontrol ediyorum o tarihli duyuru yok. Arada Pertem üzerinde duyuru siliniyor galiba, çünkü : https://personeltemin.msb.gov.tr/AnaSayfa/Duyurular https://personeltemin.msb.gov.tr İki link arasında fark var, üsttekinde son duyuru 11.09.2019 iken alttaki linkte son duyuru 05.09.2019 tarihli. Bunun için bende sorun mu oluyor acaba, daha hızlı bir site varsa onun linkini istemiştim. |
| Deniz subay alımında 2.75 istiyordu aynen ben de basvuramadim malesef. |
| Kara veya havada istendiğine rastladınız mı peki hiç |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >